jowan Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen. Slecht geslapen. Slaap ik komende nacht vast beter. Vandaag lekker een dagje schakelen. Nu koffie Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Dan slapen we komende nacht hopelijk beter kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen, straks weer eens ouderwets naar de Starbucks wandelen, daar krantje en koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 goedemorgen, ik heb goed geslapen. ik ben gisteren bij de CIR geweest voor een gesprek. CIR helpt mensen met chronische pijnen maar ook voor vermoeidheid. Je krijgt daar persoonlijke begeleiding, en uiteraard ga je het ook met groepsverband trainen. Eerst krijg je een kennismakingsgesprek, daarna een intake en onderzoek, en dan gaan ze je bespreken en zetten ze een traject uit op basis van de indicatie. Je hebt dan 3 mogelijkheden: 1. Vitaal 4 weken. 2. Actief 10 weken 3. Intensief 2x10 weken. Actief traject: na 10 weken een break van 6 weken daarna 4 terugkom momenten, dit zijn dagdelen Intensief traject: na de eerste periode van 10 weken een break van 6 weken. Dus het ziet er veel belovend uit. Maandag heb ik de intake al. een fijne dag verder lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ach. Wat is pijn? Ik had meer pijn toen de kiezen er nog in zaten. Nu een algeheel beurs en stijf gevoel over mijn gehele bovenkaak. Zolang ik er niet op lig valt de pijn mee. Moest daardoor wel op mijn rug slapen en dat valt niet mee als je een zijslaper bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Succes muis met je beslissing. Klinkt intensief, maar als je het nodig hebt, doen! Zorg goed voor jezelf. Zijn de meesten onder ons (waaronder ik in ieder geval) bar slecht in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goiedenmorgen Allemaal, Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Doesjen en klaarmaken voor de dag. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen, Vele wakkeren alweer Ik heb nog niet geslapen Had van alles in de kop We zullen zien Een fijne dag allen Werk-ze en laat je de kop niet gek maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Dagpact: jowan Kaboutertje Blondie BillyBob Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Heb een strenge tandarts Loen... Nu werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedefrummers! Heerlijk geslapen. Voor wie nog naar de film "Irrational Man" wil, wees erop voorbereid dat de hoofdrolspeler, overigens fantastisch vertolkt door Joaquin Phoenix, stevig drinkt. En hoe 'vreemd' dat hij dan zo somber en depressief is? Het is een Woody Allen film, dus niet 1-2-3 in een hokje te stoppen. Ik houd het maar op een licht komische, filosofische thriller met een verrassende plotwending. Nu mijn eerste koffie-verkeerd in de mik, en wat admin (een database aanpassen) doen en straks een een nieuwe postbezorger verder inwerken. Dagpact: jowanKaboutertjeBlondieBillyBobLucide Burchill Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen, Mooi zonnetje buiten, wel frisse neus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 (bewerkt) Goeie morgen mensen Hier wel goed geslapen. Daarbij wel een beetje geholpen maar toch. Had nog veel langer kunnen slapen maar je als ik nu al duf ben, had dat dan nog erger geweest. Blondie sterkte met je kakement Muis Mai "Driften" schijnt wel mooi te zijn maar wel erg veel vechten. Probeer vandaag een beetje te gaan slapen. Je slaapt veel te weinig 3 september 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Goedemorgen allemaal, Even tussen mijn werkzaamheden door Al een uurtje gewerkt, en straks van 10.00-16.00 Daarna nog een uurtje koken. Eindelijk een dag met voldoende uren. Centen moeten toch ergens vandaan komen he Trouwens, donkere wolkenluchten hier, en veel buien. Regenpakken weer dus. Maar nu eerst even een lekker koffietje thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 (bewerkt) Goede morgen tijd voor een nieuwe avatar, eentje die wat beter past bij nu. Ga vandaag even lekker ontspannen en opruimen. 3 september 2015 bewerkt door erik Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 @Agnieta Jaarrekening water gas en licht delen door het aantal personen van het huishouden en dit delen door 365. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ja Erik of het kleine insectenboek van G Bomans. Zo ben ik aan mijn naam gekomen. In mijn draad staat waarom ik een andere foto heb. Dat jezelf optillen en doorgaan voelt als doorzetten als het zwaar, rottig en moeilijk is. Zo voel ik me nu al een tijd niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Ik merk toch, nu ik weer even niks heb gedronken er iets gaat knagen. Lastig. Maar melden hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Weer terug thuis. Gelukkig alleen nog wat administratie maar dan kan straks ook nog. Nu eerst effe plat met een pijnstiller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Hihihi... heb nog een landgoed waar je je lol opkan vlokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst 3 september 2015 Kokkerellen. Kapucijners met stroop, aardappels en een Hollandse gehaktbal Voor mijzelf, aspergesoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden