Spring naar bijdragen

Dinsdag, 18 augustus 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Blondie...gatsamme, arme jij met zo'n gebit :(

 

en verder lees ik over hond en kuur; ik snap dat wel hoor .. hopen dat het wat helpt !

 

en verder lees ik natuurlijk nog veel meer, maar te veel en te ver van mijn bed om er op te reageren ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag me weer succesvol afmelden voor de dagpact, want schoon en nuchter.

Bedankt voor de jullie vele felicitaties! Ik ben er blij mee. Ik ben ouder geworden, nu nog wijzer?

 

Mijn beste vriendin heeft me bij wijze van verjaarskado ontvoerd. We hebben uiteindelijk door Dordrecht gehobbeld (mooie oude stad!) en aan Het Groote Hoofd op een bankje aan het water een erg goed gesprek gehad en onze vriendschap verlengd en bevestigd tot voor zolang het duurt.... :rolleyes:

Ik geloof niet dat ik ooit belangeloos zo openhartig en eerlijk met een medemens ben geweest. Dat kan ik nu omdat ik nuchter ben en ik vind het heerlijk!

De hele dag echt in het moment geweest en met volle teugen van het leven genoten. Een super verjaardag gehad.

 

Morgen krijg ik weer fellows over de vloer, blijven eten en daarna naar een NA meeting.

Soms heb ik dagen dat ik een hoop werk moet verzetten om maar een klein beetje op te schieten, soms heb ik dagen dat het vanzelf lijkt te gaan. Maar ook dat gaat over en dan komen er weer werkdagen aan. Niks mis mee, ik begin er aan te wennen. Het is mijn leven zoals het zich aan me aandient, ik hoef het alleen maar te leven, makkelijk zat!

 

Eventueel een fijne avond, welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten iedereen, jij ook Jopie wat is het rustig hier.

 

Internet ligt er bijna uit geen enkele site behalve deze doet het. Geen google, geen youtube internet via de kabel en alles ligt vast door een irritante ddos aanval. Dan maar slapen.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...