Gast Klavertjevier Geplaatst 17 september 2015 Rapport Share Geplaatst 17 september 2015 (bewerkt) * 20 oktober 2015 bewerkt door Klavertjevier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Kaboutertje jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedemorgen, Is er al koffie? Dagpact: Kaboutertje jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedemorgen, lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Lekkerrrrrr... Dank je wel Kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 En morgen al weer weekend... Zware dobber voor je Fruitvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Zo maar eens mezelf van de bank slepen. Bruisend leventje start weer in huize Blondie 2 chaggie pubers rollen hun bed uit. Gedaan met de rust lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 (bewerkt) Belooft een fijne dag. Een graad of tien, geen wind en heldere sterrenhemel, met in het oosten een zon die zich onder Venus aanmeldt terwijl in het zuiden Orion nog aan de hemel staat. Ik wens jullie een fijne dag en alle goeds wat je toekomt. edit: beloofT 18 september 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Klaar voor vertrek. Nog een bakkie en maar hopen dat het droog blijft vandaag. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Boodschappen doen.....krijg vanmiddag een logeetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedemorgen iedereen Net wakker gebeld door een marketeer uit berlijn, want ik zou geïnteresseerd zijn in financial trading. no I'm not hm, are you sure? pretty sure, bye jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 goeiemorgen frummers nou mijn hielspoor/achillespees is weer terug naar af, dus of de 4 mijlsloop voor mij is weggelegd betwijfel ik inmiddels. Kijken of de volley nog lukt en anders letterlijk pas op de plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedemorgen, Mooi zonnetje buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedemorgen, Leef met je mee LJ, hier een slijmbeursontsteking aan mn knie. Vandaag naar Duitsland boodschappen doen maar niet lopend! Sterkte ermee!! Wijffie gefeliciteerd :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goedefrummers, Goed geslapen. Nu aan m'n eerste je-weet-wel-in-de-mik, verder met een betaalde klus thuis en straks een betaalde wandeling in de drukke binnenstad van onze hoofdstad. Fijne vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Oja, wijfie, een hele fijne verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Goeie morgen allemaal Wijfie gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Ja, prima vriendelijk weertje nu. Nog steeds een beetje moe, dus lui nog. Maar koffie en thee staan klaar Wijffie, van harte. Ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag. Je staat aan het begin van weer een nieuw levensjaar, maak er een mooi jaar van meis. Aanpassing: slingers verkeerd opgehangen. 18 september 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Ja, dat is inderdaad rijkdom Joop. Rijkdom is ook dat je die 'kleine mooie dingen' kúnt zien. Maarru... wat is een yoghurtbroek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Eén extra sterke koffie voor Agnieta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 hahaha, ik had het kunnen weten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Van Harte Wijffie Goede morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 Van harte wijfie de akkordeon was uitgeleend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 waarom niet, ag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2015 Rapport Share Geplaatst 18 september 2015 (bewerkt) Ja maar Aggie je wilt toch van de alc. af. En dat gaat het beste als je geen effect meer voelt van de alc. Ja en dood gaan doe je maar één keer. Maar wil je echt van de alc. af of zeg je, af en toe een keertje drinken. Dat kan natuurlijk ook maar dan is het misschien beter om even te stoppen met die medicatie, dan hem helemaal niet te nemen. Zo heb je het dan toch een beetje onder controle. Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor. Ik kan me ook wel voorstellen dat jouw persoontje hevig in protest komt. 18 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden