Lucide Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Goeiedag Dagpact : Blondie Kaboutertje jowan Lila Lucide
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) toine, het gemakkelijkst is een foto uploaden via imgur.com . Daar heb je geen account voor nodig. Een foto uploaden en dan de "direct link" rechts op het scherm kopieren naar het schermpje van alcoholdebaas. Dat schermpje krijg je als je op de knop afbeelding op berichtenvenster van alcholdebaas.nl indrukt. ff proberen.... werkt ook met gifjes... edit: originele pic is leuker 27 augustus 2015 bewerkt door ploffie erik reageerde hierop 1
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 geef anders even je emailadres, als je dat wilt natuurlijk, dan mail ik je een foto, is voor mij makkelijker.
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Wil ik wel voor je doen, toine... email adres verstuurd naar je email.
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Ik merk dat ook vaak Toine als ik een urn terug moet geven aan de eigenaars. ik heb dan het gevoel dat ze weer overspoeld worden door herinneringen en emoties. Das pijnlijk kerel.
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 :rose:gewoon onwerkelijk gevoel en raar, maar goed...
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 volgens mij gebruik ik "maar goed" redelijk vaak in mijn antwoorden....
plof Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Dit is dus de beruchte tommiebommie hummer, lady jane, blondie6173 en 3 anderen reageerden hierop 6
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) :rose:gewoon onwerkelijk gevoel en raar, maar goed... Misschien een gevoel van verdriet, gemis, en het diertje nooit meer zien. Ik kan me nog herinneren dat er iemand was die zei, "Ik ben ontzettend kwaad en heb het gevoel dat ik door mijn dier in de steek gelaten ben." Ik begreep dit niet maar goed, zo ervoer hij dat. Ik vond het in ieder geval niet raar maar heel begrijpelijk dat hij bepaalde gevoelens had. Mooie foto Toine. 27 augustus 2015 bewerkt door bolletje
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 bedoel de foto, maar je hebt gelijk Boll.....
erik Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) Helemaal waar Jowan. Ga idd geen energie meer verspillen. Niet in doorslaan (zoals ik soms de neiging heb) maar verwonderen, boos maken over onrecht dat een mede frummer wordt aangedaan, volgens mij is dat goed dat dat gebeurd. Het laat zien dat we meer zijn dan een gebruikersnaam met avatar. Dat de persoon achter het schip en de naam MG er toe doet. Dat het me raakt als er met zulke woorden over MG geschreven wordt. Ik begrijp mai nooit en skip het vaak omdat leespogingen toch niet werken. Daarom had ik dit gemist aanvankelijk. Het doet me goed dat we wel vallen over het invullen voor anderen als dat onrechtvaardig is. Invullen en niet bereikbaar zijn voor discussie voel je je echt rot onder, ik wel en neem aan dat dit voor een ander ook geldt. Zo ga je niet met elkaar om in het kader van elkaar steunen in ADB. Ik zie het niet als een kwestie van zuipers vs gestopten. Gestopten kunnen dit net zo goed, net zo niet helpend in elkaar steunen ADB willen zijn. Het feit dat dingen ons raken maakt ons mens samen met andere mensen. Raken is onderdeel van verbinding tussen mensen. (kleine taalkundige typefout) 27 augustus 2015 bewerkt door erik
erik Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Mooie foto Toine.....overleden Tommy heeft een gezicht verdient en dat heeft hij zo.
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Heel duidelijk geschreven Erik en ik hoop dat er iets mee gedaan wordt. Het is zo makkelijk om alleen maar te oordelen over anderen en niet te kijken naar jezelf. Hoef je ook nooit te veranderen, want die ander is fout. erik reageerde hierop 1
toine Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 hij kijkt hier heel erg lief en onschuldig met zijn geloken ogen , maar och och....... even niet kijken en rats en gedag met mijn broodje of gewoon een hele reep chocolade, natuurlijk met papier en al ha. heb het nu nog, ben ik aan het eten en ben ik gefixeerd op mijn eten, want je weet nooit, maar dat hoeft natuurlijk niet meer.....
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Ja dat denk jij Toine, maar er worden steeds nieuwe smikkelaars geboren die ook vreselijk kunnen jatten. Vooral die dieren die zo ontzettend zielig kunnen kijken. Dat zijn de ergste.
Kate Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Wat een lieverd, Toine. Iemand sterkte wensen. Vanuit een bepaalde manier gezien heeft niemand sterkte nodig en heeft iedereen al wat hij nodig heeft. Ik zeg het zelf ook wel eens. En dat voelt weleens dubbel. Je kunt ook iemands glorie zien, zijn kracht. Maar als je dat sterktewensen van een ander gaat veroordelen stap je in dezelfde valkuil. Dan verwijt het ego dat het ego ego is. Wat een zeer alledaags gebeuren is trouwens. Fijne dag, ook zoiets lady jane reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Een hele goede middag allemaal, In de uitspraken van Jopie en May, kan ik me totaal niet vinden. Probeer te begrijpen, hoe zij dat dan voelen, maar nee, snap er niets van Weer een leerschool voor mij dan.;, Dat niet niet alle mensen, dus dezelfde denkbeelden hebben
rapilos Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Hoe dan ook, ben even weg. Uurtje koken bij client Toedels
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 als ik trots op dochter ben dan stroomt mijn hart over, ik weet zeker dat zij dat niet als negatief ervaart ik zeg het dan ook zelden, maar we weten het beiden. Met zoon heb ik het zelden of nooit; de laatste keer dat ik er dicht bij in de buurt kwam; toen gamede hij met 6 knoppen en handels tegelijkertijd, sprak Engelse opdrachten en en zinnen uit met tig mensen all over the world en vertelde mij ook nog tussen neus en lippen wat hij aan het doen was. Ik was vol ontzag, voelde iets van trots, maar bedacht meteen dat hij dat van zijn vader had. hoezo ego?☺ erik en Kate reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 (bewerkt) en jopie na de bevalling van dochter dan was er toch zeker ook zoiets? overstromende liefde, trots dat jouw meis zoiets moois had gebaard? 27 augustus 2015 bewerkt door lady jane
bolletje Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Als mij iemand sterkte wenst omdat ik vandaag voor het eerst van mijn leven kibbeling ga maken zie ik dat niet als vernedering. Als ik er ziek van word is die wenst heel terecht. rapilos en blondie6173 reageerden hierop 2
blondie6173 Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 Weer terug van werk. Wat een takkenweer zeg. Eigenlijk echt weer om snert te maken, maar niet de ingrediënten in huis en geen puf meer om ze te halen. Dus het wordt een macaronischotel. Ook lekker. Ga zo strakkies effe teruglezen, nu eerst wat op tafel toveren
lady jane Geplaatst 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst 27 augustus 2015 gehaktballetjes met bospeen misschien na de film nog wat actyfrietjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden