lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 goeiemorgen frummers. Ik heb tot 10 uur uitgeslapen en sindsdien al 7 appel/haver/spelt pannenkoekjes op, met choc.pasta. Het is tenslotte dierendag vandaag☺ En carlo kreeg een heel duur bakje paté en raakt nu zijn brokjes niet meer aan. Maar ligt wel héél dicht met zijn witte kop tegen mijn zwarte, inmiddels wit behaarde, broek aan. Een mooi begin van een mooie dag. Ik ben er nog niet uit of we op t strand gaan ballen of in de zaal, zodat we de finale vanmiddag om 17 uur kunnen gaan zien. t zou toch wel prachtig zijn als Nederland dat machtige Rusland een poepie zou laten ruiken. http://www.telegraaf.nl/binnenland/24572358/__Vrouw_poept_midden_in_AH__.html erik en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Een hele goede morgen allemaal, Alweer 3 uurtjes werk erop zitten. Zou vandaag naar een museum in Zeeland gaan, maar als het zo vreselijk mistig blijft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Het wordt prachtig weer Raps, mist is daar meestal een voorteken van. Hemdje onder je trui dus, just in case. Toine het wordt een echte Dirty Harry film daar, geniet ervan hoor, nu is het nog leuk En wij gaan naar de zaal, kan ik thuis lekker Oranje aanmoedigen. Gelukkig geen verborgen camera's hier want ik kwam geheid op youtube anders. Een mooie dag voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen allemaal. Heerlijk uitgeslapen maar ik lag ook echt laat. Beetje liggen zappen voor de tv want ik kreeg mezelf maar niet in beweging om het bed op te zoeken. Maar das niet erg want ik ben nuchter de trap op gelopen. Voel me er wel prettig bij tot nu toe en veel fitter in de ochtenden. Dat gaat waarschijnlijk niet het laatste zijn Toine wat stuk wordt gekauwd.......... Waar gaat de reis heen fruitvlieg? Goeie reis btw Ik ga broodjes en een soepie maken nu Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Die AH daar doe ik vaak boodschappen. Lokaal is de discussie op FB al wie dit kunnen zijn. Goed voor de reputatie van mijn buurt dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goeiemorgen. Vandaag ga ik een nieuwe laptop bestellen, joepie. Mijn oude barrel loopt steeds vaker vast en heeft er niet zo'n zin meer in. Nu ik weer zelf inkomen heb mag het een goeie worden, ik denk zelfs een appeltje. Alsof ik in een snoepwinkel sta en het allerlekkerst mag uitzoeken Vanmiddag nog wat prutsen in de tuin, was gisteren ook lekker. Ondanks het lawaai van de bladstofzuiger waar buurman mee te keer ging. Alles moet tegenwoordig lawaai maken, Elektrische heggenscharen, hogedrukreinigers, vlammenwerpers tegen onkruid (doodeng), elektrische zagen. Ik doe er niet aan mee. Alles nog met de hand, in stilte. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goed zo Kate, jezelf verwennen als je adb. kunt blijven. Toppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Harry heeft het haakwerkje van moeders letterlijk afgemaakt Nu even een tukkie en opladen voor de volgende aanval...... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 die Harrie toch, wat een deugniet. Fijne middag Wijfie. Zo hier klaar met schilderen voor dit jaar. Volgend jaar alles goed schilderen maar voor dit jaar ben ik klaar en doe niets meer aan het huis. Nu op naar de winter, veel sieraden maken, een marktje hier en daar, schilderles geven en verder rustig aan doen. em69my reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 dat kan ik begrijpen Agnieta.............zou ook de benen nemen. succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Houdt vol Aggie. Zo hier nu Game time. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Vanaf de w.c.......ik zie je zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goed gedaan Aggie. Zo ik ga eens kijken of ik zelf eten klaar maak of iets bestel. ik heb het ook koud. Moet maar weer eens in de winter stand gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 0-2 achter in sets Nederland zal dus met zilver genoegen moeten nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 cevapcici met frites sla komt later wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Zuurkool, aardappels, crème fraiche. Verse worst Toe: Magnum (voel me namelijk nu effe heel sielug dat ik meedoe aan stoptober) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 verdiende winst voor Rusland. zilver voor Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Heb het goed Fruit je doet het toch maar mooi allemaal zonder drank, klasse hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 (bewerkt) goedenavond allemaal voor fruit, airplane horror: https://www.youtube.com/watch?v=EQsWeX3HK5M 4 oktober 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Zilver Jane? ook niet verkeerd hoor Toppie Fruit en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Een hele goede avond maar weer, Leuke dag gehad, Na vanochtend vroeg gewerkt te hebben, naar ex gefietst Zouden eerst naar Zeeland gaan, voor het watersnoodmuseum Van gedachte veranderd, want willen kleindochter graag meenemen, en die kon niet vandaag. Lekker naar Scheveningen geweest. Van de haven naar de pier gelopen, daar een broodje op een terrasje (ik met thee en water, hij met een glas wijn) Terug gelopen (toch een aardig stukje) Jammer, dat het toch wel wat bewolkt bleef, maar verder heerlijk Met de auto terug, daarna mijn fiets weer gepakt en een uurtje gewerkt. Nu alleen straks nog een uurtje werken, en de dag is weer om. Ja..lekkere dag vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Fruit, Ik vind je echt heel goed bezig man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
em69my Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Ook hier naar de wok geweest nadat we leuk hebben rond gereden door ons mooie friese land waar ik onderweg nog mooie pompoenen heb gescoord. Was genieten met een schier zonnetje erbij. Heb me totaal vol gevroten bij de wok maar dat volle gevoel komt ook omdat ik nog voor een toetje ben gegaan wat ik anders altijd oversla. Dat biertje erbij heb ik dit keer ook gelaten en dan ook veel meer gegeten dan anders. Pfff maar ik moet nu echt even in de benen en ga nog met de hond blokje doen want het zit mij behoorlijk dwars. Nog steeds nuchter <- tikt ze trots en voor de rest van de avond hoef ik écht nix meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Rapske Scheveningen???? Daar heb ik tot m'n 12e jaar gewoond. Veel veranderd hé? God wat zou ik er nog een keertje graag heen willen om eens rond te dabberen daar. Misschien het volgend jaar met m'n nichtje. Heeft ze beloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goed van jou Em69my, Je mag echt trots zijn op jezelf ! Ja Bollie, Scheveningen is zeker heel erg veranderd De hele boulevart is vernieuwd, van de haven tot de pier. Ook in het havengebied allemaal restaurantjes en nieuwbouw Er staat bijna geen oud hotel meer overeind (op 1 na geloof ik) De rest is allemaal vernieuwd. Aan de ene kant heel jammer, aan de andere kant toch best wel heel mooi geworden. Van Scheveningen zelf is nog wel veel oud (huizen,straten) bewaard gebleven gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden