Gast Klavertjevier Geplaatst 3 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2015 (bewerkt) * 20 oktober 2015 bewerkt door Klavertjevier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen, hier ook mistig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Lees ik terug snap ik er niets van, zoveel verwijderd.... Wat ik wel proef is dat het gemoedelijke aan het verdwijnen is, hopelijk maar tijdelijk, ik mis dat we iets tegen elkaar konden zeggen en er werd uitgegaan het goedbedoelde..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen, Nieuwe dag met hier hopelijk ook een beter humeur. Eerst maar eens een bak koffie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goeie zondag morgen. Ik doe mee met je goede humeur, blondie! Dagpact: Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Helaas geen mist hier, dus dan de dauw op het gras maar bewonderen. Rondje hond en daarna aan de slag met klussen in mijn gang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Natuurlijk gaat dat weer over Eline. Dat kan toch gebeuren? Het is heel menselijk hoor. Het fijne van een conflict is dat je het ook weer goed kan maken. Goeie morgen mensen. Vandaag ga ik aan de voorkant van mijn huis een rand tegen de onderkant van mijn muur schilderen in de kleur van mijn deur. Er zit toch altijd een gestuukte rand aan de onderkant? Dit is tegen het vocht. Nou daar waren wat stukjes uit toen de oude deur eruit gesloopt werd. Die stukjes zijn opnieuw gestuukt en daar schilder ik nu een rand tegen zodat de deur en die rand een geheel worden. Nu zijn die stukjes nog wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goed reis Fruitvlieg... Volgende keer mag ik mee in je koffer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen, Gisteren de 13e verjaardag van mijn dochter gevierd. Zij heeft een mooie dag gehad. Voor mij is de dag nog steeds één met dubbele gevoelens. Maar dat is ok. Wel doodmoe nu, vandaag een rustig dagje. Even bijkomen. Ook ik mis de gemoedelijkheid op de dagdraad, elkaar ondersteunen (uitgaande van de beste bedoelingen) in het alcohol de baas worden. Ik vraag me oprecht af hoe het gehak op elkaar moet overkomen voor mensen die de eerste stappen zetten op het erkennen van hun alcoholverslaving en hulp zoeken. Als ik voor mezelf spreek dan had ik nog wel even 2x nagedacht (als ik het al had gedaan) voordat ik me zou melden op dit forum. Ook ik heb een aantal keren de neiging gevoeld om helemaal weg te blijven, zo stond het me tegen. Ik vind het zowiezo lastig om nu mijn positie in het forum te bepalen. Dat kom ik ook in het echte leven tegen. Ik heb afscheid genomen van alles wat vertrouwd was in mijn leven en mijn nieuwe leven is nog zo pril. Het integreren van het oude leven in mijn nieuwe, dat is het lastige. En volledig afscheid nemen van het oude leven kan ook gewoon niet. En leven in 2 werelden is niet te doen. Dus dat is zoeken voor mij, maar wel een mooie zoektocht. Yogajuf en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Gewoon blijven, Kastanje. Zoiets heeft tijd nodig. Je groeit er als het ware in. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn bijna klaar. Buiten is het windstil en nog een ietsiepietsie nevelig. Zie dat er de laatste dagen nogal wat onmin is geweest hier. Maar heb zo het gevoel dat Vertrokken vertrokken is. Denk dat de rust dan wel weer zal wederkeren. Had gisteren eind van de dag even wat meegelezen en verbaasde me over het feit dat iemand die hier nog maar net komt kijken op een dergeliljke manier te keer ging, had geen zin om daar op dat moment op in te springen. En ach... het ís en blijft een huiskamer hier. Soms gewoon gezellig, soms harstikke serieus en soms knetterende ruzies... , het lijkt me dat dát het principe van een huiskamer is toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Inderdaad gewoon blijven Kastanje. Er gebeurt ook heel veel moois hier op de dagdraad. En een knetterende ruzie is van alle tijden hoor. Ook jaren geleden vonden die hier al plaats. En mensen die daar echt niet tegen kunnen zullen genoeg draadjes vinden hier waar zij wel in alle rust het gesprek aan kunnen gaan. Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Hey Kastanje, leuk om je weer te lezen. Ik herken veel in je posting, zowel wat je schrijft over het forum als in dat leven in twee werelden. Voor mezelf weet ik niet zo goed of het forum de oude of de nieuwe wereld vertegenwoordigt. Misschien wel een soort tussenwereld, een vagevuur, ha ha. Maar ik heb mijn nuchterheid wel mooi te danken aan de mensen in dat vagevuur, sommigen althans. Ik gun anderen na mij dit ook zo. En ja, ik denk ook dat degenen die de dagdraad de afgelopen dagen ontdekten, zich niet of minder snel zullen aanmelden. Erg jammer. Fijne zondag lieve mensen Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Jij ook een fijne zondag Yo Vannacht weer eens gedronken en jullie zaten met z'n allen te kijken. Ik dacht nog "dat kan niet, want ik drink niet dus moet ik dromen". Daarna werd ik wakker en voelde me niet zo prettig, tot ik het besef kreeg dat ik gedroomd had. Gelukkig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Goedemorgen, Koud buiten brrrr...... Harry heeft de magie van het overal in bijten ontdekt, pootje van mijn bril afgeknaagd, terwijl ik in de douche stond plof, lady jane en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Hihi, goedemorgen Toine. Wat een heerlijke hummel. En ja, alles wat hij echt niet mag goed buiten zijn bereik houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Kastanje die zich na een tijd weer eens meld, Yo die zich laat zien, Toine die met Harry gelukkig is, Fruit op reis, Eline die helpt herinneren aan het principe van uitgaan van goedbedoelende van mensen.....fijn wakker worden zo. Fijn begin van de draad. Een hele goede morgen iedereen, hier is het ook best mistig buiten. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Als ie maar niet de magie van het kranten plukken ontdekt Toine want dan ben je er mee aan. Had je mijn berichtje nog gelezen van de levertraancapsules? Iedere dag een zo'n capsule geven is erg goed. Zo ik ga schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Ach, iedereen heeft het recht op zijn eigen voorkeur.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 En heeeeeeeeel veeeeeeeeeel zondagsKUSJES speciaal voooooor..... JOPIEIEIE!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 De koffie is blijkbaar ook niet meer wat ie ooit is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Ook namens mij hoor Jopie, kusje derop.... en ook goede morgen jowan, Yvonne, Bolletje, k4, akelei, sowhat en Annette en de aan mensen die straks pas inloggen. Hier komt het zonnetje zelfs door nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Ik stond op het punt naar mijn nespresso te lopen maar je hebt nog Yvonne, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Ik ga nog even bij de nieuwe nietrokers kijken luitjes. En daarna in beweging komen, Genieten van de zondag. Verse koffie en thee staan links op het aanrecht. Maak er een mooie dag van mensen. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2015 Hahaha, hij is leuk Joop,. Jij veel plezier met je nieuwe tafel. Geniet ervan hoor. Ik ga ook aan de slag. Toedels luitjes, toedels.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden