Spring naar bijdragen

Donderdag 6 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Was je me net voor Bol met quoten. Maak er nu maar een ander verhaal van. Vind die link naar dat filmfestival erg leuk. Als ik een gaatje vind in mijn rooster ga ik daar een keer heen.

 

Vorig jaar had ik het zelfs op Eindhoven dat ik bijna mijn vlucht gemist had. Eindhoven is heel klein gelukkig en kwam 10 minuten voor daadwerkelijk vertrek binnen. Boarden was al een tijd dicht. Bagage moest mee in het vliegtuig zelf ipv bagageruim. Kost een paar euro maar mocht nog wel mee. En in Rusland heb ik de trein gemist door de aanduiding van de datum. In NL hebben de nachttreinen de datum van de vorige nacht. De trein van 6-8 om 02:00 is vandaag om twee uur deze nacht. In Rusland was dat de vorige nacht. Probeer dat maar eens te snappen van een conducteur die boos op je is en alleen Russisch tegen je schreeuwen kan.

Dat maakt reizen wel weer spannend. Achteraf zijn die verhalen leuk, op het moment zelf wat minder.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe eigenlijk nooit meer mee met het dagpact van alcohol. Wel die van roken. Ik gebruik het dagpact als extra stok achter de deur de eerste weken. Dan meld ik me aan en af. Nu ben ik niet zo meer bezig met vandaag niet drinken maar meer met eens een heel jaar niet willen drinken, 07-01-16. Natuurlijk gaat dat dag na dag maar heb de disicpline niet zo van het elke keer aan en afmelden. Als ik weet dat ik het moeilijk heb en er een risico is val ik wel terug op het formeel meedoen met het dagpact.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge...man...geslapen tot negen uur!

Zit hier achter de pc uit de kreukels te komen...

 

Gisteren film gekeken en daarna kon ik mijn boek niet wegleggen,

'De grote verdoving' van Erik Stofferis....daar kan ik dus wat mee!

 

Fijne dag allemaal, sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Maak er wat van, maar wel rustig aan...volgens mij is het nu al warm  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, dan neem ik mijn woorden terug wat je vader betreft. Dan blijft alleen over waar ik mezelf betreft over sprak.

Het ging steeds slechter met me en ondanks dat "was er niks aan de hand" en ging ik door met mijn sluipende zelfmoord.

Totdat het kwartje viel op 9 september 2012....

 

Sterkte met je vader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag Agnieta; wat je nu schrijft; vind het doodeng en ben er boos over dat hij zo praat. Zeg je dat ook direct tegen hem of nu alleen tegen ons? Lukt het je om zogeheten gevoelsreflecties (google maar) te uiten en lukt hem dit ook en lukt jou het om die te stimuleren dat hij die uit door je in elk geval ontvankelijk daarvoor op te stellen. Als je het nog niet gedaan hebt al, probeer eens los te komen van de feiten maar ga eens praten over wat het met jou, hem, jullie samen doet.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Pas je op voor teken Gerrit?

Die zitten graag in bramenstruiken.

Vandaag rustig aan. Eind van de middag afspraakje met mijn lieve husband op een terras.

Hij moest een paar dagen werken en dan hebben we weer samen vakantie.

Wat een heerlijke zomerse dagen.

De kussens maar eens wassen, die drogen nu snel.

En lezen, lekker lezen. Een thriller van bijna 500 blz.

Ben al over de 300.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel wat meedenkers gebruiken, want kom er zelf niet helemaal uit. Over wat nu wijs is?

Ik zit nu op ziekenkas vanwege mijn nek.

Maar in feite zou ik best kunnen werken heb ik gemerkt.

Alleen niet meer op de manier zoals een baas graag wil. Doordoen en pijn negeren enzo.

Ik moet regelmatig toch wel rust pakken omdat ik de boel anders weer overbelast.

 

Nu begint het een beetje heet onder mijn voeten te worden qua financiën, hoge rekeningen die er aan zitten te komen. En mijn kat laten opereren.

Ik had een buffer, maar zit daar aardig doorheen nu.

Dus de neiging is nu om op de oude voet maar door te gaan. Werken en negeren totdat het niet meer te negeren valt.

Maar volgens mij is dat niet oké.

Ik was toch bezig om het anders te doen?

 

Enerzijds denk ik dan maar het lot tarten en eigenwijs bezig blijven met het anders te doen. Mezelf niet meer naar de knoppen werken voor een baas. Want daarom zit ik nu zo. En erop vertrouwen dat het allemaal wel goed zal lopen en dat het alleen nu even spannend is.

Of toch even een flink sprintje maken, zorgen dat ik weer een buffer heb en dan verder gaan met anders doen. Omdat me dan minder hulpbehoevend voel dan nu. En dat ik daarmee mezelf en mijn katten weer safe houdt.

Maar ja dan komen die twijfels weer. Kan ik wel stoppen als ik voldoende buffer heb? Ik ben namelijk kei goed in mijn grenzen te verleggen beter dan in mijn grenzen te bewaken. Lijkt ook wel een verslaving, want dat bewaken voelt nog steeds niet als gewoon. Bovendien stel ik me tegenover een baas en collega´s nooit zo kwetsbaar op

dus de kans dat ik het op de oude manier, de verslaving zeg maar weer ga doen is erg groot.

 

De afgelopen maanden en zeker die 2 weken waarin ik echt niks kon, ben ik wel heel erg van geschrokken. Vooral om geconfronteerd te worden met het feit dat ik dus niet echt overleven kan op de overlevingsmodus en daarmee mezelf eigenlijk kapot gemaakt heb.

 

Feit is, mijn cv bestaat alleen uit zwaar lichamelijke werkervaring. Mijn modus staat daar ook op. De combinatie hard werken, je kop erbij houden en flink doordoen, doet me deugd. Voor mij is dat tijdens het werken ook meteen naar de sportschool gaan, zodat als ik thuis kom echt vrij ben. En een beetje water bij de wijn, omdat ik verkeerde opleidingen gevolgd heb waar weinig tot geen werk in te vinden is.

 

Hebben jullie misschien een idee voor een job, waar bovenstaande allemaal in zit maar waar ik het wel een beetje rustiger aan kan doen?

Ik zie het momenteel namelijk niet. Behalve dingen waar ik nodig voor naar school moet, niet bestaan of heel veel mensen willen. Onderzoeker, programmeur, spelletjes tester en beddentester. De laatste zie ik wel zitten vanwege het slapende rijk worden en meer tijd over te houden om rijk te worden van het leven. :)

 

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet verstrooid denk ik, gewoon te druk in het hoofd.

 

Wel terug gaan en het eten wat minder karig maken.

Je verdient goed eten na een hele lange en drukke werkdag.

En daar kan je alleen maar zelf voor zorgen, al zou ik het graag eens voor je doen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vegetarische bloemkoolcurry rapilos!

 

Uitje fruiten, lepel indiaase currypasta, blik kokosmelk roosjes bloemkool erin en laten garen.

En verder kun je erbij doen wat je lekker vindt of nog in de kelder hebt liggen: paprika, stukken aardappel, boontjes, blik kikkererwten. Yum. Met rijst, of zo of stuk brood.

 

Wij eten ook bloemkool...met aardappels en slavink. En lepel piccalilly  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...