Bighamster Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoi Hoi. Hebt net verse muntthee gezet en staat nu af te koelen. Morgen gaan we naar het zwemwater om mijn vriendin's verjaardag te vieren. Mijn moeder en mijn kleine ventje gaan ook mee. Ben zo blij dat de twee jongens normaal met me omgaan eigenlijk heb ik dit niet verdient. Maar ik ben altijd goed voor mijn kinderen geweest, alleen mijn drank gebruik is een slechte eigenschap waardoor ik hun heb beschadigd. Hoop dat mijn dochter ook weer snel contact met me opneemt. Volgende week ga ik waarschijnlijk met mijn ex en mijn dochter en mijn kleine ventje een dagje naar de hellendoorn, mits mijn dochter er aan toe is. De oudste vind dit te kinderachtig maar daar ga ik wel een keertje mee naar de film of iets anders. Ben vandaag aardig goed in mijn vel. Gr hamsterbig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Fijne avond allemaal. De grote meiden zijn op stap, de jongste naar bed...kunnen we een keer op een normale tijd een filmpje kijken samen. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Gewoon stukjes gember afsnijden. Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Eerste sessie relatietherapie zit erop. Het eerste wat we te horen kregen was dat het eigenlijk systeemtherapie heet. Dat is fijn en omvat meer dan alleen de relatietherapie. We zijn positief over vandaag. Dit zou wel eens wat goeds kunnen brengen ;-) Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Harstikke fijn voor je (jullie) Lucide Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ga nog even een uurtje werken. Zooo geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Vanmorgen een half uurtje in het zonnetje gezeten, was lekker. Vanmiddag wat in de tuin gewerkt, in de zon, was goed te doen. Eind van de middag husband ontmoet op een zonnig terras en heerlijke capu's gedronken. Genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Hoi Kabouter, fijn je weer te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 klinkt fijn Kate Ik ga ook koffie drinken, tot later ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Zijn we niet allemaal een beetje gek Doe rustig aan Kabouter. Je komt er wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Lieve kaboutertje, fijn om weer wat van je te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ik zit ook op een gekkenafdeling... Meld me droog af en ga lekker opslomen, om maar even een term van Blondie te gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) 10 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 (bewerkt) Nog steeds aan de haldol? Ik heb er in mijn nabije omgeving zeer vervelende ervaringen mee gehad 10 juli 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Dat is voor haar dan ook vast fijn om te lezen Een fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ik sluit de luiken voor vandaag. Het was een mooie dag vandaag. Ik ben meer dan ooit dankbaar voor het feit dat ik zo'n mooi gezinnetje om me heen heb. Truste! (Droog/81) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 lekker rusten en morgen weer helder aan de nieuwe dag beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Voor bijna niks naar de sauna (Elysium) en daar ook nog heel veel eten bij de bbq voor een prijs waar je normaal 1 bord eten voor krijgt. Heerlijke laatste vakantiedag. Nu veel slaap. Trusten. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Het gaat me wel aan het hart moet ik zeggen. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 10 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Trusten, Ben de dag goed door gekomen. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 10 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Een fijne NA meeting bezocht, appeltaart gebakken en "sugo" gemaakt. Morgen gasten, heerlijk! Ik maak me nog steeds zorgen om onze afwezige frummer. Ze blijft in mijn gedachten en gebed. (Wel blij te horen dat Agnieta haar gezelschap gaat houden, krijgen we eindelijk rust hier! ) Welterusten en wellicht tot morgen, als er tijd overschiet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden