Spring naar bijdragen

Maandag 19 oktober 2015


Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Klavertje,

 

Ikzelf heb dat een beetje op gevoel gedaan. Na heel veel jaren refu geslikt te hebben in combinatie met alc. weet ik dat ik aan twee keer per week een kwart slikken genoeg heb. Maar misschien zou je kunnen proberen om de dag een halve te slikken, dan kan je ook echt niet drinken hoor. En sommigen slikken 2 x per week een halve. Net waar zij zich het prettigst en safe bij voelen. Maar je kan het bespreken met die persoon die refu voorgeschreven heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga een beetje afscheid nemen van het forum, nog wel af en toe meelezen maar ik merk dat ik weinig te melden heb en ook weinig reageer.......

Zal heus nog wel eens wat laten horen.......

Hier op het forum wel waardevolle contacten opgedaan en die blijven.....

 

Het ga jullie goed......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga een beetje afscheid nemen van het forum, nog wel af en toe meelezen maar ik merk dat ik weinig te melden heb en ook weinig reageer.......

Zal heus nog wel eens wat laten horen.......

Hier op het forum wel waardevolle contacten opgedaan en die blijven.....

 

Het ga jullie goed......

Dag eline. Tot ziens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is fijn te lezen Klavertje. Tja soms weet je gewoon niet waar moeheid vandaan komt, maar ik lees het hier vaker dat mensen moe zijn zonder enige aanwijzing waarvan. Probeer er maar aan toe te geven als dat kan. Je lichaam moet misschien nog herstellen van het vele alcohol drinken. Dan kan inderdaad vit. B. heel goed helpen.

Ik weet niet of je van zwemmen houdt maar daar word je ook fitter van. ;)

 

Rapske goeie avond.

Nee hoor dat ligt niet aan jouw pc.  :)

Lekker gewerkt vandaag? Hoe is het nu met je voet? Heb je daar minder last van? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Gerrit,

Had daar niet bij stil gestaan, dat dat een teken van rouw kon zijn.

Logisch eigenlijk ja.

 

Bollie,

Ik kan weer rustig 10 km lopen, zonder pijn.

Soms nog iets gevoelig die voet, maar zoooveel beter als een half jaar geleden !

 

En verder, heb ik weer heel veel werk.

Vorige week 50 uur gewerkt, 

Deze week wel minder, maar meer dan genoeg.

Wel happy mee, kan ik een beetje sparen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Rap dat het weer veel beter gaat met je voet. Want wat heeft dat lang geduurd hé?

Maar werk je nu niet teveel? Want je hebt toch ook je rust nodig. Maar goed dat voel je zelf het beste aan. :)

 

Ger. :lips:  anders lijkt het wel of ik jou helemaal vergeet maar das niet zo hoor. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...