Spring naar bijdragen

Zaterdag 18 juli


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Kaboutertje wereld wijfie :heart::lips:

En natuurlijk komen er weer betere tijden. Ik heb in mijn leven ook hele pijnlijke dingen mee gemaakt maar ben nooit uit het oog verloren dat dat ook voorbij gaat, zoals alles in het leven voorbij gaat en er weer plaats komt voor nieuwe dingen, ook voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Wie gaat wat eten mensen? Ik een prakkie van gisteren. Kaboutertje hoe is het vandaag gegaan met eten? Is dat een beetje gelukt?

 

Ik ben bezig kinderarmbandjes te maken.

Heb er al eentje klaar. die is voor het kleinkindje van onze Jopske. leuk hé?

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach mensen laat toch zeg. Zulk soort gasten komen alleen maar even het boeltje opnaaien en verdwijnen dan weer. Al zo vaak hier mee gemaakt. Kaboutertje niet doen. Mooi hier blijven meis. Mensen met een zieke geest doen wel vaker vreemde dingen hoor. Kunnen ze ook niets aan doen, leven in een andere wereld. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jahahahaha Kohtje ben bezig met m'n sieraden maar ik zie het niet zo goed meer, heb wat te vaak gesnoven aan de lijm. Moehahahaha :P:blush::wacko:

 

Hahahahaha en nou las ik net dat hij zichzelf opnieuw wilde voorstellen Hahahahaha ik kom niet meer bij. Ik doe het in m'n broek.

Ff wachten ben zo terug. :(:blush:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan!

Heb me eerste drumles gehad.

Vet gaaf!

Nou!  Dat gaat een beste drum-battle geven op een van de komende AdB bijeenkomsten!

Wat heb je geleerd? Rockbeat in vieren?

Mooi hoor!

Als ik trommeloefeningen op mijn padje doe, is dat net mediteren. Ik ben in gedachten zó bij de oefening en de uitvoering dat ik helemaal in het nu ben. Heb jij dat ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee, jowan.. je staat bij "20 actiefste leden van vandaag" op de 2e plaats!!! Zo ken ik je niet.

Gewoon aan de babbelaritis of zit je met iets? :rose:

 

Ha, laatst vroeg  Hannah hoe het kwam dat ik die dag "zoveel aanwezig" was.. Had ik toen (en nu nog) geen duidelijke verklaring voor.

Soms héb je van die dagen.. :)

Ik denk dat die top-100 lijst  een bug in het programma is, ik denk te weten dat er hier forumdeelnemers zijn die veel meer berichten hier neerzetten.

Het kán een gevolg zijn van dat ik deze dagen veel aan de tv zit om sport te kijken met een laptop of tablet in de buurt. Andere dagen kan en wil ik het niet opbrengen om hele dagen aan de pc te zitten, ik wil ook wat doen. In de kamer staat wel een laptop de hele dag aan en ingelogd, als ik langskom en iets lees kan ik dan reageren.

 

Maar als je het zo vraagt: ja ik zit wel met iets ja. Waarvan ik niet eens weet of het verslavingsgerelateerd is. Ik zit niet te best in mijn relaties, ik kan de balans niet goed in het midden houden. Ik zei tegen een fellow: hoe vaar je in het midden op de oceaan?

Ik werk er wel aan, maar het heeft wel tot een "zomerdip" geleid. Gisteren een indringend gesprek daarover met mijn vriendin gehad. Dat ging ook niet lekker, ik verviel in oud gedrag want ik merkte dat ik weer met flinke stemverheffing meende te moeten "praten". Met sereen zijn heeft dat volgens mij niets te maken. Op zo'n dagen blijf ik "sorry" zeggen, da's niet best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Realiseer je dat je met drinken een gat probeert te vullen. Stop je met drinken dan is de kans groot dat je dat gat met wat anders gaat vullen, want ja, dat moet toch vol.

Voor je het weet ruil je het ene middel tegen het andere in.

Het gaat niet om het middel, maar de ziekte die achter het willen vullen zit.

Je zou je beloningscentrum in je brein moeten herprogrammeren, dan wordt het probleem leefbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...