Spring naar bijdragen

Vrijdag, 17 juli 2015


Aanbevolen berichten

Als het iedere dag lijden is, is dat vreselijk, ik kan me daar weinig bij voorstellen.

Gisteren hoorde ik van een moeder bij ons dat haar zoon al vanaf zijn 9e jaar bezig is om een eind aan z'n leven te maken. 9 jaar, dat is toch vreselijk???? de kerel is nu 23. Dag in dag uit lijden. Moeder heeft zich er allang overheen gezet en praatte over hem of dat het een vreemde was.

Wat een leven. pfffftttt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk Kaboutertje dat het lijden minder wordt, er komt weer plaats voor de mooie dingen. De wonden in je ziel blijven maar ze gaan minder pijn doen, als je het verwerkt. Je leert om het een plaats te geven.

En natuurlijk ben je bang, je weet niet wat er allemaal boven komt, maar het moet er uit, wil je wat prettiger kunnen leven. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben er klaar voor, Drenthe here we come..... spannend de eerste keer zonder alcohol. 

 

Heel veel sterkte Adam, ook ik heb mijn broer verloren door overmatig alcohol gebruik. Hij was welliswaar al 4 jaar gestopt, maar zijn nieren hebben het niet overleefd. 

 

Tot volgende week donderdag!

 

Dag 12 van mijn nieuwe leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hummer, veel plezier en mooi weer !

 

Ik ben klaar met invoeren laatste dingen qua urenregistratie .. afwezigheidsmelder aan .. zonnescherm omlaag en mijn boek pakken nu!

Proberen los te laten, genieten van kleine dingen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij besloten in januari of zo om met de camper naar Zweden te gaan.

Toen echter de omstandigheden veranderden werd ons besluit ook aangepast.

We hebben ons campertje inmiddels verkocht en mijn vrouw begint half augustus met een nieuwe baan.

Zo zijn we, in gedachten, met elke verandering, onze reisplannen aan het bijstellen geweest. En hebben we in gedachten half Europa wel bezocht.. allemaal voorpret, alleen al maar door onze tomeloze besluitdrift. Een ander zou dat besluiteloosheid kunnen noemen.

Nu gaan we dus, zoals eerder gemeld, met onze Dyane met aanhangertje naar Polen, naar de 2cv-wereldmeeting. Hadden we een maand geleden

nog niet aan gedacht.

 

Ik wil maar zeggen dat een besluit, vooral als het vakanties betreft, bij ons nooit zo veel voorstelt. Het besluit geldt tot het volgende besluit genomen wordt.

 

En waaróm ik dit vertel?? Geen idee eigenlijk. Gewoon enthousiasme en de behoefte om iets te delen..

Ik ben het weer even kwijt.

Bedankt voor het lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook al drie jaar naar Italië aan het gaan......

Vroeger reisde ik ook zo: Michelinkaart uitgevouwen op de grond en met een vinger door de bergen en langs wegen en streken.

Vingerreizen, zo goedkoop is het nooit meer geworden........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen deze morgen! :sun:

 

Oké vals spelen met dagdraadjes mag dan niet, maar iemand dan ook maar van het dagpact af te gooien vind ik wel erg streng. ;)

Effe Akkordeon er weer terug opzetten.

 

Dagpact:
Kaboutertje
Marc
Blondie
jowan
Lucide

Akkordeon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag bij mijn beste vriendin eens oefenen of ik onder mensen ook mijn rust op tijd neem nu.

Of dat het toch van het oude is nog, negeren, doorgaan en thuis extra last hebben omdat het zo gezellig is.

 

Ben erg benieuwd!

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...