Spring naar bijdragen

Zaterdag 25 Juli

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen!

BillyBob weer terug, zie ik. Alles goed?

Ik ben inderdaad naar het weer aan het kijken. We hebben een alternatief voor in een tent slapen, dus wat dat betreft geen probleem.

Ik moet alleen even kijken of ik met de motor tussen de buien door kan rijden. Windstoten van 100 km/hris toch wat minder op twee wielen.

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een tekst wilt selecteren en kopiëren houd je simpelweg je vinger op de tekst. Als je loslaat komen er drie opties te staan: Selecteer, Selecteer alles en Plak. Met de selecteer optie kun je een gedeelte van de tekst kopiëren met de selecteer alles optie selecteer je de gehele tekst of zin en als je met je vinger een van de blauwe punten pakt, kun je handmatig het precieze tekstgedeelte blauw maken.

Laat los en dan verschijnt: Kopieer en tik dat aan met je vinger.

Als je dan in een nieuw schrijfvenster je vinger zet, verschijnt er PLAK, tik dat aan en voila, je rijtje staat er

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo (deels ook gekopieerd ook van een website):

Als je een tekst wilt selecteren en kopiëren houd je simpelweg je vinger op de tekst. Als je loslaat komen er drie opties te staan: Selecteer, Selecteer alles en Plak. Met de selecteer optie kun je een gedeelte van de tekst kopiëren met de selecteer alles optie selecteer je de gehele tekst of zin en als je met je vinger een van de blauwe punten pakt, kun je handmatig het precieze tekstgedeelte blauw maken.

Laat los en dan verschijnt: Kopieer en tik dat aan met je vinger.

Als je dan in een nieuw schrijfvenster je vinger zet, verschijnt er PLAK, tik dat aan en voila, je rijtje staat er

zie ook dit filmpje, heel handig:

Met een computer ga je met je linkermuisknop ingedrukt over het gedeelte tekst wat je wilt kopiëren, als het juiste deel blauw is, dan doe je CTRL+C (= copy) om de tekst te kopiëren en in het nieuwe schrijfvenster doe je CTRL+V (=paste) dat is de tekst plakken.

ook een filmpje:

succes !

dankje

Loen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge allemaal.

Net op tijd de boodschappen binnen...een pittige bui kwam voorbij.

Verder niks bijzonders hier...beetje rommelen, was opruimen...probeer mijn huis wat op orde te houden...pff valt niet mee.

Kinderen ook wat structuur bij brengen  :D Euh...da's lastig als je het zelf niet hebt...en ik kan zo genieten van een opgeruimde plek...

Maar ook van alles wat spontaan gebeurt...en dat er 'gecreëerd' wordt...en dat is nogal eens... ;) Ik geloof dat ik dat al eens vaker

geschreven heb....tja...

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Hier is niet zoveel aan de hand, wel lekker wat regen gisteravond en vannacht.

Vakantie samen met husband gisteravond ingeluid op een overdekt terras en daarna een lekkere pizza gegeten.

We gaan niet weg maar nemen het er vanuit huis van.

Blondie, ik had de dreads laten zitten. lekker jezelf blijven, ook al past dat misschien niet in het gewenste plaatje van je familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de kust schijnen de caravans in het rond te vliegen, begeleid door dakpannen en afgerukte takken. Wij gaan dus maar wat later op pad.

Maar het vakantiegevoel is al neergedaald :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...