Yvonne Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee zijn in de maak Regen en een licht onweer buiten. Frist hopelijk een beetje op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen Yvon en andere later opstaande uitslapende frummels, Gisteravond nog net geen zandzakken tevoorschijn hoeven halen. Riool kon al het water niet aan dus met handdoeken de badkamer gestut anders liep het zo de rest van het huis in. Vandaag dus maar een dagje badkamer kuisen. Maar nu eerst koffie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen Blondie, jeetje, dat was op het randje dus. Hier volgens mij alleen aan het eind van de nacht wat regen en wat gerommel. Is inmiddels al weer zo'n beetje overgedreven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Jammer genoeg door dat stutten en een superbange hond niks van het prachtige onweer gezien. Zo maar eens beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 goeiemorgen frummers Hier heeft het wat gerommeld en gebliksemd, niet eens de moeite voor de kater om onder de bank te kruipen. En de straten zijn nat, dat wel. Dus of er gebeached gaat worden om 9 uur??? Moeizaam in slaap gekomen, 5 uur weer wakker, dat gebeurt me niet vaak meer. Nou ja, eitje met spek, en een paar mokken koffie doen wonderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Hebben jullie daar de ellende voor ons hier opgevangen Blondie? thnx dan maar en ik hoop dat de cleaning meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen, jee Blondie dat moet een beste bui zijn geweest, hier weinig of ik heb het niet meegekregen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Fix your thinking en overgave.....daar ben ik mee bezig maar kom er niet helemaal uit nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Blondie Kaboutertje BillyBob Toen ik vanochtend mijn bammetjes aan t smeren was regende het nog, maar toen ik naar mijn fiets liep, was het net droog. Gelukkig bleef het ook droog. Lagen wel grote plassen op straat. Prettige Vrijdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen, ik heb wel in de verte wat gerommel gehoord en het regende hier. maar verder niks bijzonders. ik ben gelukkig weer in slaap gevallen. ik heb net al 2 bakken koffie op.ik heb gisteravond mezelf nog aangemeld op een datingsite, maar ja je moet altijd betalen, dat is wel weer een nadeel. maar eerst even afwachten of de korting voor 1 maand is of voor het hele jaar. een fijne dag nog. o ja gisteravond weer naar de AA geweest, nog steeds droog hoor erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 (bewerkt) Schijnt dat bijna in de gehele stad huizen onder water zijn gelopen. Beste riolering dus. Dan valt het bij mij nog mee. Positieve gedachte: Heb gisteren mogen kennis maken met een wc die je na (en ook tijdens) een ontlasting van je diner schoonspoelt. Schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijn. 14 augustus 2015 bewerkt door blondie6173 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goeie morgen, Dagpact Blondie, Kaboutertje, BillyBob Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Hier wel een stevig onweer, maar zonder schade. Is in andere delen van het land wel anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 fotoshoot van die WC Blondie? blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact Blondie,Kaboutertje,BillyBobAkkordeon jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goeiemorgen allemaal, Even wakker worden en dan op het fietsje naar het werk. De af gelopen dagen wat minder hier geweest, heb geen drank gehad ben gewoon druk geweest. En heb niet zoveel te vertellen. Ik spreek jullie later Gr. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goeie morgen mensen, Hier een beetje regen gehad verder niets. Had me er zo op verheugd maar zwaar weer hebben we hier maar zelden. Als het zondag maar mooi weer is met weinig of geen buien want dan ga ik op de markt staan met m'n sieraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen Veel koffie nodig vrees ik Hier ook belabberd geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Goedemorgen pffff wat een nacht. Ff wakker schudden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 ik heb gisteravond mezelf nog aangemeld op een datingsite, maar ja je moet altijd betalen, dat is wel weer een nadeel. maar eerst even afwachten of de korting voor 1 maand is of voor het hele jaar. een fijne dag nog. o ja gisteravond weer naar de AA geweest, nog steeds droog hoor Ik ervaar dat datingsites wel hun langste tijd hebben gehad. Zie de ervaringen van anderen onder reviews op deze vergelijking site: http://www.dating-sites-vergelijken.nl Ik heb mij wel eens na een jaar weer ingeschreven, en dan zie je nog steeds dezelfde profielen en dat er zogenaamd interesse is, wat gewoon nep blijkt te zijn. En tegenwoordig wordt er globally 'geswiped' via Tinder en Badoo en dan is de grote vraag in hoeverre heeft dat dan nut en zin? Ik zie liever dat er gewoon weer ouderwets geflirt kan worden en elkaar op straat, bieb, en koffiehuizen elkaar weer aanspreken en een praatje maken. Maar ja, ik ben waarschijnlijk een ouwe l*l aan het worden Ha, ha, Zelf Denken, maar ook Zelf Doen! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Hoe is het verder met je Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Hoe is het verder met je Joris? Hoi Bol, vandaag, nu, gaat het prima. Gisteren wel enorme trek, maar niets gekocht of gedronken. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Moghu Ger, Hartstikke goed Joris. Ja de eerste paar dagen zijn weer moeilijk en daarna komt er vaak weer wat rust. Hoop dat je die ook gaat ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ik heb alleen maar slechte ervaringen met datingsites. De meesten daar zijn niet op een relatie uit maar op seks. Niks mis mee maar doe dan niet alsof dat niet zo is en ook nog eens alsof je vrijgezel bent. Bah. Maar stel, je bent wel uit op seks dezelfde avond, dan zijn die websites die zich daar op richten, een nog grotere bagger en/of zwendel. Nee, dan kun je beter een religieuze sekte beginnen, in een commune gaan wonen en vrije seks propageren. En hoe zit het met 'echte liefde' hoor ik je denken? Ik geloof daar niet meer in, behalve dan de (onvoorwaardelijke) liefde die ik van familie ervaar. Al het andere blijft toch een kwestie van een economische transactie, hoe je het ook wend of keert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2015 Laatst wekenlang met een vrouw aan het 'chatten'. Stel ik een keer voor om iets te gaan drinken om elkaar in het echt te ontmoeten, zegt ze 'dat ik niet genoeg heb gecommuniceerd'... Tja, wat wil je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden