Spring naar bijdragen

Maandag, 3 augustus 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Frummers,

 

Was ik net te laat voor een bakkie Jowan, dus zelf maar een bakkie gezet. Lekker buiten op het terras. Wordt een heerlijke dag. Straks lekker in m'n zwembad een beetje dobberen al is de temperatuur flink gedaald de laatste tijd. Teveel gedaan afgelopen weekend, nu dus behoorlijk pijn in mijn rug.

 

Ietje, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag  :musicnote:  :present:  :rose:

 

Wijfie, succes vandaag en gewoon ff bellen.......

Accordeon, super meid, je gaat goed. Week 4 voor jou!

 

Erik, je kan niet alle zorgen van de wereld op je nek nemen, lief dat je zo mee leeft met iedereen, maar denk ook aan jezelf, je krijgt van mij een  :rose: voor je meelevendheid.

 

Gerrit, ben blij voor je dat het nu mooi weer is, lekker genieten met je vrouw op de fiets.

 

Eline, ik herken je gevoel, ik ben ook erg bezig met de drank, niet voortdurend maar wel geregeld. Ook ik ga niet drinken. Hopen dat het snel weer over gaat! Misschien door het mooie weer, ik was gewend dan wat meer te drinken.....

 

Vanavond weer naar mijn groep, niet zoveel zin in dit keer, Mijn duiveltje is weer goed bezig. 

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact
jowan
Eline
Kaboutertje
Blondie
Akkordeon
Loen
Agnieta
Joris
Vol 

Kruidenthee
 
Goeiemorgen iedereen.
 
Ietje, van harte proficiat! Maak er een fijne dag van samen  :rose:
 
Zometeen met de dametjes op stap...wat hobbyspullen aanschaffen.
En daarna lekker aan de slag...of buiten in zon/schaduw verder in mijn boek?
Luxeproblemen.... :)
 
Sterkte voor wie het nodig heeft.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietjefietje van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Veel plezier met zwemmen en heel veel plezier met het wokken.

Hé en het is eindelijk ook mooi weer! :sun:

Weermannetje heeft dus ook zijn best voor je gedaan.

 

Hele fijne dag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net binnen van een wandeling met mijn groepje, dikke vijftien kilometer.

Hier staat een beetje wind, wel 32 graden maar goed te doen.

Mij hoor je niet klagen.

Klagen over het weer is sowieso een onzinnige bezigheid, je kunt maar beter meteen toegeven dat je daar geen macht over hebt. (Waar heb ik die zin meer gehoord?)

Ik ga verder in mijn tuin en vanavond weer lekker naar een AA groep, nu al zin in!

Nergens een plaats waar ik zo mezelf kan en mag zijn en waar ik zoveel respect ontmoet.

Dankbaar dat het op mijn pad kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoor!

Maar wellicht heb ik mezelf een te klein huis en te grote tuin gekocht.

Of is het huis precies goed, maar heb ik me wat verkeken op de tuin.

 

Of dat mijn plannen nu ineens kleiner zijn geworden, waardoor het geheel nu ineens mega groot en veel lijkt.

Of wellicht begin ik een wat realistischer beeld van mezelf te krijgen, wat betreft alles zelf willen doen.

Voel ik me momenteel gewoon klein waardoor alles mega lijkt. ;)

 

Ik weet het niet.

Weet wel dat ik geen verhuis plannen heb.

En dat ik aan het genieten ben, van wat allemaal nog wel kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal, druk weekje achter de rug en nu net klaar bij mijn mams.

Nu ga ik zo bij mij de boel doen.

Morgen komt er iemand praten bij mij thuis over de kids, ik ben gelukkig nog steeds positief ingesteld.

Ik weet dat er nog een lange weg voor me ligt.

Maar ik weet ook als ik bij de pakken neer ga liggen dat dit nog veel minder oplost.

Heb de afgelopen week heerlijk genoten, met de kids van mij en de kids van mijn broer en met mams en een paar bekenden.

En ben er erg blij mee dat ik 4 weken clean ben.

Ik probeer me steeds voor ogen te houden dat drank meer kapot maakt in mijn leven dan dat het goed doet.

Ik wens iedereen een mooie dag toe.

Gr. Bighamster

Dagpact:

jowan

Eline

Kaboutertje

Blondie

Akkordeon

Loen

Agnieta

Joris

Vol

Kruidenthee

Anette

Wijfie

Bighamster

bewerkt door Bighamster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Wijfie: Hoe krijg je J naar de HA? Ervaart J zelf last van zijn beperkingen? Zo ja, zou je hem erop kunnen wijzen dat en bezoek aan de HA hem iets positiefs kan opleveren. Er zijn (medicamenteuze) mogelijkheden om de symptomen van ouderdomsklachten te stabiliseren of zelfs te verminderen. Daartoe is het wel belangrijk dat er een diagnose komt zodat ze vroegtijdig worden onderzocht. Draai het de positieve kant op, maak het aantrekkelijk voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je beginnend dementerend bent kun je nog steeds lichamelijk aardig fit zijn...

En helaas weet men het in de beginperiode aardig te verbloemen.

Ik adviseer, wat Kaboutertje oppert, eerst eens zelf een gesprek aan te gaan met de huisarts, zonder J erbij.

Dan kun je gelijk de huisarts erop aanspreken dat hij/zij niet dagelijks J meemaakt als dat jij hem meemaakt.

Vraag om verwijzing om J te laten screenen al is het maar om uit te sluiten dat hij wel of niet beginnend dementerend is.

Afijn...

Dacht vroeg thuis te kunnen zijn, maar dan zul je altijd zien dat het gigantische druk is op zo'n moment.

Weer wat overuurtjes gemaakt...

Ach, morgen beter.

Nu omhoog met beentjes met een glas ijsthee in mijn huistuin.

Genoeg is genoeg voor vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier supermarkt pizza met een flinke kwak mayo!

Kom net van de Fysio en dat deed een beetje pijn.

Vond ik wel dat ik dat verdiende, na eerst het drankschap en vervolgens het nicotine schap links te laten liggen.

Dan mag je best iets uit het snaaischap pakken. Ik tenminste hebben, spierloos en vetloos mag best gecompenseerd worden cholesterol vol. 

 

Fijne avond! Ik ga stoppen met iets doen. Ik ga lekker even niks doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...