ronja Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Gipsy , Monster en Ploffie gefeliciteerd met jullie verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 ooohhweeee ze kan niet roken is er een dokter in de zaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Goedemiddag allemaal, Werk zit er alweer een tijdje op. Zit al een paar uur te lummelen. Wordt je ook niet echt blij van. Enfin, niks erg ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Wat leuk Ietje samen met je dochter. Geniet er maar van hoor want dadelijk willen ze liever alleen gaan. En komen ze met hele andere dingen thuis die jij helemaal niet mooi vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Weer een jaartje erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Iedereen bedankt voor de felicitaties. Een fijne avond allemaal, ik heb wat om handen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Weer een dag nuchter afgesloten. Welterusten allemaal en morgen lekker zonder koppijn wakker..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Fijn Tom, weer een dag droog. Was het lastig vanavond? En Lila weer aan het opknappen. Ik hoop dat alles wegtrekt. En als het een littekentje blijft dan is het een reminder, moet je maar denken. Goede sessie voor morgen. Loen je hebt goed afscheid kunnen nemen. Sterkte nog de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ik werd op een gegeven moment niet meer dronken en ik werd op een gegeven moment ook niet meer wakker met koppijn. Ik dronk gewoon door dan werd ik ook niet ziek. Daar herken ik veel in, Agnieta. Ik werd pas ziek zwak en misselijk als ik aan mijn gezuip iets probeerde te veranderen. Dat werd onmiddellijk afgestraft. Mijn biotoop was alcohol. Daarom was ik ook zo bang om te stoppen. Alsof je een goudvis uit z'n bakkie haalt en in een kom melk gaat leren zwemmen..... Ik dacht werkelijk dat ik niet zou kunnen leven zonder. Gelukkig zijn al; die waanzinnige gedachtes ongein gebleken en kan ik heel goed zonder. En ik heb mijn leven teruggenomen, er zit ontwikkeling in en ik doe weer samen met andere mensen. Mijn God wat een verschil! Het besluit te stoppen met gebruiken was het beste besluit wat ik ooit nam en ik kan me nu niet voorstellen dat er ooit nog een beter komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Ik meld me na een fijne NA bijeenkomst schoon en droog af voor de dagpact. Een emotionele dag voor mij. Morgen heb ik opnieuw een keuze. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 Drie jarige kanjers...proficiat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2015 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden