Spring naar bijdragen

dinsdag 21 juli 2015


eline

Aanbevolen berichten

Tjeetje bijzonder soms wat er in een mensenleven gebeurt.

Sprak net een maatje van me, waarmee ik 15 jaar geleden in een kliniek gezeten heb.

 

Zij in de lappenmand en ik ook nu. Maar geestelijk beiden een stuk stabieler dan toen.

Ze staat nu 6 jaar droog en rookt al 4 jaar niet meer. Ze taalt er ook niet meer naar.

Ze zei tegen mij, dat gaat jou ook nog wel lukken Spud.

Je zette de knop al om voor een beter leven. Als je eindelijk volledig achter je besluit staat wat stoppen betreft is dat enkel nog maar een eitje.

Met willen komen je heel ver.

 

Verder nog gehad over andere maatjes van daar.

De 1 kom je weer gevallen tegen ergens waar je het niet verwacht. De ander doet het super nu, gezin met kids. Anderen zijn er niet meer. En degene waar je nooit meer wat van hoort verzin je maar iets positiefs bij.

Best bijzonder dat een groep van 30 mensen, met uiteenlopende karakters en problemen eigenlijk zo´n band met elkaar opgebouwd heeft.

We waken over elkaar, nog steeds.

Ben blij dat ik deelgenoot was van deze groep, al ben ik geen groepsmens.

 

Denk dat dit forum voor veel mensen ook zoiets is.

Alleen heb ik bij deze groep 5 dagen in de week 24/7 samengeleefd voor 15 maanden. En dat maakt het net even iets echter.

 

Ben blij met dit telefoongesprek. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe vinden jullie mijn tanden nu??? :D :D :D   Mooi hé? Ze zit een stuk beter. Nog niet helemaal omdat ik nogal een moeilijke beet heb, volgens de tandarts, maaaar ik kan nu kauwen zonder dat er maar een kies het werk doet. Tandarts is nu op vakantie en of ik over een week terug wil komen. Ik heb gezegd dat ze eerst maar eens lekker op vakantie moet gaan en dan kom ik wel eens over 3 weken aantuffen.

Nu het volgende. Zien jullie hoe recht mijn bril staat??? B) B) B) B) B) B) B) Ik zie ook ineens veel beter.

Als ik geen last meer krijg van hoofdpijn hoef ik niet naar het ziekenhuis in augustus en mag zo vaak terug komen hier bij de opticien als ik wil.

Nou heb ik een goeie dag of niet mensen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een beetje laat vandaag met aanmelden.

Net gewerkt en toen eerst een boterhammetje gegeten.

Vanochtend vlak voordat ik weg ging werd ik door mijn ex gebeld dat de twee fietsen van mijn dochter bij hem achterhuis zijn gestolen vanacht.

Hier baal ik echt van, net op marktplaats gekeken of ze daar op stonden, en gelijk even naar een goedkoop fietsje gekeken.

Ik doe namelijk alles op de fiets en we gaan de aankomende weken ook meerdere fietstochtjes maken, nu maar even kijken of dat nog gaat lukken.

Kan waarschijnlijk wel een fiets voor haar lenen maar het is geen prettig gevoel, want het blijkt dat mijn huisdeursleutels en ook die van mijn ex nog in de fiets zatten.

En mijn dochter zet hem normaal altijd op slot en nu een keertje niet en weg fietsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste forummers...

 

Ik wens jullie een mooie dag en rust ;) Vlokje, goed dat je de draad weer oppakt en ook dat je de rest weg hebt gegooid !

 

Gisteren maakte ik even tussen neus en lippen door melding van een belangrijk gesprek..

wel ik heb een baan ! Ik ben aangenomen en zooo blij !

Het is een hartstikke leuke baan ook, echt eentje die helemaal bij me past.

Wie had dat ooit gedacht. En zeker niet in het begin van dit (dacht ik toen ramp!)jaar.

Ik ben er helemaal emotioneel, een beetje.

Ga maar een taartje halen voor zoon en mijzelf ;)

 

:lips:

Gefeliciteerd met je nieuwe job
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie...

 

Wat een prachtige witte tanden zeg !!

En die bril dan..., staat super recht op je neus !

Wat zal jij nu lekker kijken en eten :P .

 

Bighamster,

 

Dat is balen zeg.

Schandalig, al dat jatten.

Ze mogen dat van mij, veel en veel zwaarder straffen, en die lui eens een beetje beter achter de broek aan gaan zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien valt het wel heel erg mee straks, Indigo. Ik ben afgelopen zomer een aantal weken alleen thuis geweest en dat ging zonder al te veel problemen.

 

Ik hoop dat je gelijk krijgt Gerrit. Vorig jaar was het vooral zwelgen en slempen toen ze drie weken weg waren  :blush:

Maar er staat een flinke klus op het programma, de trap schuren en verven, kan alleen als mn pubers niet constant van boven naar beneden rennen dus ideaal moment, moet dan af, punt. Nog een paar daagjes naar familie aan de andere kant van het land. We gaan het zien. In elk geval ook regelmatig op het (of de ; ) dagpact.

 

Wat balen Bighamster!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah...

Huilen staat me nu effe nader dan het lachen.

Net terug van tandarts en wederom 5 gaatjes.

Kan mij ook niet garanderen dat wanneer alles weer gerepareerd is dat ik voorlopig zonder pijn in mijn bek en zonder risico van spontaan afbrekende tanden en kiezen door het leven zal gaan.

Geen wortelkanaalbehandelingen meer maar Ze wil alleen nog maar cosmetisch repareren.

Op mijn vraag of ik dan niet beter gelijk voor een kunstgebit kan gaan, krijg je dooddoener dat bij een ontstoken teennagel toch ook niet gelijk het hele been geamputeerd wordt...

Blehhh...

Wat mij betreft halen ze die rotzooi er nu uit...

Effe lamgeslagen nu.

Ga maar effe een potje janken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ger. hoe is het vandaag met jou gegaan? Een beetje kunnen genieten van het weer?

 

Vervelend Blondie. :rose:  Ja en een goed gebit is goud waard. Ik moet er niet aan denken om een kunstgebit te hebben en zal het zolang mogelijk uitstellen. Heb m'n moeder zien klooien met zo'n ding, en hier naast m'n buurvrouw heeft hem nooit in. Kan er niet aan wennen.

Ik hoop dat je er snel vanaf bent en ze een goeie oplossing hebben gevonden. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar heb je dan zelf helemaal niets in te brengen Blondie? Je kan toch zeggen wat jij wilt? Je gaat toch geen vijf jaar zitten wachten tot er van alles afbreekt? Dan moet je iedere keer opnieuw naar de tandarts, iedere keer opnieuw een spuit halen, geklooi in je mond enz. Kunnen ze er geen noodkronen opzetten dan? Ik heb jaren met een noodkroon gelopen. Dat was een uitkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O das minder Ger. sorry ik heb het niet gelezen.

Het is een bekend probleem dat alci's moeite krijgen met slapen als ze stoppen met drinken, maar dat schijnt wel weer goed te komen. Ik weet niet hoelang jij nu niet meer drinkt. Wat mijn manneke altijd aanraadde was dat je een uur voor je naar bed gaat, alles uit zet. Geen tv. geen comp. en dan de dag door nemen. En wat hij ook deed was zodra hij in bed stapte ging hij op zijn rug liggen, en ging zijn ontspanningsoefeningen doen. Maar het was al wel een hele goeie slaper.

En als je kan, met het raam open slapen, frisse lucht ontspant ook.

Niet slapen vreet energie, maar er zijn foefjes als je niet kan slapen, alleen het is mij nog nooit gelukt om lange tijd echt goed te slapen. Zit bij jou misschien ook een beetje in de aard van het beestje.

 

Fijn NBW. Dat zijn de leuke dingen waar je nu, nu je met de alc. bezig bent echt van kan genieten. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol,

Noodkronen zijn geen optie aangezien er geen basis is om ze op te zetten.

Pappen en nat houden stelt mijn tandarts dus voor en dat zie ik eigenlijk niet zitten...

Maar een kunstgebit eigenlijk ook niet!

Dilemma.

Heb nog even tot de volgende afspraak dus nog even tijd om na te denken.

MijnGerrit,

In deze tandarts heb ik wel vertrouwen, al heeft het even geduurd aangezien mijn vorige tandarts door zijn bagger behandelingen mijn gebit dus verpest heeft.

Gevolg dus dat zij er nu niks meer mee aankan.

Afijn, ben effe een flink eind gaan lopen met mijn hond door de polder en inmiddels weer rustig.

Wat mij opvalt nu ik erover nadenk is dat ik geen moment aan conserveren met drank heb gedacht...

Deze rottige situatie levert nu dus ook een pluspuntje op.

Afijn.

Koken nu.

Bietjes, aardappelen en een gehaktbal.

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je die andere tandarts niet aanklagen Blondie?

Dat deze in ieder geval je rekeningen gaat betalen ofzo.

 

Lastig dilemma ja, tanden stuk voor stuk kwijt raken of een gebit.

Hoop dat ze de komende jaren met betere oplossingen op de markt komen.

Gezonden tanden klonen ofzo....

 

Sterkte meid! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Akelei, heb er eens over nagedacht maar Kdb gaat hem niet worden voor mij. ;)

Frietdb, snackdb, boterdb, mayodb en daarmee cholesteroldb vind ik het overwegen en eventueel laten wel waard.  :) 

 

Ik hoop dat ze snel zijn met je bus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon die oude prutser laten betalen.

 

Al kan ik met mijn tanden geen noten kraken zoals mijn moeder wel kan, ben ik toch blij dat ik de gebitsgezondheid van mijn moeder georven heb.

Heb die van mijn pa nooit gezien, die had al een gebitje toen ie 18 was.

 

Nu heeft ie trouwens een nieuw gebit met grotere tanden, dat zou mooier zijn volgens de tandarts.

Pa is er blij mee, maar ik vind hem er toch niet echt knapper op geworden. Is zo raar ineens om tegen die tanden aan te kijken als hij lacht.

En je hoort het nu ook dat hij een gebit heeft als ie eet. Dat was bij dat oude gebit niet zo.

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...