Spring naar bijdragen

Vrijdag 30 oktober

blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

Ik kom hier maar weer eens een kijkje nemen. Voel me niet goed de laatste tijd. Al een paar dagen weer gedronken. Heb me weer voorgenomen vandaag niet te drinken. Straks naar de huisarts, ik heb steeds meer pijn in mijn heupen, doet al zeer om over een stoeprand te stappen. Ook dat maakt me moe. Ik moet nodig aan het werk in de tuin, blad ruimen.....Ben zo klaar met mezelf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hummer goed dat je weer terug bent, en bijtijds aan de bel trekt. Weet je ook waar die klachten vandaan  komen? Misschien lig je s'nachts wel te hard op je zij? Misschien wel een te hard matras? Of kou gevat?  Een warme kruik kan dan erg goed werken. Misschien vanavond of zo eens proberen? Heb je er al lang last van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb die klachten al jaren, maar ze konden destijds niets vinden. Nu zo'n 50 kilo lichter en nog steeds pijn. Het wordt nu alleen steeds heftiger. Ik wordt er s'nachts wakker van en het trekt door naar m'n knieen en rug. Als ik even heb gezeten moet ik eerst blijven staan om daarna pas mijn eerste stap te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, hilarisch dit! Net 3 dagen gewerkt en ik kreeg een briefje met de vraag: "Spud, op welke dag wil je vrij nemen komende week?"

Die krijg ik ook nog betaald en maandag is het ook al een vrije feestdag.

Bizar dus.

Nog bizarder is dat ik tijdens dit schrijven een telefoontje kreeg voor meer uren op een andere plek.

Blijkbaar doe ik het goed! Terwijl ik voor mijn gevoel eigenlijk weinig doe.

Wel heel oké voor mijn nek. Maar geestelijk moet ik er echt wel heel erg aan wennen.

Zo te profiteren.

6.30 tot 7 koffie drinken of fris of bier. Van 7 tot 8 poetsen dan weer pauze tot half 9 en dan werken tot 10.15 terwijl we al om 9.45 klaar zijn. Dus weer pauze.

Volgens mij ben ik met mijn neus in de roomboter gevallen.

Ik hoop maar dat die collega´s op die andere plek net zo leuk gaan zijn, want met deze heb ik het echt getroffen. :D

Jep ben behoorlijk negatief geweest de afgelopen maanden, maar dat je kan zeggen dat Spud 100% negatief is dan sla je de plank wel heel erg mis en kan je beter op cursus gaan om die  hamer beter te gebruiken.

En ja ben trots op mezelf. ;)  Fruit. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook benieuwd Hummer,

Je bent nog wel wat jong voor versleten heupen, maar kan natuurlijk gemakkelijk, na 30 jaar in de zorg.

Wijfie,

Als je maar niet gaat drinken hoor

Dat is helemaal slecht voor je maag he.

Zou als ik jou was, maar weer naar de dokter gaan hoor.

(Zo, de preker is weer uitgepreekt :) )

Nou Spud, dat klinkt inderdaad of je met de neus in de boter bent gevallen.

Maar tussen 6.30 en 7.00 Bier??..

In de ochtend??

Zou daar toch echt niet aan moeten denken.

Aan fris trouwens ook niet op dat tijdstip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stik sjagarijnig hier.

Dan weten jullie dat maar alvast.

Iedereen zeurt en klaagt zo dat ik me dood erger

aan alles en iedereen. Alles moet ook altijd beredeneert (of d of dt) worden.

Ik wordt daar zo moe van!

Sterkte Meya

Gecondoleerd Bolletje

Ik ga maar weer verder mijn eigen afgreageren op mijn vieze ruiten.

beredeneerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt goed Sproetje, eindelijk eens voldoening van je werk en anderen zijn erg blij met je en jij heel trots op jezelf. Wat wil een spruitje nog meer hé?

Het is je gegund meis. :D

Ga eens een wandeling maken Wijfie, samen met de hond. Een frisse neus zal je goed doen als is het maar even in de buitenlucht.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...