bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 MG blijf zoals je bent. Je betrokkenheid is groot je bent lief. en hebt veel voor anderen over. Hé wat leuk ik denk er ook zo over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ach Mai is gewoon Mai en schrijft altijd zo. Ik ben niet anders gewend. Je kan je daar over opwinden of proberen Mai zo te laten zoals ze is een flierefluiter en een huppeltrutje. Mai leeft haar leven zoals ze is en dat dat niet altijd begrepen wordt, nou ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Als aanvulling op mijn eerdere bericht: Ik kan met geen mogelijkheid zien dat de inhoud van de genoemde berichten helpend kan zijn naar degenen die dit forum als hulp gebruiken om AdB te worden. Het zaait alleen verwarring en onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 De Urn van Tommy net gehaald, heel onwerkelijk, durfde het bijna niet aan te pakken, maar goed, staat nu op mijn bureau. Binnenkort naar Zeeland en dan uitstrooien in zee vanaf de pier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 goedemorgen iedereen, Heb je video's gemaakt van Tommy terwijl ie stiekem aan het stelen was, toine? Of toen ie nog een puppie was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Jazeker, heb al een adres, maar mijn ouders willen nog even wachten en dat begrijp ik..... Plofie ik heb wel foto's maar zou niet weten hoe ik die hier kan invoegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dat weet ik wel zeker. Als je vol houdt, bereik je wat je bereiken wil. En er is geen goed of slecht in mediteren, wel gewoon doen en je eigen weg erin zoeken. Het gaat om het goede effect voor je. Kijk ook eens inde bieb, er is veel over te lezen en wie weet komt er nu in de herfst ook een training bij jou in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Goeiedag Dagpact : Blondie Kaboutertje jowan Lila Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) toine, het gemakkelijkst is een foto uploaden via imgur.com . Daar heb je geen account voor nodig. Een foto uploaden en dan de "direct link" rechts op het scherm kopieren naar het schermpje van alcoholdebaas. Dat schermpje krijg je als je op de knop afbeelding op berichtenvenster van alcholdebaas.nl indrukt. ff proberen.... werkt ook met gifjes... edit: originele pic is leuker 27 augustus 2015 bewerkt door ploffie erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 geef anders even je emailadres, als je dat wilt natuurlijk, dan mail ik je een foto, is voor mij makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Verwijderd door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Wil ik wel voor je doen, toine... email adres verstuurd naar je email. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ik merk dat ook vaak Toine als ik een urn terug moet geven aan de eigenaars. ik heb dan het gevoel dat ze weer overspoeld worden door herinneringen en emoties. Das pijnlijk kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 :rose:gewoon onwerkelijk gevoel en raar, maar goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 volgens mij gebruik ik "maar goed" redelijk vaak in mijn antwoorden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Dit is dus de beruchte tommiebommie erik, hummer, Lucide en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) :rose:gewoon onwerkelijk gevoel en raar, maar goed... Misschien een gevoel van verdriet, gemis, en het diertje nooit meer zien. Ik kan me nog herinneren dat er iemand was die zei, "Ik ben ontzettend kwaad en heb het gevoel dat ik door mijn dier in de steek gelaten ben." Ik begreep dit niet maar goed, zo ervoer hij dat. Ik vond het in ieder geval niet raar maar heel begrijpelijk dat hij bepaalde gevoelens had. Mooie foto Toine. 27 augustus 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 ha.. helemaal goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 bedoel de foto, maar je hebt gelijk Boll..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Helemaal waar Jowan. Ga idd geen energie meer verspillen. Niet in doorslaan (zoals ik soms de neiging heb) maar verwonderen, boos maken over onrecht dat een mede frummer wordt aangedaan, volgens mij is dat goed dat dat gebeurd. Het laat zien dat we meer zijn dan een gebruikersnaam met avatar. Dat de persoon achter het schip en de naam MG er toe doet. Dat het me raakt als er met zulke woorden over MG geschreven wordt. Ik begrijp mai nooit en skip het vaak omdat leespogingen toch niet werken. Daarom had ik dit gemist aanvankelijk. Het doet me goed dat we wel vallen over het invullen voor anderen als dat onrechtvaardig is. Invullen en niet bereikbaar zijn voor discussie voel je je echt rot onder, ik wel en neem aan dat dit voor een ander ook geldt. Zo ga je niet met elkaar om in het kader van elkaar steunen in ADB. Ik zie het niet als een kwestie van zuipers vs gestopten. Gestopten kunnen dit net zo goed, net zo niet helpend in elkaar steunen ADB willen zijn. Het feit dat dingen ons raken maakt ons mens samen met andere mensen. Raken is onderdeel van verbinding tussen mensen. (kleine taalkundige typefout) 27 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Mooie foto Toine.....overleden Tommy heeft een gezicht verdient en dat heeft hij zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Heel duidelijk geschreven Erik en ik hoop dat er iets mee gedaan wordt. Het is zo makkelijk om alleen maar te oordelen over anderen en niet te kijken naar jezelf. Hoef je ook nooit te veranderen, want die ander is fout. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 hij kijkt hier heel erg lief en onschuldig met zijn geloken ogen , maar och och....... even niet kijken en rats en gedag met mijn broodje of gewoon een hele reep chocolade, natuurlijk met papier en al ha. heb het nu nog, ben ik aan het eten en ben ik gefixeerd op mijn eten, want je weet nooit, maar dat hoeft natuurlijk niet meer..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Ja dat denk jij Toine, maar er worden steeds nieuwe smikkelaars geboren die ook vreselijk kunnen jatten. Vooral die dieren die zo ontzettend zielig kunnen kijken. Dat zijn de ergste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2015 Mooi, die foto Toine. Met dat koppie erbij kan ik me die verhalen over eten stelen helemaal voorstellen.et Verder alles goed hier. Iik ben aan de laatste uurtjes van de werkweek begonnen en sluit af met een kop koffie met een collega en soortgenoot. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden