Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 augustus


Akkordeon

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen deze morgen,

 

Akkordeon ik wil best helpen. Maar ik voel er weinig voor om iemand van het draadje te knikkeren.

Wellicht dat jullie vandaag mogen werken met het lange draadje van gisteren en het draadje van vandaag?

 

@ Bol, Wat heb jij vannacht dan uitgespookt? Ik had ook geen zin om te slapen. En werd ineens zo onrustig van al die boeken in mijn slaapkamer, dat ik eindelijk een schifting heb kunnen maken van wat ik weg doe en wat ik wil houden. Mocht ik in de toekomst een titel weer eens willen lezen kan ik die altijd nog bestellen ofzo. Dat is best een helpende gedachte om dingen en herinneringen los te laten en op te ruimen.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, kom ook ff kijken.

Krijg zowaar alle klussen gedaan die ik graag had willen, kunnen doen.

De vraag was heb ik zin, moed, puf om dit ook echt te doen.

Gaat goed het niet drinken. De 2 blikjes bier in de ijskast zijn nu half krat bier en een halve fles wijn. Die halve fles is niks.

Ik had gedacht, even volhouden tot vrijdag dan zijn de drinkers hiervan op vakantie. Als ze weg zijn breng ik de zooi weg.

Dat is mijn plan.

Vanavond AA en morgenavond een diner... Blijven opletten...heb ik me ook voorgenomen.

Het enige waar ik de fout inga is het snoepen, ijs, chocola, chips....noem maar op.

Probeer me daar niet te schuldig over te voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud



@ Bol, Wat heb jij vannacht dan uitgespookt? Ik had ook geen zin om te slapen. En werd ineens zo onrustig van al die boeken in mijn slaapkamer, dat ik eindelijk een schifting heb kunnen maken van wat ik weg doe en wat ik wil houden. Mocht ik in de toekomst een titel weer eens willen lezen kan ik die altijd nog bestellen ofzo. Dat is best een helpende gedachte om dingen en herinneringen los te laten en op te ruimen.

 

 

Nou Sproetje ik ben bezig om sieraden te maken, en daar krijg ik zo'n hoop energie van, dat ik het zonde vind om dan te stoppen alci gedrag ;) . Dat is zo leuk om te doen. Tja en dan lig ik in bed en dan komen er allerlei ideeen  naar boven van wat ik allemaal wil en kan doen. En dat het liefst gelijk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je geen hobby's Ietje? Als dat zo is wat zou je dan heel graag willen doen? Want we hebben een hobbydraadje ergens en als je iets wilt waar ik je bij kan helpen doe ik dat met liefde en plezier. je kan ook een dagje hier komen zodat we samen eens kijken of we niet iets leuks vinden voor je. ;)

 

Nou Vol ik woon niet zo ver van Limburg vandaan hoor ik woon bij Helmond. Nou weet ik niet bij of in welke stad jij woont maar ik heb twee vriendinnen uit Limburg en die zijn met een half uurtje bij mij. Die wonen in Maashees.

 

Iets creatiefs doen daar krijg ik altijd een hoop energie van. En ik denk dat dat bij iedereen zo is, die graag iets uit z'n handen laat komen. Je maakt iets en krijgt daardoor ook meer zelfwaardering, zeker als anderen het ook mooi vinden.

Bovendien vergeet ik echt alles als ik bezig ben, het ontspant, en het geeft me een grote kick.

En anders moeten we maar eens kijken of ik een daggie een workshop kan geven.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge ik kan mijn rem niet vinden qua stoppen met klusjes doen.

Zo lekker om weer iets te kunnen, alleen overdrijf ik het vandaag geloof ik nogal.

 

Badkamer geverfd, behalve plafond want dat gaat dus nog niet. Huis gepoetst, was gedaan en opgeruimd.

Dozen met boeken ingepakt voor kringloop, 1 of ander smerig kevernest in de garage opgeruimd en net wilde ik beginnen met de ramen van binnen te doen.

De rem was dat het water afgesloten is vanwege afwezige kranen en spoelbakken in de drogende badkamer.

Best erg dat ik dus nog steeds zo´n rem nodig heb als reminder dat ik het rustig aan moet doen.

Wel tussendoor regelmatig gezeten en die nekkraag om gedaan zodat ik de boel niet zou forceren. Maar toch weer een beetje eigenwijs in stug doorgaan geweest.

 

Enfin, zal het morgen wellicht voelen. Vandaag vind/vond ik het in ieder geval heerlijk om te merken dat ik dus nog wel wat kan. En dat het duidelijk de betere kant op gaat.

Nou nog proberen niet teveel tegelijk te willen. ;)

Moest ik gewoon kwijt en schrijven helpt altijd om toch te stoppen.

Nu dus bankhangen.

 

Fijne avond allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...