bolletje Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik had beloofd nog ff terug te komen. Ik word oud mensen niet meer mee hossen, het word me allemaal te druk daar met die harde muziek dat hoempapagedram nee niets meer voor mij hoor. M'n oren toeteren nog na. Dus lekker naar huis en zo even douchen en dan hup naar bed. O ja en uiteraard droog gehouden. Trusten kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 moe maar voldaan hier slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 welterusten allemaal. Was een rustig dagje eerst werken, toen ik thuis was kwam mijn kleine ventje voor een paar uurtjes heerlijk met hem en mams naar de winkel geweest. Wat lekkers gehaald voor de kids en meegegeven naar hun vader. warm eten heb ik bij mams gedaan en ondertussen de was gedaan. morgen een extra dagje werken want ze kwamen mensen te kort op het werk. en dan begint mijn weekend, ga plannetjes maken om mijn trappenhal te gaan schilderen maar eerst de boven etage opruimen. moet de zolder ook opruimen maar dat kan altijd nog. vandaag wel 2 keer een trek moment gehad maar heb de gedachte snel op iets anders kunnen zetten. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Geen oordoppies meegenomen bollie? Ik heb speciale disco oordoppies die muziek wat zachter laat klinken, maar gesprekken normaal laat horen. Voor barmannen. En ook speciale oordoppies voor concertmusici die tonen zuiver door laten, maar wel minder. Ik heb al tinnitus. Wil er niet meer. MG, rustig handleiding lezen is veel mannen niet gegeven. Dat is weer een overwinning. Lucide, hopelijk geeft de eerste sessie je veel moed. In ieder geval is het fijn om er niet doodziek je eerste sessie te doen. Dus net op tijd weer beter! Spud, hopelijk val je er inderdaad niet in! Bighamster, welterusten, je doet het goed! Vandaag mijn jaarlessen van piano wegbezuinigd met het nieuwe seizoen. Helaas kan niet anders. Ipv daarvan af en toe een les doen eens in de zoveel tijd om toch niet helemaal zonder lerares te zijn. Daarnaast ga ik proberen deel te nemen aan online recitals, zodat ik feedback krijg van de internet community over mijn spel. Ik heb een computer en een digitiale piano dus dat kan. Ben blij zoals ik dat nu ga regelen. Fijne avond en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik ben laat en heb nog niet bijgelezen, maar wil toch iedereen nog even een goede dag wensen. Tot later. Is er iets mis met je bril, MG? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact want droog. Vanmorgen huishouden, daarna vrijwilligerswerk en alsof het niet op kon mijn nieuwe zonwering gemonteerd (het wordt weer zomer......), de tuin een grote beurt gegeven en een fellow gebeld. Bovendien het forum bij gelezen en blij met de bijdragen over mededogen en medelijden. Medeleven kwam ook nog even aan bod. Erbarmen staat nog open voor mij. Wat een ouderwetsch woord! Ik ga er morgen eens mee aan de gang. Welterusten en wellicht tot morgen. (Ik hoef jou niet welterusten te wensen, Agnieta, want je bent al pitten....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden