Spring naar bijdragen

Zondag 27 september 2015


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Wat denk je van wegwerp schaaltjes en bekers etc. Letjefietje?

Aan het einde van de dag even met een vuilniszak rondlopen, alles er in mikken wat weg moet, vegen, stofzuigen en dweiltje erover, in twintig minuten is alles weer schoon, eventueel nog een klein beetje vaat, maar ach, die jarigejop is toch al dertien! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

10 pas, Charlie ;)

En het is eigenlijk niet zozeer de vaat, maar meer al het speelgoed dat uit de kasten is getrokken en de jongens die met vieze schoenen door het huis hebben gestampt :o

Oké, ik volg je,.. Dus 'de jongens' hebben het weer gedaan :o (?!),.. fraai hoor. ;)

Partytentje buiten dan?

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wisten jullie dat aankomende nacht er een supermaan is en een maansverduistering. Dit artikel gaat erover. Zijn jullie je bewust van de maan zoals je drukker energieker voelen met volle maan (maar ook slecht slapen) Ik heb dat wel altijd, vaak is pas achteraf van o ja ik was heel druk sliep slecht en het bleek volle maan. En ik ben eigenlijk heel nuchter, maar toch is er iets met de maan. Ik ga er vannacht niet de wekker voor zetten maar als ik slecht slaap ga ik wel even kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi artikel Erik,

Dat is dan pas tegen de ochtend net voor zonsopgang, lees ik net, ik heb dat soort dingen idd nooit zo door, maar wel interessant!

Zal het artikel eens wat verder doorspitten later, zit vast een hele logica achter idd,..

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja ik heb maar 1 dochter, Charlie, dus ja, het waren vooral de jongens :P

Ik zelf heb er drie, oudste 16 (zoon), jongste twee zijn 8 (dochter en zoon), wonen welliswaar bij hun moeder en vaak zijn ze bij mij, maar die helpen gelukkig zelf altijd mee, alles klaarzetten en opruimen, lekker ijverige kids wel!

Overigens wel een erg late reactie van mezelf, merk ik ineens, maar ach,..

:)

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hier ben ik weer.

Best een lekkere dag tot nu toe.

Eerst 2 uurtjes gewerkt vanochtend, toen naar ex voor koffie, en een fikse wandeling.

Buiten op een terras een grote uitsmijter gegeten, want ik had nog een kadobon, 

Bomvol, daarna, want had ook al appeltaart op.

Daarna voor een uurtje naar een client, voor een wandeling en een kop thee, met cake

Merk, dat ik de trek in wijn weer heftig probeer te compenseren met eten

Ben ook alweer flink aangekomen, en heb net een bak noten weg gegeten.

Troost eten noem ik dat

Maar wat er dan te troosten valt snap ik eigenlijk zelf ook niet zo goed

Dus nu moet die knop ook nog eens om.

Pfff, waarom kan ik nu nooit eens gewoon doen :(

Enfin, over een kwartiertje, mag ik weer ergens gaan koken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de jongste twee geven we als traktatie altijd fruit mee naar school, deden we bij de oudste ook al, wel met een presentje erbij zoals een fluitje, bellenblaas, een sleutelhanger, iets in die geest, leraren en leraressen vinden het top en de klasgenoten zijn er blij mee, want die eten het ook echt wel gewoon op.

Beetje ouderwets misschien,.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die maansverduistering wil ik ook zien i.i.g., ik hoop dat ik op tijd in slaap val, dat ik dan ook op tijd wakker ben, ik kan het mezelf momenteel helaas niet veroorloven om mezelf er speciaal voor wakker te houden, maar ook dat komt wel weer goed!

Fijne avond en nacht allemaal en alvast welterusten,.. :moon:

:lips:

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weer terug van het filmhuis "In Grazia di Dio"  prachtfilm!

Italië, Italiaans, Italiaanse Vrouwen, porcamiseria!

 

Lekker terug gewandeld onder de volle maan langs de Maas, wat een heerlijke avond!

Ik meld me droog en nuchter af voor de dagpact.

Welterusten en wellicht tot morgen.

 

Goed gedaan, Agnieta!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...