plof Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 goedenavond, Mijn muispols is langzaam aan het verdwijnen. Wat minder computeren en schrijven helpt al enorm. Maar we zijn er nog niet. Ik ben nu bezig om iets te doen aan time management. Iets productiever met mijn tijd omgaan. Dat wil niet zeggen harder werken, en ook niet meer dingen doen. Maar juist minder dingen doen. En minder dingen doen, bevalt mij eigenlijk wel. Dus geen onzinfilmpjes meer kijken op internet of hoogstens een 10 minuten op een dag. Dat soort dingen. Ik heb het idee dat het ook goed is voor mijn slaap, omdat dingen echt af zijn op een dag. En niet blijft doorsudderen in mijn hoofd. opslomen hier en iedereen een welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Even goede avond en welterusten wensen. Net thuis van werk. Morgen weer om 8.00 beginnen Slaap wel, allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Loen van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 welterusten allen, Fruitvlieg en Ploffie bedankt voor jullie bijdragen. Waardevol om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Welterusten en misschien tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 ik kom ook zeggen dat ik naar bed ga. sweet dreams Blondie, hier nog zo'n brokkelgebit Loen, klasse meid, en zo verdiend en je gegund ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Net terug van avonddienst. DRUK en toen viel er van een andere afdeling ook nog iemand van 140 kg en die til je niet zo even op ook niet met een tillift want alleen die mat onder haar krijgen of een been optillen is al loodzwaar. Beetje rugpijn ook nu. Morgen wel weer over. Ook zo slapen.....trusten iedereen Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Trusten, geen drank gehad . Ga nu lekker slapen en naar dromenland. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Jopie ik las eerder over je kruiden. Weet je dat Lavendel en Rozemarijn heel makkelijk te stekken zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2015 Jopie ik las eerder over je kruiden. Weet je dat Lavendel en Rozemarijn heel makkelijk te stekken zijn? Dat is zo Weet Jopie vast ook (al had ik het bericht niet gelezen) Ruikt lekker Smaakt lekker Gebruik het veel (rozemarijn vrnl) Gewoon steken,- of scheuren Niet stekken eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden