Spring naar bijdragen

Zondag, 25 oktober 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Ik kijk al dagen een beetje jaloers naar de stoere mensen op het dagpact. Morgen ga ik ook en ik verheug me er op. Niet per se op het niet drinken, maar op de stoere actie: naam bij dagpact.

Oproep: hoe meer dagpacters morgen hoe leuker. Dus aan alle minderaars, twijfelaars, weekpacters en jaarpacters... dagpact morgen mee als je zin hebt.

@wijffie het was vandaag een lentedag. Logisch dat je erwtensoep mislukt is. Hou je haaks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meya voor je er erg in hebt ben jij ook zo'n stoer guppie hoor, je bent in ieder geval de goeie weg ingeslagen ;)

 

Hahaha ik heb de huur van m'n kraam terug verdiend, en van de rest van het geld weer een hoop gekocht waaronder veel parfum, en verder was het erg gezellig.

Die vriendin waar ik samen mee achter de kraam stond kan me toch een partij kletsen joh. Die mond staat niet stil en ze maakt met iedereen een praatje. Dan hoor ik ze hier weer lachen en dan weer daar. Dus ik ben nu toch wel een beetje heel erg moe. maar de dag is geslaagd. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

kwam ook weer even kijken

onrustig

moeder aangegeven dag oppas haar teveel is

wil nu zonder haar verder als oppas

nu betaal ik iemand maar ja hou niet veel over zo

die vrouw voelt wel goed 

eigenlijk het enige wat ik kan bedenken wat me onrust geeft want voor de rest gaat het allemaal goed.

blijven ademen en positief denken dan kom ik er wel hoop ik

fijne avond allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het veranderd Aggie. Bedankt.

Verder heb ik alle franse parfumpjes zo'n 18 even op m'n handen en armen gedaan.

En meuren dat het hier nu doet kanjers Pfffffftttt :blush:

Ik stink bijne m'n eigen huis uit. De honden kruipen ver weg onder hun dekentje en als ik naar hun toe ga, maken ze dat ze weg komen. Nou ja zeg. :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie je zit er weer eens, voor de zoveelste keer helemaal doorheen meis. Het is ook zo * moeilijk om zorgen te hebben over iemand die zelf toch nog wel het een en ander kan. Jij vertrouwd het niet meer want als er hem iets overkomt, wat dan. Dan ben je alleen.

Bovendien het voorval van eergisteren geloof ik, tussen jouw man en je zoon gaat ook niet in je koude kleren zitten.

Constant met stres rond lopen dag in dag uit, breekt op den duur op. Dat kan jouw lichaam niet aan omdat je niet meer ontspant.

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een hele fijn ontspannen dag achter de rug.

Heerlijk gewandeld, mooie mensen ontmoet, lekker gegeten.

Nu wel moe en ga dan ook zo mijn bed opzoeken.

Opslomen met een boek.

Vakantie is weer voorbij, dus om kwart voor 6 loopt de wekker weer af.

En dit was een vakantie waarin ik het werk volledig heb los kunnen laten; geen mail gelezen bijv. of lopen piekeren over wat er nog moet gebeuren.

Eigenlijk is dit voor het eerst, realiseerde ik mij vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...