jowan Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact:BlondieLoenLila jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen allemaal Hoe is het nu met je jowan? Nog veel last van de valpartij? Aggie heel veel sterkte vandaag Plof hartstikke bedankt voor alle informatie. Heb het opgeslagen dan kan ik het nooit vergeten. 22 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Jane bedankt voor de filmtip. NBW en Agnieta sterkte! 22 september 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Heb de film al gevonden Jane. Thanks - voor vanavond of morgenavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Vanavond weer een logeetje, van drie, morgen naar het rijk der kabouters..... Aantal mensen hebben een spannende dag vandaag lees ik, sterkte en dat alles maar goed mag komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 even opzoeken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Wist niet dat er zoveel kabouterparken waren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Spannend allemaal Aggie maar als hij vanmiddag weer naar huis kan betekent dat misschien ook dat de ingreep niet al te zwaar is. Hopelijk knapt ie snel weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Quote:"Ik zal m"n zussen maar even bericht geven waar onze vader is en wat die doet, mocht het hun interesseren." Ik zou wachten totdat de vraag ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 elma, inderdaad, ik slaap beter met wat extra magnesium. klavertje4 Jet, hopelijk krijg je snel een eigen plekje en inkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Magnesium, spierontspanning en mogelijk beter slapen: welk merk potje moet ik nemen in de apotheek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Ik gebruik zelf slaap complex van vitalize. daarin zit magnesium en melatonine ( en plantenextracten, passiflora, valeriaan, Griffonia extract) . Helpt om beter in slaap te vallen. Ik heb er wel baat bij. 22 september 2015 bewerkt door Anette69 plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 @jowan Als het maar geen magnesium oxide is. Dat werkt laxerend en de Magnesium wordt nauwelijks opgenomen. Let op dat het een vorm is als Magnesium citrate oid. Magnesium gebonden aan een aminozuur betekent goed opneembaarheid. Begin voorzichtig want ook die vormen van Magnesium kunnen diaree geven. Dit effect wordt minder na loop van tijd. Magnesium is betrokken bij mentale processen, als je stress hebt als gevolg van overload wat dit betreft dan kan het idd de oplossing zijn voor slapen en ontspanning. Ik zou gewoon naar de goedkope drogist gaan of het stuk prive grond om je huis ook wel T****n genoemd. Ja mag geen merk of winkel noemen. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Alweer thuis... Volgelopen en leeglopend tegelijkertijd. En bedankt Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) Ok, ik heb kibbeling getest met goedkoop koolvis voor de kat. Het probleem met goedkoop koolvis is dat het samengeperst vis is. Dus als het hiermee lukt, lukt het met alles. Even snel geprobeerd: Snij half ontdooid tot net snijbaar koolvis, niet te ver ontdooid anders valt het uit elkaar, in iets kleiner blokjes. Vries de vis weer lichtjes in. Meng 2 eidooiers, 6 ijsklontjes, 125gr gezeefde bloem met kruiden. Vul aan met ijskoud koolzuurhoudend water tot dik beslag. Met kokspincet visstukje door beslag, even in de hete olie vasthouden en dan loslaten (anders zinkt en raakt het de bodem/frituurmand). Krokant en mooi goudkleurig bakken. Lekker. Iets meer kruiden voor de volgende keer. Eventueel melk ipv water. 22 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Bedankt voor jullie reacties op mijn magnesium vraag, ik ga er mijn voordeel mee doen. Mijn "terug val": De broek is weggegooid, de lekken in mijn hand en knieën zijn dicht, de beursheid en pijn neemt wat af maar de spierpijn is nog nadrukkelijk aanwezig. Dat zal nog wel even aanhouden, in beweging komen is wat moeizaam, eenmaal in beweging gaat het wel. Ik kom er wel weer bovenop, als ik dat al niet ben... Iemand schreef hier: "jowan die valt niet terug." Maar dan doelend op mijn verslaving. Het is voor mij net als voor ieder ander weggelegd. Als ik niet bij de les blijf, niet mijn AA/NA programma blijf volgens en niet aan de stappen blijf werken en het bezoek aan de meetings nalaat omdat "het nou wel eens goed genoeg moet zijn geweest", loop ik ook een gerede kans op een terugval. Ergo: ik blijf gewoon doen wat ik doen moet om gezond te blijven. Ik ga geen enkel risico lopen met het zoeken naar een andere manier die mij misschien beter past. Goed is goed genoeg. ronja en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Lijkt mij niet zo moeilijk en volgens mij lekker , gaar ik ook een keer doen .Maar Ploffie wat voor kruiden ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Wat een rotstreek Plof. Makkelijk stelen van een weerloos katje he? lady jane, ronja en plof reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) So seg dat siet er lekkel uit Jet. Zal ik eens gaan bewaren. Zit hier heerlijk op mijn gemakkie te knutselen. Lekker rustigaan en geen spanningen. Zalig is dat. Als het goed is ligt volgens de tegelzetmeneer, de tegels er van de week in. Mits het weer wat mee wil werken. 22 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Kibbeling, lekker, weet ik wat ik eet straks.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Mijn fakirmat kwam binnen en aangezien ik toch nog grieperig ben gelijk getest. Hoe kan je nu ontspannen op die harde plastic puntjes dacht ik nog en vijf minuten laten sliep ik. Daarna matje weggehaald en 2 uur vast geslapen. Heerlijk. lady jane en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 Agnieta, fijn dat je vader nu weer thuis is. Dat geeft hoop ik weer wat rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 NBW, door het op te schrijven heb je wat orde in de veronderstelde chaos gebracht. Mooi hoe dat werkt. Het opschrijven van iets waar ik mee zit, helpt ook wel. Dan staat het op papier en zit minder in mijn hoofd. Als ik het later dan teruglees, valt ook dat vaak best mee. Of heb ik de oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 MG; Het heeft niet geholpen. Ik zie het nu Agnieta, ik had het niet goed genoeg gelezen. Nu moet je dus weer afwachten ... erg jammer zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 september 2015 Rapport Share Geplaatst 22 september 2015 De film troubled Water, waar is die te vinden? Hier...The day after.......deep deep darknes. Werd vanmorgen zo fris als een hoentje wakker. Wat is dat toch, vraag ik me toch weer af. Vanavond AA en eerst uit eten. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden