toine Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Respect voor de mensen die geloven hoor maar houd het binnen kamers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ik moest even frustratie kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Wijfie, Ik kan je wel heel goed begrijpen hoor. Dat zou ik ook hebben, eerst iemand spreken, die me alvast op het gemak zal stellen, je verteld waar het precies is, en bijvoorbeeld beloofd je op te wachten. Dat zou voor mij de drempel een stuk lager maken Snap niet zo goed, dat de AA daar blijkbaar normaal gesproken niet in tegemoed komt door in elk geval terug te bellen bijvoorbeeld. Verder snap ik best dat iedereen van harte welkom is, en dat je er gewoon kunt binnen lopen, maar die drempel he (niet dat ik het overgens overweeg hoor) Maar wijfie, aan de andere kant hebben Gerrit en jowan wel gelijk, dat ook als je niet terug gebeld wordt, je beter toch maar kan gaan, anders wordt het misschien weer afstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ik moest even frustratie kwijt Mag hoor toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Geen antwoord op mijn vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Bestaat God en welk bewijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 @Toine, het higgs deeltje? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Terug van werk. Zo druk dat ik niet eens effe heb kunnen koekeloeren voor het gebak. Dan vanavond maar een stuk brokkelspeculaas extra bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 En is de big bang geen indicatie voor een creator? Zijn de natuurconstanten zo precies op elkaar afgestemd dat het heelal bestaat? Een tiende verschil in slechts 1 van de vele constanten en er zou nooit een heelal zijn. jowan en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Geloven is god is bijna rationeler dan geloven in quantum mechanica jowan en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Geen idee of God bestaat, Toine Geloof wel dat er iets is, maar wat dat dan is? Geen idee. Meer op intuïtie en gevoel. Belangrijkste is voor mij nu dat ik in mijzelf geloof en daar heb ik mijn handen al vol aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ja Wijfie J. is misschien heel bang dat jou iets overkomt en hij alleen blijft zitten. Dat zie je heel vaak bij mensen die afhankelijk zijn geworden. O wat ben ik benieuwd hoe je het vanavond gaat ervaren. En knap dat je gaat meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Snap niet zo goed, dat de AA daar blijkbaar normaal gesproken niet in tegemoed komt door in elk geval terug te bellen bijvoorbeeld. Maar wijfie, aan de andere kant hebben Gerrit en jowan wel gelijk, dat ook als je niet terug gebeld wordt, je beter toch maar kan gaan, anders wordt het misschien weer afstel. Één van de achterliggende gedachtegoeden van onder andere de AA en NA is dat verbetering vanuit jezelf moet komen wil het duurzaam en blijvend zijn. Het is dus geen stelletje oude heren en dames die je aan het handje vasthouden en zeggen: maak je maar geen zorgen, wij maken je droog. Het is een programma van actie, beweging die vanuit jezelf dient te komen. Als de AA het voor je gaat doen en regelen, heb je weer motieven zat om te mislukken en hun de schuld te geven. Vandaar. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Goh, ook overgestapt van mannie naar husband Jane en Adam gefeliciteerd! blondie6173 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Goeieavond Grappig dat ik nog even kom kijken Kan ik die twee nog even feliciteren Heppie heppie birthday Adam en Jane! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 (bewerkt) Zelf zit ik weer even in mijn huisje op het platteland Soms heb ik die rust en ruimte even nodig Mooi dat het kan Fijne avond allen! 6 oktober 2015 bewerkt door Mai lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Wederom laat met opslomen. Net terug van ronde met de hond. Had het effe nodig na aanvaring met ex/ vader van de Kids. Maar ik rook en drink niet! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Nog steeds super-knap hoor blondie Niet roken en niet drinken, na een aanvaring nog wel.! Toppie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Zo, weer op honk, wat kunnen 2 zussen kletsen zeg. Ik ben er moe van. Gisteren bloed gegeven, en ook na de nachtdienst werd het wat veel met dat gepraat. 2 x op de grond moeten gaan zitten om niet flauw te vallen. Of zou t de oude dag zijn? Wijfie, fijn (geen woorden maar) weer daden leve Wijfie I! :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 aanwenning i.p.v. ontwenningsverschijnselen K4 weer eens wat anders wel zo fijn toch, die rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Met moeite rapilos... Maar dit keer zet ik door (met bloed, zweet en tranen) Nog beetje hyper hier... Gelukkig morgen een dagje vrij dus het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Gaat je lukken Blondie, Het is echt doorbijten he, ik weet er alles van, maar de beloning is later zoooo groot, Ben zo blij, dat ik na mijn zoveelste poging toen eindelijk eens heb doorgezet. Jij kan het ook hoor, vast en zeker ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Nu moet ik ook nog eens in mijzelf gaan geloven. Qua drank zit dat nu wel snor. Nu nog qua roken. Voordeel is dat ik niet aflatende wilskracht heb van niet opgeven... Nu nodig stoppen met vechten. Dat zou het zoveel makkelijker maken. ..... Oeps verkeerd deel van forum... Hoort eigenlijk op rokendebaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ik ga toch maar eens trachten mijn rust te krijgen. Stuiter letterlijk door mijn huis. Opslomen. Pfff... gelukkig heb ik het niet uitgevonden. Heintje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2015 Ja, hihihi... Waar zou Heintje zijn gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden