Gast Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Gado gado met bruine rijst en ei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hier ook patatten zonder. Mayo heb ik zelf. En een frikandel niet speciaal want dat maak ik ook zelf. En een blikje drinken. Heb ik ook zelf. Moet ik nog wel naar de frietkraam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Vroeg gegeten. Aardappelcupcakes zijn niet voor herhaling vatbaar... Zout! Zit nu inmiddels aan mijn 3e glas spa rood. Afijn, pubers staan hier zo voor de deur. Nog maar effe een stofzuiger door de woonkamer. Zal blij zijn als verjaardag weer voorbij is. Voordeel is, voorlopig genoeg in huis voor een compleet weeshuis. Ik zal niet verhongeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Hoezo streng ??? Ik erger me altijd mateloos wanneer mensen, als de film al is begonnen nog binnenkomen. En waar leg je de grens dan; bij 2 min., bij 5 min. Zeg het maar. Ik snap de ophef en boosheid over het niet meer toelaten niet zo. Maar goed, zal wel aan mij liggen. Op tijd komen en ergens zijn is voor mij echt een ding en verwacht dit ook van anderen. Jullie hebben me qua eten wel op een idee gebracht. Zo geen zin om te komen: dochterlief is naar de snackbar: patat zonder (mayo heb ik zelf) en een frikandel spec. Lang geleden, moet een keer weer kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 2 tartaartjes in brokjes met 1 grote gesnipperde ui, sambal en knoflook gebakken op 1 boterham. En de patat uit de actifry is bijna klaar even de verse mayo uit Belgie klaarzetten. Dochter heeft dik verloren, dus beetje troost-eten jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik heb altijd Zaanse mayo Aggie, die vind ik het lekkerst. Maar das toch geen patat eten Ag? 10 frietjes of het moeten Belgen zijn maar dan is het nog niet veel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Oh jongens meisjes! We mogen een uur langer slapen! Dat had ik nou net ff nodig. Ja en Wijfie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Yes, een uur langer slapen'' Hoef ik niet om 6 uur op, maar eigenlijk om 7 uur Moet ik niet om 7.20 beginnen,maar eigenlijk om 8.20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Lieve mensen, Heb jet/ NBW net gesproken . Bewonderenswaardig hoe zich hier doorheen slaat en ondanks alles positief probeert te blijven. Ze heeft veel behoefte aan contact met de "buitenwereld" en ook met mensen van het forum. Ze kijkt steeds erg uit naar berichtjes, mailtjes , opbeurende woorden. Ze vindt het wel lastig in te loggen via haar Foon en kan ook niet altijd inloggen. Ze vraagt of jullie de berichtjes willen plaatsen op haar eigen draad. Daarvan krijgt ze bericht in haar mail en kan ze die dus lezen via haar mail. Berichtjes helpen haar echt door de dag dus laten we met zijn allen haar regelmatig een ❤️ Onder de riem steken op die manier. Velen doen dat ook al, begreep ik. Ik vind t echt een kanjer en ze verdient t. Jet, meis, niet opgeven, we denken aan je, kanjer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Begrijp het ook niet echt A3 maar zal wel te maken hebben met uitkering etc... Ook ik heb aangeboden dat Jet bij mij mag bivakkeren, al heb ik maar een klein onderkomen... Jet, je weet dat je welkom bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 volgens mij moet ze juist binnen de gemeentegrenzen van haar woonplaats wonen om straks in aanmerking te komen voor een uitkering. Nu dus 14 dagen in de opvang, hopelijk in die tijd een postadres vinden en een definieve stek ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Dat is #*# 24 oktober 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Nu begrijp ik waarom geen gebruik kan worden gemaakt van mijn aanbod... #*# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ze mag zo bij mij inschrijven, dat weet ze... Al zal dat weinig zoden aan de dijk zetten want ik verdien ws teveel en dat zal ten koste gaan van mijn en haar inkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 En nu de pubers in orde trachten te houden... Uitdaging! Daar hou ik wel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Jet mag ook hier komen hoor. Maar het was te ver voor haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Pfff... huis vol met pubers... Probeer dan maar eens op te slomen! 24 oktober 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik meld me droog af en ga met een goed boek heerlijk vroeg onder de wol! Morgen fris weer op :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Mooie, Tom. Morgen gewoon weer zo'n dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Zo einde werkdag eindelijk "Maar" 8.5 uur gewerkt eigenlijk, maar versnipperd over de hele dag. Tjee wijfie, Hoop, dat J.snel thuis komt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Kun je hem of zoon niet smssen Wijfie?Er kan ook wat mis zijn he. anders 112? Of de politie? Misschien is er ergens een melding gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik meld me weer even droog af. Heb een drukke dag achter de rug. Sterkte wijfie. Ik weet hoe irritant het kan zijn om iemand niet te kunnen bereiken als je ongerust bent. Heb ik vaak met mijn kinderen ondanks dat zij wél een mobiel bij zich hebben . Hoop dat hij inmiddels veilig en wel thuis is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Een voor mij nieuwe meeting van NA bezocht en een lekker stuk gewandeld, gepraat en gefotografeerd in de mooie natuur in Zuid-Limburg. Welterusten (uurtje extra...) en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden