blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Na een stuiterende nacht op voor werk. Eerst maar eens een bakkie koffie Dagpact: Blondie 9 oktober 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Dat is lang geleden, dat ik wakker ben met de opening van de draad. Voor het eerst in tijden dagdienst. Mijn hele bioritme schreeuwt, ga naar bed gek het is veul te vroeg. Goede morgen iedereen, tijd om de deur uit te gaan voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goedemorgen, mistig, in mijn hoofd ook nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goedemorgen luitjes. Koffie en thee staan klaar hoor. Buiten is het nog helemaal donker, maar windstil en droog. Binnen is het behaaglijk, paar kleine lampje aan. Laat de dag maar beginnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goedemorgen Kabouter. Misschien had Eline gewoon nog een uurtjes willen blijven liggen en lekker wegsoezen.... Hoe ist met jou nu meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Morgu jowan. Dat klinkt ellendig Kabouter. Waar ben je boos over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Kabouter ik had gister een ziektedag en vandaag weer opkrabbelen, gebeurt regelmatig, hoe komt dat met je arm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Dat is heel heel naar. En dat je dan overal hulp bij nodig hebt.... Moet die arm nog 'bijtrekken'? en langzaam maar zeker weer zelf dingen gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Dat klinkt ook niet prettig Eline, hoop dat die mist dan snel optrekt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Kabouter ga je in BEA revalideren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Veel werk aan de winkel dus voor jou Kabouter. Elfstedentocht??? Nou, ik ga eerst maar eens van de herfst genieten. Al die mooie kleuren en geuren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goedemorgen, Fris buiten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goedefrummers, Hier om 06:45 wakker geschreeuwd door de Junkie XL onderbuurman. De 'rust' is weer voorbij en voorzie weer dagelijks melden, pffff.... Buiten dat, heerlijk geslapen na weer een inspirerende bijeenkomst van de Buitenveldertgroep. Fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Hier ook vroeg op. Voor de verandering. Kabouter, sterkte meis, je weet het he, hoe erg het nu ook is, het kan pas een kans krijgen om te genezen na heel veel werk en inzet. Tuurlijk voel je je hardstikke opstandig nu, dat zou ik ook hebben hoor. En uiteindelijk wil je hier niet in blijven hangen he. Ik hoop dat je om kunt switchen op het moment dat het nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Even heel,heel snel goedemorgen wensen, 8.15 beginnen. 2 uurtjes werken, dan pas laat in de middag weer Dus..ik spring nu op mijn fiets. Laters ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goeiemorgen allemaal. Verslapen vandaag en das zo'n rot begin, er tegen aan moeten vliegen. Maar nu ff rustig zitten met een kop koffie. hahaha.........die gekke hollanders hoeven maar 1 nachtvorstje te ruiken en dan heeft de 11 steden koorts weer toe geslagen. Wij friezen staan er wat 'nuchterder' in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Griep Sowhat? Heerst het alweer? Ik zit met koppijn, maar gaat wel weer over. Ik heb zin in vandaag. Vrij!!! Beetje poetsen en meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Goeie morgen allemaal Had gisteren bij mijn !@#@%$%^^berichtje even moeten vermelden dat ik baalde van het gooien. Had me echt voorgenomen dat ik goed zou gooien maar dat is niet gelukt. Wel beter dan voorheen maar gewoon nog niet goed. Was deels ook een grapje hoor, niets ernstigs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Zegt mijn HA ook: alles gaat over. Maar ik wil niet wachten tot ik tussen 6 plankjes........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 wat is duplo? of stel ik nu een hele domme vraag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 lego dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 handig toch dat google... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 ...Lijkt of het achterdeurtje nu voorgoed op slot zit! ... Dat zou mooi zijn, Wijfie! Wat één bezoekje aan een zelfhulpgroep al niet mogelijk maakt Beetje flauw, ik kon het niet laten. Maar ik hoop oprecht dat je gelijk hebt over dat achterdeurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2015 Gerrit....grapjas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden