Spring naar bijdragen

Zaterdag, 26 september 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, jullie zijn ook al vroeg in de veren en dat voor een zaterdag.

Ik ben nieuw hier, ik heb al wel aardig wat rondgelezen, grote kans dus dat jullie me wel vaker aan zullen treffen hier.

Fijne dag allemaal en alvast een supergoed alco-vrij weekend!

Groet, Charlie,.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net naar het weerbericht gekeken, ondanks de wat lagere temperatuur inmiddels weer, geeft ie voor wandelen toch een 10 op voor vandaag, dus dat gaat um worden hier, wat gaan jullie doen vandaag!!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Zo boodschappen doen voor het weekend. Daarna waarschijnlijk met mijn vrouw op een familiebezoekje, gecombineerd met een museumbezoek.

Fijne dag voor iedereen. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja, boodschappen doen, zou het bijna vergeten, zonnetje komt al lekker door hier, dus ik zal eens aan de gang gaan, anders komt het wandelen in gedrang.

Is trouwens ook nog best een verslaving dat wandelen, heerlijk stevig door stappen in de buitenlucht, heerlijk!

Ik spreek jullie snel weer eens, groet en fijne dag allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal.

De zon schijnt hier al dus ondanks dat het niet zo warm is ziet het er mooi uit.

Vandaag wordt de rest van de tegels gelegd alleen niet daar waar het schuurtje komt te staan, dat doen we het volgend jaar pas.

Maar het komt er heel mooie uit te zien.

Verder is m'n pc nog niet goed. Erg langzaam en er komt een waarschuwing van mijn c.Cleaner. Balen dus moet ik hem weer weg brengen.

Volgende week maar doen hoor.

Zo nu eerst even koffie zetten voor de tegelfrutser :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedefrummers en welkom Charlie  :rose:   Heb je je al voorgesteld bij Wie-is-wie?

 

Gisteravond/vannacht goed verkouden geworden en ondanks dat ga ik vandaag

toch werken. Verder dit weekend flink aan de verschillende studies en ook op

zoek naar geschikte vacatures.

 

Fijn weekend allen  :heart:

Jazeker, dat is al weer bijna twee weken geleden ofzo heb ik een draadje gepost bij wie is wie.

Lekkere drukke boel hier, zie ik wel!

Zo, nu eerst snel boodschappen doen en dan de wandeltocht, het is er echt perfect weer voor vandaag geloof ik.

Blijf goed gaan allemaal!

Groet Charlie,..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,

Iet gefeliciteerd met je boys

en wat lllg van die afzeggingen

zo flauw vind ik dat, kun je niks

meer aan/mee doen he.

Hebben ze wel extra te snoepen een keer

troostsnoep op een jaardag, toch wel sneu.

 

Gelukkig schijnt de zon frummers.

Volleydinnetje is vandaag 50 geworden, we hebben

gisteren al taart en feest gehad, maar wat zij niet

weet is dat we nog een hele middag komen op haar

surpriseparty. (ze vroeg mij 3 weken terug, zal ik het ervóór

of erna vieren, ik zei ervoor dus, want ze bakt de lekkerste appeltaart).

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

 

Bij nader inzien toch die discussie over het werk weggehaald. Kan ik niet maken. Ik heb weer erg slecht geslapen, geen tijd om te genieten van het weer. Ik krijg niet benoemd wat er speelt rondom mijn studie zonder teveel details te geven. Ben heel gestressed en moet juist iets rust in me vinden om te kunnen schrijven maar daar is eigenlijk ook geen tijd voor. Onder de douche maar tot 10 tellen en aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de boodschappen zijn binnen,

LOEN, ik ga voor een zelfbedachte tocht vandaag, ben nog maar enkele weken flink aan de wandel, wel heb ik al gekeken voor een wandelvereniging hier in de buurt, kost wel een paar centen, maar vergeleken met die drank de afgelopen jaren toch een betere investering.

Nu inmiddels trouwens al een maand alco-vrij (zonder smokkelen), na ruim twintig jaar overmatig dagelijks bierdrinken, dus ik ga al steeds sterker voor mijn gevoel!

ERIK, Wat bij mij goed helpt als ik er doorheen zit is een goede koude douche, je kunt beginnen met een wat hogere temperatuur en dan geleidelijk aan afbouwen naar steeds wat kouder, heerlijk verkwikkend, goed voor je bloedsomloop en dergelijke en je knapt er perfect van op.

Hopelijk kun je hier iets mee!

Goed, ga ik me klaarmaken voor de wandeling, tot later.

bewerkt door Charlie40
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Charlie

Ook namens mij, welkom hier en bedankt voor je advies.

Ik heb veel gewandeld en veel georganiseerde tochten gelopen. Kijk hier eens voor tochten http://www.wandel.nl/zoeken/

 

 

Dit was ff mijn pauze, nu opdracht 2 voor studie.

 

edit; verwees naar een forum waar ik te makkelijk te herkennen ben met oa foto's van mij, Dat wil ik toch liever niet. Ff niet aan gedacht.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van landgoed en heerlijk lopen baggeren aan de slootkant.

Van top tot teen nu zwart dus eerst maar eens een doesj en mijzelf schoonschrobben.

Geluk dat ik nog steeds wat verkouden ben want mijn pa ging bijna van zijn graatje van de geur.

Afijn, weer een stukje gedaan.

Morgen verder. Nu doesj...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...