bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Geweldig Klavertje. Ik ben heel benieuwd of het helpt en je weer wat meer energie krijgt. Zou mooi zijn voor je. Hier Goulash met aardappelen. Krieltjes in de schil. Ben van plan om binnenkort voor Jan Stifado te maken. Hij vind stoofpotten erg lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 geen zin om te koken hier, dus aard.schijfjes met spekjes in de actifry en cherrytomaatjes zo uit het handje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Lekker Bolletje, je brengt me op ideeën! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Lasagne staat in de oven. Na het eten nog effe een rondje hond en daarna bijtijds naar bed. Hondsmoe... Maar dat gaat wel weer over voor ik een jongetje ben. Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik had een flinke aanvaring op mijn werk, waarbij ik gelijk heb maar het niet krijg. Mijn werkdag heb ik daarop direct afgesloten; niet zoals het hoort maar wel beter voor mij. Thuis maar op zoek gegaan naar het boek "Hoe overleef ik managers en directeuren?". Wat een <piep> volk kan dat zijn. Vervolgens op de fiets bijna van de sokken gereden en even later nog zoiets. Niet mijn dag vandaag. Daar kreeg ik dus trek van. Ik weet waar het vandaan komt en geef er niet aan toe, maar de reactie is er nog. Vanavond naar mijn zelfhulpgroep, beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Goed gedaan jochie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Dank je Bol. Ik was pislink. Nu heb ik in de baas zijn tijd een broek opgehaald, oude klokken bekeken, boodschappen gedaan. Kinderachtig, maar boeide me niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 (bewerkt) Heb je het gevoel dat je baas jou vernederd heeft Ger? Of het gevoel dat hij ver boven je staat? Want als ik dat gevoel bij iemand heb, word ik in ieder geval wel heel kwaad. 28 oktober 2015 bewerkt door bolletje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Zo, borrel weer overleefd. Nu; zuurkool, met vegetarisch kruimgehakt ananas en rozijnen. Jeetje Gerrit, Toen ik het begin van je verhaal las, dacht ik; daar zou ik nou trek van krijgen. Dat had je dus ook. Goed man, dat je er niet aan toe gegeven hebt. Vervelend ook, een soort ruzie op je werk. Hoop, dat het uiteindelijk toch weer goed gaat komen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 voor Gerrit:inhoud: het grootste gelijk vd wereld, houd maar lekker bij je, gelijk hebben is (meestal) beter dan gelijk krijgen, alhoewel....... behalve hier dan♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 MijnGerrit, volgens mij goed gedaan. En vanavond in je groep bespreken. De laatste tijd gooi ik mijn dingetjes ook in de groep. Soms weken achter elkaar hetzelfde. Ze zullen er onderhand wel tureluurs van zijn. Nu moet ik nog leren bellen als ik vast zit. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Dat is inderdaad beroerd Gerrit. Als ik je zo hoor heb je strak voor je zelf gekozen en hou je het toch droog. Respect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik had gisteren hetzelfde op het werk. Ik krijg daar niet gelijk dorst van maar had wel de neiging het allemaal op te bottlen en op gegeven moment kwam het er dan, op de verkeerde manier uit. Meetings helpen me maar ook wat lessen van de Stoics (focus alleen op wat in je controle ligt en de incompetentie en de mening van je baas valt daar niet onder) helpen me beter en beter.. maar het blijft een leerproces.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Leuk Loen, Teken dat je gewaardeerd wordt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Wat leuk Loen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Hey Ietje! Goed hoor! Met jou ook he,lees ik. Ben nog wel dagelijks met drank bezig ( in mijn hoofd dan,he..) Ik zou willen dat dat nou eens over ging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Vandaag gestudeerd en later op de middag wezen winkelen. Wat was dat lang geleden. Twee paar nieuwe schoenen. Slaap lekker iedereen, duik er eens lekker vroeg in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Droog en naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik ben terug van mijn meeting. En weer helemaal mooi rustig hoor! Waar ik vanmiddag over een situatie op mijn werk over schreef betreft gelukkig iemand, waar ik uiteindelijk niets mee te maken heb. Als het goed is, zie ik deze persoon misschien een enkele maal per jaar op de gangen lopen en verder niets. Komt goed, dank voor de steun hier. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 weer droog naar bed: rustig een half uur voor mezelf een boek lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Vanavond ook een goede meeting gehad: zoals vandaag heb ik eigenlijk geen zin maar achteraf ben ik dan toch blij dat ik geweest ben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2015 Ik sluit me aan bij de meeting-gangers, ook ik had een bijzonder fijne NA bijeenkomst. Als ik die lijntjes lees over chemische afschrikmiddelen waardoor je niet kunt drinken, ben ik blij dat ik meteen gekozen heb voor abstinentie: compleet stoppen met gebruiken. Verder geen discussies meer. Ik heb genoegzaam aangetoond de afgelopen decennia dat ík niet met alcohol kan omgaan. Ik maakte er een puinhoop van en die werd steeds groter. Nu heb ik hulp van een methode die me helpt mijn leven opnieuw in te richten en mezelf te verbeteren. Samen met de genoemde overgave leidt dat er toe dat ik geen noemenswaardige trek heb gekend, want ik heb de interne discussie niet meer: "Misschien nu je drie jaar droog bent, kan het misschien toch wel weer...". Ik ben er van overtuigd inmiddels dat ik heel goed kan leven zonder alcohol en ik bewijs dagelijks dat mijn leven er met sprongen op vooruit is gegaan. Zoals je wel eens hoort: stoppen is een ding, maar gestopt blijven..... Nou met die methode waarover ik het had wordt gestopt blijven beheersbaar: het werkt zolang ik eraan werk én het verbetert mijn leven in ernstige mate. Ik ben er helemaal blij mee. Ook dat ik het zonder alternatieve chemische middelen kan. Ik meld me af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ach Klavertje niemand heeft alle wijsheid in pacht hoor, er leiden heel veel wegen naar Rome. Probeer dingen uit en kijk wat bij jou goed past. Of dat nu met medicatie is of niet. En nee jij bent niet zwak, absoluut niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden