Spring naar bijdragen

Dinsdag, 18 augustus 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Toine wat je misschien ook zou kunnen doen is naar de Universiteit in Utrecht bellen, misschien hebben ze daar een goed advies voor je. Of kan je hem daar eens na laten kijken..

En ja ik zou het zelf ook zo doen denk ik. Als een dier niet gezond is, haalt hij geen kattenkwaad meer uit ;)

Oeps ff iets weg halen. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen heb ik toch even 1½ uur bijgeslapen na de eerste werkdag van gisteren. Toen ik vanmorgen wakker werd was ik gesloopt.

Het nare is dan dat ik moeite heb om thuis mee te draaien. Ik heb dan rust nodig terwijl mijn gezin toch ook iets van me verwacht (terecht). Gelukkig hebben we één en ander verschoven en kon ik even bijtrekken.

Morgen dag 2. Weer een halve dag. Ondanks de vermoeidheid kijk ik er niet tegen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het gesprek rond het innerlijke kind wel boeiend. Denk dat iedereen het wel heeft. Bij mezelf probeer ik het te herkennen en te erkennen. Maar het krijgt pas speelruimte als ik veilig ben. En ik probeer in contacten met anderen toch mijn volwassen ik te laten spreken. Kind is wel interessant om dingen van te leren en om mezelf beter te begrijpen.

Vroeger was het makkelijker. Toen mijn kinderen klein waren kon ik samen met hen zingend en spelend door het park. Geen mens die wist dat ik het ook voor mezelf deed. Nu durf ik dat dus niet meer, luidop lopen zingen in een park vol mensen. Het kind in mij vind dat wel jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boll ik ga al naar een van de beste dierenartsen in Nederland hier in Zeist ( Dijkshoorn ), dus advies heb ik genoeg ingewonnen.

Het hoesten ligt puur aan, dat zijn hartje vergroot is en vocht achter zijn longen heeft en daardoor snel buiten adem is,

hier krijg Tommy al veel medicatie voor, maar goed, deze laatste kuur gaat zijn werk doen of niet.

Van het geld van alle medicatie kan onze vriend de dierenarts binnenkort een vleugel aanbreien... :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé wat bizar!

Vandaag mijn moeder weer onder het mes, dicht geslibde aderen weer open maken.

En ik heb me er geen weken vooraf druk over gemaakt en nu ook niet, rust en vertrouwen dat het wel goedkomt.

Dat ben ik niet van mezelf gewoon! ;)

Zal vast komen omdat die staar behandeling goed afgelopen is en dat ik bezig ben met anders te denken en te reageren...

Geen idee maar voelt goed!

 

jowan, van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Agnieta,

Dat is wel een beetje onzekere uitslag over je vader he

Vervelend gevoel geeft dat, die onzekerheid.

Sterkte !

 

Jopie !!

Ben jij dat dan steeds die mij kletsnat rijdt, als je met de bus passeert :(  :) ,

 

Toine,

Hoop, dat je hondje Tommie, baat heeft bij de kuur, en anders heb je in elk geval gedaan wat je kon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van werk, huisarts en tandarts.

Fikse klus geweest bij tandarts.

4 kiezen/tanden gevuld en over 2 weken worden er weer 2 kiezen getrokken.

Helaas te maken met een moraalridder als tandarts.

Tenzij ik een andere tandarts vind die wel die hele brokkenzooi wil trekken zodat ik een klappertje als toine kan krijgen, zal ik komende jaar nog vaker met kiespijn in die stoel plaats moeten nemen.

Eerst maar eens kokkerellen.

Kan nog niet eten met die verdoving in mijn gehele bovenkaak, maar kids hebben honger!

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, ik ben dus nog niet helemaal veranderd.

Naarmate de uren voorbij gaan, kijk ik steeds vaker op mijn gsm, of er geen bericht is van mijn moeder.

Ze zou me een berichtje sturen als ze wakker zou zijn.

 

Maar wat is wakker, na een narcose? Ik weet dat ze daar lang ziek van kan zijn. Dus een berichtje sturen leek gisteren misschien makkelijk om te zeggen dan nu in de praktijk uit te voeren.

Vroeger werd ze wakker, en gaf de zuster opdracht om mij te bellen dat alles oké was. Om dan verder weer te slapen.

Een berichtje intoetsen op je gsm met 1 goed oog en 1 nog te behandelen oog en ook nog in roes, vergt meer energie denk ik.

Dus daar kalmeer ik mezelf maar mee.

En de stommiteit, dat ik niet gevraagd heb in welk ziekenhuis ze het ging laten doen. Dan had ik zelf gewoon even kunnen bellen.

 

Nu ja, nieuw doe je blijkbaar niet in 1x helemaal goed. Weet nu wel waar ik wat steken heb laten vallen. Dus ben nog niet helemaal over de rooien.

En terwijl ik dit schrijf, komt er een bericht van mijn moeder binnen! Joepie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, als men de nadruk legt op eten, dan heb ik al helemaal geen honger meer.

En als ze dan ook nog kijken of ik eet, verdwijnt de lust al helemaal.

 

Ik ben wel een snoeper! Als er veel eet kramen op een markt staan en niemand let op, snaai ik veel weg.

Ben ook een eigenwijze, en weet zeker dat ik geen eet probleem heb. Maar die controle erop en dat vergrootglas, is soms funest voor mijn eetlust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eten moet leuk blijven, geen dwang.

Genieten van smaken, die je toelaat.

Kan je niet met jou groep overleggen om je eigen prakkie te koken. Dat is waarschijnlijk smaakvoller dan die voorbereide maaltijden.

Erg smaakloos hoe ik het van mijn eigen opname herinner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...