rapilos Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 enfin, ben weer een uurtje werken doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Het is waanzinnig om telkens hetzelfde pad te bewandelen en toch te verwachten iets anders te bereiken. Denk aan het omgaan met emoties bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Wat je zegt is zo waar, jowan. Ik bewandel steeds hetzelfde pad om te stoppen met drinken, verwacht steeds dat het deze keer gaat lukken. Terwijl het nooit eerder gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Lijkt me tijd voor verandering, rosa. Heeft mij veel goeds gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Lijkt me ook. Nu nog uitvogelen hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Ik kijk al dagen een beetje jaloers naar de stoere mensen op het dagpact. Morgen ga ik ook en ik verheug me er op. Niet per se op het niet drinken, maar op de stoere actie: naam bij dagpact. Oproep: hoe meer dagpacters morgen hoe leuker. Dus aan alle minderaars, twijfelaars, weekpacters en jaarpacters... dagpact morgen mee als je zin hebt. @wijffie het was vandaag een lentedag. Logisch dat je erwtensoep mislukt is. Hou je haaks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 @rosa: hoeft niet zo moeilijk te zijn, denk ik. Er zijn programma's voor die mij daar heel goed bij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Quote: Niet per se op het niet drinken, Ik verheug me voor morgen weer wel intens op het niet hoeven te drinken! Een feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 (bewerkt) ik ga zoeken 25 oktober 2015 bewerkt door rosa45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Zelfhulpgroepen zoals onder andere de AA en de NA, bijvoorbeeld. Maar er zijn er meerdere. Sommigen hier op het forum gaan ook naar andere groepen. Ik kom bij de AA en de NA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Helpt dit? http://www.aa-nederland.nl/ http://www.na-holland.nl/public/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Goed hoor Meya, ik doe morgen wel mee hoor met het dagpact Wijfie, waarom is het zo'n chaos in je hoofd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 (bewerkt) Meya voor je er erg in hebt ben jij ook zo'n stoer guppie hoor, je bent in ieder geval de goeie weg ingeslagen Hahaha ik heb de huur van m'n kraam terug verdiend, en van de rest van het geld weer een hoop gekocht waaronder veel parfum, en verder was het erg gezellig. Die vriendin waar ik samen mee achter de kraam stond kan me toch een partij kletsen joh. Die mond staat niet stil en ze maakt met iedereen een praatje. Dan hoor ik ze hier weer lachen en dan weer daar. Dus ik ben nu toch wel een beetje heel erg moe. maar de dag is geslaagd. 25 oktober 2015 bewerkt door bolletje erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Leuk Bol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 kwam ook weer even kijken onrustig moeder aangegeven dag oppas haar teveel is wil nu zonder haar verder als oppas nu betaal ik iemand maar ja hou niet veel over zo die vrouw voelt wel goed eigenlijk het enige wat ik kan bedenken wat me onrust geeft want voor de rest gaat het allemaal goed. blijven ademen en positief denken dan kom ik er wel hoop ik fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Bedankt jowan. Ik ga kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Heb het veranderd Aggie. Bedankt. Verder heb ik alle franse parfumpjes zo'n 18 even op m'n handen en armen gedaan. En meuren dat het hier nu doet kanjers Pfffffftttt Ik stink bijne m'n eigen huis uit. De honden kruipen ver weg onder hun dekentje en als ik naar hun toe ga, maken ze dat ze weg komen. Nou ja zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 (bewerkt) Wijfie je zit er weer eens, voor de zoveelste keer helemaal doorheen meis. Het is ook zo * moeilijk om zorgen te hebben over iemand die zelf toch nog wel het een en ander kan. Jij vertrouwd het niet meer want als er hem iets overkomt, wat dan. Dan ben je alleen. Bovendien het voorval van eergisteren geloof ik, tussen jouw man en je zoon gaat ook niet in je koude kleren zitten. Constant met stres rond lopen dag in dag uit, breekt op den duur op. Dat kan jouw lichaam niet aan omdat je niet meer ontspant. 26 oktober 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Vandaag niet veel op het forum gelezen, vandaag een goede dag gehad, morgen een maandag met een urenlang overleg met een collega die ik wel kan schieten.......Goede nachtrust is essentieel :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Ik heb een hele fijn ontspannen dag achter de rug. Heerlijk gewandeld, mooie mensen ontmoet, lekker gegeten. Nu wel moe en ga dan ook zo mijn bed opzoeken. Opslomen met een boek. Vakantie is weer voorbij, dus om kwart voor 6 loopt de wekker weer af. En dit was een vakantie waarin ik het werk volledig heb los kunnen laten; geen mail gelezen bijv. of lopen piekeren over wat er nog moet gebeuren. Eigenlijk is dit voor het eerst, realiseerde ik mij vanavond. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 (bewerkt) Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Weer een succesvolle dag. Welterusten en wellicht tot morgen. edit: TMI 25 oktober 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden