jowan Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedemorgen. Werken en uitslag van huidbiopt. Maar nu eerst koffie. Dagpact : jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Spannend, maar gelukkig heb ik wat afleiding aan mijn werk. Wat is dat is en wat moet dat moet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Als het beter voor mijn gezondheid is wel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Effe doesjen en hoppa de regen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Net terug van mijn vroege rondje. Toen ik buitenkwam was het mooi helder, vol sterren en dacht ik dat het een mooie dag zou worden. Maar gaandeweg kwam er steeds meer bewolking en nu weet ik het niet meer. Ik wens jullie een mooie en "droge" dag, of het nou regent of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedemorgen, weer een drukke dag voor de boeg.....cursus en sporten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Blondie succes, MG ik zit nog even buiten onder het echte zonnetje.......maar mijn lamp is ook al uit de kast..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Ah Barry White, broeierige stem.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 veel thee drinken en lekker zweten fruit..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedemoggel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Blondie, Kaboutertje, MG, Fruit duimen dat jullie opknappen, goede uitslagen krijgen en allemaal snel weer tiptop fit zijn. En dat het straks nog droog blijft als ik door de harde wind de sauna opzoek. Ik zal alle negatieve bacillen en piekers er namens julie uitzweten, en af en toe in gedachten bij adb zijn. goeiemorgen yrouwens, de zon schijnt waarempel ineens door de bewolking heen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen kanjers Blondie heel veel sterkte met de uitslag. Fruit, dan maar helemaal niets doen en lekker in bed blijven. Hopelijk duurt het niet al te lang en voel je je zo weer toppie. Ik gebruik mijn lamp al vanaf augustus Ger. Dan voel ik al dat ik hem nodig heb. 15 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Koffie en thee staan klaar Blondie en Kabouter sterkte vandaag en Fruit beterschap. Aanpassing: foutje. 15 september 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedemorgen, lieve mensen. Eerst een groene thee en twee beschuitjes pindakaas/hagelslag. Amai, de eerste influenza gevallen zijn al gerapporteerd. Beterschapjes! Het leek aanvankelijk een drukke middag te worden. Maar laat nu alle drie de afspraken vanochtend telefonisch zijn afgezegd. Ik heb enkelt wat boodschappen te doen. Vanavond bij d'ouders koken en eten. Zuurkoolstamppot. Met uitgebakken spekreepjes, jus en...? Juist, kipfilet! Fijne ochtend nog. Meld me om de zoveel tijd nog wel. Liefs, Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Wat klink je goed Gunn. Fijn om te lezen. Hoop dat je dit nog lang vast kan houden. Zo hier ff boodschappen doen. T'is ff droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedemorge, ik heb day-licht tl aan laten leggen, werkt goed, zo gauw het een beetje donker weer is, doe ik hem aan, het is ook van dat zachte licht! Fijne dag allemaal plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 @Bolletje, Ja, ik ben wat beter geluimd dan anders. En ja, nu vasthouden. @Lila, Weg met de conventies! Nee echt, wij eten altijd kip met zuurkoolstamp. Al zolang als ik me kan herinneren. Boerenkoolstamp en wortelstamp gaat idd bijna altijd gepaard met een rookworstje of speklapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Tja, bij mij is het als het weer... Vandaag vol programma en hopelijk op tijd voor m'n AA club. Nog een paar dagen en dan heb ik voor mezelf echt een stap gezet. De 3 maanden grens passeren. Meestal begin ik dan weer te experimenteren. Mijn verslaafde brein is mij dan wel beu. Maar dit keer trap ik er niet meer in. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 ...en terwijl ik dit schrijf zegt t duveltje smalend....'jaja hoe vaak heb je dat al gezegd'... En dan zeg ik nu terug ' zal best zijn....maar er is een moment dan is het klaar, dus verkas maar uit m'n kop, want vandaag gaat t zowieze goed'. erik en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 (bewerkt) Goed zo An that's the spirit Beterschap Fruit.... Goede morgen iedereen. Zou het toch lukken om Zondag te komen..... Heb het ook in de draad van de meeting al gevraagd. Is zondag 11 uur ipv 13 uur een mogelijkheid. Graag reageren in die draad of je dan kan of dat dit een probleem is. 15 september 2015 bewerkt door erik An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goeie morgen Klavertje4 en welkom op ons forum. Een dagpact is een pact dat je die dag samen met de andere pacters afsluit om die dag niet te drinken. Het is voor velen veel prettiger om samen een afspraak te maken. Je voelt je sterker. Als je je ook bij het dagpact aan wilt sluiten dan quoot je het laatste pact en zet daar je naam onder. Mocht het niet lukken kan je het ook vragen op de dagdraad, dan helpen we je heel graag verder. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Tja, bij mij is het als het weer... Vandaag vol programma en hopelijk op tijd voor m'n AA club. Bij mij gaat dat andersom: mijn AA en NA bijeenkomsten staan, de rest past zich daar maar aan aan. Die zelfhulpgroepen zijn voor mij levensreddend, die staan altijd op de eerste plaats. Bovendien ga ik er graag naar toe want ze zijn gezellig en ik tref er echte vrienden. Ik wil en kan ze niet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 15 september 2015 Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Goedenmorgen Allemaal, Vanochtend hoofdpijn keelpijn en watten in mijn benen, dus maar ziek gemeld. Niets ernstigs, waarschijnlijk morgen weer aan de slag. Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Agnieta Lila En mbt zelfhulpgroepen, ik heb mijn schema aan dat van de groep aangepast. Ik vind het ontzettend belangrijk om er heen te gaan, dat bijna alles daarvoor moet wijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2015 Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Agnieta Lila BillyBob Klavertjevier Zo goed? Anders haal ik het weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden