Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 augustus 2015


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Yvon en andere later opstaande uitslapende frummels,

Gisteravond nog net geen zandzakken tevoorschijn hoeven halen.

Riool kon al het water niet aan dus met handdoeken de badkamer gestut anders liep het zo de rest van het huis in.

Vandaag dus maar een dagje badkamer kuisen.

Maar nu eerst koffie.

Dagpact:

Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

Hier heeft het wat gerommeld

en gebliksemd, niet eens de moeite

voor de kater om onder de bank te kruipen.

En de straten zijn nat, dat wel.

Dus of er gebeached gaat worden om 9 uur???

Moeizaam in slaap gekomen, 5 uur weer wakker,

dat gebeurt me niet vaak meer.

Nou ja, eitje met spek, en een paar mokken koffie

doen wonderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb wel in de verte wat gerommel gehoord en het regende hier. maar verder niks bijzonders.

ik ben gelukkig weer in slaap gevallen.

ik heb net al 2 bakken koffie op.ik heb gisteravond mezelf nog aangemeld op een datingsite, maar ja je moet altijd

betalen, dat is wel weer een nadeel. maar eerst even afwachten of de korting voor 1 maand is of voor het hele jaar.

een fijne dag nog. o ja gisteravond weer naar de AA geweest, nog steeds droog hoor :)  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt dat bijna in de gehele stad huizen onder water zijn gelopen.

Beste riolering dus.

Dan valt het bij mij nog mee.

Positieve gedachte:

Heb gisteren mogen kennis maken met een wc die je na (en ook tijdens) een ontlasting van je diner schoonspoelt.

Schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijn.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb gisteravond mezelf nog aangemeld op een datingsite, maar ja je moet altijd

betalen, dat is wel weer een nadeel. maar eerst even afwachten of de korting voor 1 maand is of voor het hele jaar.

een fijne dag nog. o ja gisteravond weer naar de AA geweest, nog steeds droog hoor :)  :)

 

Ik ervaar dat datingsites wel hun langste tijd hebben gehad. Zie de ervaringen van anderen onder reviews

op deze vergelijking site: http://www.dating-sites-vergelijken.nl

 

Ik heb mij wel eens na een jaar weer ingeschreven, en dan zie je nog steeds dezelfde profielen en dat

er zogenaamd interesse is, wat gewoon nep blijkt te zijn. 

 

En tegenwoordig wordt er globally 'geswiped' via Tinder en Badoo en dan is de grote vraag in hoeverre

heeft dat dan nut en zin?

 

Ik zie liever dat er gewoon weer ouderwets geflirt kan worden en elkaar op straat, bieb, en koffiehuizen

elkaar weer aanspreken en een praatje maken. Maar ja, ik ben waarschijnlijk een ouwe l*l aan het worden ;)

 

Ha, ha, Zelf Denken, maar ook Zelf Doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen maar slechte ervaringen met datingsites. De meesten daar zijn niet op een relatie uit maar op seks. Niks mis mee maar doe dan niet alsof dat niet zo is en ook nog eens alsof je vrijgezel bent. Bah.

 

Maar stel, je bent wel uit op seks dezelfde avond, dan zijn die websites die zich daar op richten, een nog grotere bagger en/of zwendel.

Nee, dan kun je beter een religieuze sekte beginnen, in een commune gaan wonen en vrije seks propageren. 

 

En hoe zit het met 'echte liefde' hoor ik je denken? Ik geloof daar niet meer in, behalve dan de (onvoorwaardelijke) liefde

die ik van familie ervaar. Al het andere blijft toch een kwestie van een economische transactie, hoe je het ook wend of keert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...