bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Goeie morgen Klavertje, Ikzelf heb dat een beetje op gevoel gedaan. Na heel veel jaren refu geslikt te hebben in combinatie met alc. weet ik dat ik aan twee keer per week een kwart slikken genoeg heb. Maar misschien zou je kunnen proberen om de dag een halve te slikken, dan kan je ook echt niet drinken hoor. En sommigen slikken 2 x per week een halve. Net waar zij zich het prettigst en safe bij voelen. Maar je kan het bespreken met die persoon die refu voorgeschreven heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Gefeliciteerd Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Goeiemorghu, weer ff bijgelezen, Jootje proficiat! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Zo spulletjes klaar zetten en mensen leren schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik ga een beetje afscheid nemen van het forum, nog wel af en toe meelezen maar ik merk dat ik weinig te melden heb en ook weinig reageer....... Zal heus nog wel eens wat laten horen....... Hier op het forum wel waardevolle contacten opgedaan en die blijven..... Het ga jullie goed...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 (bewerkt) ... 20 oktober 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ach Eline, je gaat wel gemist worden hoor. Ik vond je al wat stilletjes de laatste tijd. ga goed meis en kom wanneer je wilt he altijd welkom natuurlijkx♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ietje 3 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik ga een beetje afscheid nemen van het forum, nog wel af en toe meelezen maar ik merk dat ik weinig te melden heb en ook weinig reageer....... Zal heus nog wel eens wat laten horen....... Hier op het forum wel waardevolle contacten opgedaan en die blijven..... Het ga jullie goed...... Dag eline. Tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Klavertje hoe is het bij de arts afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Oxazepam voor buikgriep? Tja, waarom niet........is overal goed voor en je kunt er verslaafd aan raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Jou kennende gaat je dat lukken erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Goedeavond allemaal, Eigenlijk weinig te melden. Vraag mij af hoe het komt dat jowan een zwart vlak op zijn avatar heeft. Zag het pasgeleden bij ik meen Buchell ook. Vreemd, ligt dat nu aan mijn computer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Dat is fijn te lezen Klavertje. Tja soms weet je gewoon niet waar moeheid vandaan komt, maar ik lees het hier vaker dat mensen moe zijn zonder enige aanwijzing waarvan. Probeer er maar aan toe te geven als dat kan. Je lichaam moet misschien nog herstellen van het vele alcohol drinken. Dan kan inderdaad vit. B. heel goed helpen. Ik weet niet of je van zwemmen houdt maar daar word je ook fitter van. Rapske goeie avond. Nee hoor dat ligt niet aan jouw pc. Lekker gewerkt vandaag? Hoe is het nu met je voet? Heb je daar minder last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Oke Gerrit, Had daar niet bij stil gestaan, dat dat een teken van rouw kon zijn. Logisch eigenlijk ja. Bollie, Ik kan weer rustig 10 km lopen, zonder pijn. Soms nog iets gevoelig die voet, maar zoooveel beter als een half jaar geleden ! En verder, heb ik weer heel veel werk. Vorige week 50 uur gewerkt, Deze week wel minder, maar meer dan genoeg. Wel happy mee, kan ik een beetje sparen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Maar met drank, had ik nooit zoveel kunnen werken hoor. Dan had ik veel minder aangenomen. Kan je nagaan, wat drank eigenlijk met je kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Zeker, betere tijden Gerrit Sinds een paar maanden ook consulten en suplimenten bij een natuurkundig therapeut. Let op een enkele uitschieter na, ook erg goed op mijn voeding. Dat werpt dus duidelijk zijn vruchten af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Wat fijn Rap dat het weer veel beter gaat met je voet. Want wat heeft dat lang geduurd hé? Maar werk je nu niet teveel? Want je hebt toch ook je rust nodig. Maar goed dat voel je zelf het beste aan. Ger. anders lijkt het wel of ik jou helemaal vergeet maar das niet zo hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ja, heeft zeker 8 maanden geduurd Bol, En verder let ik goed op mezelf hoor Neem niet al het werk aan, wat ze van me vragen. Zorg dat ik voldoende rust heb tussen door, anders gaat het niet goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Blondie, vl plezier in het mooie Arnhem! Ik woon er, tip; nw bios van Pathé! Deze week in gebruik dus met slecht weer wellicht een optie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!! Het lijkt even alsof ik iemand ben en iets beteken. lady jane en HappyDays reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 het is nog geen 00.00 uur hoor Jootje lets party! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik meld me weer schoon en droog af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 19 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2015 Welterusten en ik hield het droog vandaag :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden