Gast Gipsy25 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen Slapen ga ik toch niet meer dus kan ik net zo goed een nieuwe dagdraad openen en iedereen goedemorgen wensen: goodmorning !!! Ik ga vanmiddag/vanavond met een vriendin een terrasje pikken, daarna een patatje eten en naar het filmhuis. En ik wil niet drinken. Dus op het dagpact dan maar: Dagpact: Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen. Zo weer werken. Nu koffie. Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen vroege vogels..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Bijna 6 uur nu mag ik koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen frummers, zes uur voorbij, ik mag een bakje thee. Voor de liefhebbers staat er uiteraard ook koffie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Marc Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: Gipsy Kaboutertje Blondie BillyBob Marc Akkordeon jowan edit, hersteld 12 augustus 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Een maand vandaag! Niet dat ik me erg goed voel, maar dat heb ik dan toch maar binnen! Straks komt de dierenarts. Ben benieuwd.... Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Knap van die maand Akkordeon, Sterkte vandaag, veel sterkte. Goedemorgen trouwens Billy, Marc, Akkordeon, jowan en Sowhat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik heb al een hele poos geen hond meer, maar als mijn hond naar hond rook was dat precies hoe het zijn moest..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 (bewerkt) Teveel in de ogen van een verslaafde, kan dat wel? Ik had een Briard, met een lang vel. Als ze nat was van de regen rook je haar wel eenbeetje extra, wassen deed ik haar alleen in zeer hoognodige gevallen. Geen idee of ze dan niet naar de shampoo geurde. Die ik gewoon op de badkamer van mezelf pakte... (Ze rolde zich heel af en toe wel eens ergens door. echt vies..) Dit is off-topic en niet herstel georiënteerd, besef ik me. Maar dat beest doet me nog steeds iets als ik eraan denk. 12 augustus 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik ruik naar palazzo van Fendi, erg aangenaam vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Laamis ruike dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Nieuw thema voor vandaag: alles omtrent lichaamsgeuren in relatie tot alcohol. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Morgen. Ik was / ben al een beetje misselijk vanmorgen en hier wordt het niet beter van. Dat geeft helemaal niets. Ga ik gewoon even op de wc hangen en dan aan de slag. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goeie morgen mensen, Yo misselijk? Hoe komt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Goedemorgen allemaal, Vandaag een bijna vrije dag. Moet vanmiddag maar 2.5 uur werken Dus.. Nu snel boodschappen,strijken,ochtendgym, en..op mijn gemakkie koffie drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 He bah Yoga, Niet ziek worden hoor! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Weet ik niet Yvonne, misschien een combi van wat zenuwen en niet genoeg gegeten gisteren. Of ik verdraag de scheuten lauwe melk die ik 's ochtends naar binnen mik niet meer. Ik ga dat laatste eens testen de komende tijd. Thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ik heb al een hele poos geen hond meer, maar als mijn hond naar hond rook was dat precies hoe het zijn moest..... Juist jowan, dat vind ik ook. Een hond moet je niet wassen zodat hij niet meer ruikt. Wordt in de natuur ook niet gedaan, zeker niet met shampoo . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Morge, Beetje grijs hier, niet alleen mijn haar. Haha wat grappig. Fijne dag allemaal. Sterkte voor wie het nodig heeft. Bighamster, rapilos en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Mmmmm Yo, 's ochtends misselijk..... erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2015 Toen ik nog dronk rook ik anders, parfum ging ook anders op mij ruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden