Gast Sowhat Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Veel te kort en slecht geslapen 8 juli 2015 bewerkt door Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 (bewerkt) Goede morgen. Was om half vijf toch wakker. Alles gepakt klaar om te rijden. Sowhat, super dat je zo betrokken bent en met ons deelt maar denk je ook aan jezelf.... Ging vanmorgen gelijk kijken hoe het met Kabouter is. Kabouter ♡ Bid voor je herstel en voor mezelf voor veilig thuis komen. 8 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen, ging gistermiddag slapen en werd een half uur geleden wakker.....rare gewaarwording.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen, Nog 3 dagen werken en dan 2 weken vakantie. Eerst maar eens een bakkie koffie Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Rij voorzichtig Erik! Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen. Eerst maar eens snel koffie en thee zetten. Niks niet gek dat je kort en slecht hebt geslapen Sowhat... Erik, goede reis weer. Dat is heeeeel lang slapen Eline, je zult het nodig hebben gehad... Nog even doorbijten dus Blondie en dan lekker een paar weken niks moeten.... Oftewel: lekker aan de slag in tuin, op landje en in huis jou kennende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 En Spud, wat ik begreep van dat berichtje waar jij het over hebt is dat Sowhat het letterlijke berichtje van Vriendin naar ons doorstuurde. Vriendin was dus naar het ziekenhuis geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Terug van mijn vroege rondje, 13 graden is toch wat anders dan ik gewend was....... Fijne dag allemaal en ik ben benieuwd naar de eerste berichten over kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: jowan Blondie BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen, Hier alweer druk aan het werk, sterkte voor een ieder die dit nodig heeft.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeiemorge beste mensen, het is niet warm meer hier, 15 graden, ik vind het niet erg hoor, mijn lang broek maar weer aan. Hopelijk gaat het regenen, dat kunnen de boeren en de natuur wel gebruiken! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen allen. Hier om kwart voor 4 wakker. Wordt een laaaaaaaange dag, gaap. Dank voor de koffie Yvonne, kan wel een bakkie gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeie morgen mensen. Hoop dat het vandaag wat beter gaat met Kaboutertje. Vanmiddag zijn de 24 uren om, en dat heeft ze gehaald. Sowhat vergeet jezelf niet hé? Jij bent ook belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Bon Voyage Erik, heb genoten van je verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goedemorgen, heerlijk, de warmte is even verdwenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Iemand adviseert me om mijn woordgebruik vandaag te veranderen en vandaag tien keer het woord "paradigmaverschuiving" te gebruiken. De eerste keer is makkelijk zat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Koffie en thee staan warm, ik móet er nu vandoor.... zal met mijn gedachten vandaag veel bij Kabouter zijn... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Maar zo werkt dat niet, akelei..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Kan ik je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 heerlijk windje en regen hier, even doortochten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Goeiemorgen Lang geslapen.. Zin in een mok koffie Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Hoi allemaal, Doe vandaag ook weer met het dagpact: Bighamster ,Jowan, Blondie, Billy bob, Agnieta. Ik weet niet precies hoe ik moet kopieeren daarom heb ik het maar zo gedaan. Heb lekker geslapen ga zo douche dan komt mijn kleine ventje en paar uurtjes en daarna moet ik even werken. vanmiddag komt mijn oudste en gaan we later bij oma BBQ met mijn goeie vriendin en zoon en een neefje van me. deze mensen zijn mijn steun en toe verlaat. We gaan er een positieve dag van maken. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 Big hamster doet mee aan dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 8 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2015 wil het kopieeren maar lukt nog niet echt ga me er later wat meer in verdiepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden