Kohtje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Ik hoop dat er in de ikea airco is.... Tegen de tijd dat je die in elkaar gezet hebt is de hittegolf voorbij. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Pfff... Schiet niks op hier. Nog niks uitgevoerd, behalve dan van allerlei klusjes half-half opgezet om uit te voeren. Bakkie koffie dus nu en daarna een lijstje maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Van de week besloten: we gaan met de Dyane naar de 2-jaarlijkse meeting van 2cv vrienden in Polen.. Grote uitdaging, zowel wat betreft de Dyane als wat betreft niet drinken. Laatste wereldmeeting waar ik was was in 2003 in Italië.. Ruim 2000 eendjes en ook evenzoveel bier.. We rijden in convooi met een paar eendjes/dyane's en niet drinkende vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Wow, wat een regen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact; jowan Blondie Agnieta BillyBob Ben ik nog iemand vergeten? Sterkte voor wie dat nodig heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact; jowan Blondie Agnieta BillyBob Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 regen, hier nog geen druppel ( zeist ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Vanuit je gevoel geschreven Spud, dus wat mij betreft niks teveel gezegd... Ik lees je graag al reageer ik zelden... mede ook omdat ik niet altijd weet hoe te reageren... Zal mijn onzekerheid zijn over hoe het geschreven woord opgevat wordt! Nu weer verder met mijn klusjes in huis. Was begonnen in alle kamers tegelijkertijd. ADHD ? Welnee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Herkenbaar Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 *schop onder mijn kont nu* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) Hé Sproet, Voor mijzelf is het moeilijk om lange verhalen te lezen omdat ik dan een beetje de draad kwijt raak over wat nu eigenlijk de boodschap is. Dus vergeef me als ik zeg dat ik lange verhalen niet meer lees? Dat gaat me gewoon niet meer lukken. Meestal zijn korte berichten voor mij beter omdat ik dan begrijp wat de boodschap is. 5 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Hahaha wat grappig! Allereerste auto was een Knalgele acca-dyana Veel plezier Koh-tje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact; jowan Blondie Agnieta BillyBob Marc Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goeie vandaag! Als ik alles hier zou melden wat ik beleef en ervaar Was ik gisteren en ooit nog niet klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Die kleur was altijd mijn eerste auto droom. En dan een oranje motorkap. En op mijn achter bumper ik ben de seend! Is er niet van gekomen maar kan nog altijd. Wel zeker Spuddeke! Ik wil en zal ooit nog eens koorddansen Kan ik gelijk "herstellen" DyanE natuurlijk.. Ken je die film? Man on the wire... Fantastisch!!! Scroll btw ook vaak door lange berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 En scrollen in de zin van niet,- dan wel snel-lezen/scannen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Het houdt nooit op Totdat het stopt Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 'Niet mee gaan in iemands drama' Da's heel confronterend en heel sterk. Het vraagt moed. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Medeleven hebben/tonen en toch niet mee gaan in het drama...da's de kunst En dat valt niet mee, bij je naasten.. En verder zijn mijn gedachten bij Kabouter....die in haar proces aan het vechten is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Sproetje Hier heel raar weer, de zon schijnt en de wind zit tegen storm aan, zo hard waait het. Nog niet mee gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Lekker, zo'n regenbui...hier veel wind, zon...misschien tegen de avond een bui..volgens buienradar... zit al de hele dag binnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Werkkamer is af. Nu slaapkamer ingedoken. Bed ligt vol met inhoud uit mijn kast Soort van dwingen om het af te maken,anders zit slapen er vanavond niet in. Tussendoor in gedachten bij Kaboutertje. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Goedemiddag luitjes, Verjaardag van kleindochter. Ex was er uiteraard ook. De vrolijkheid zelve. Dochter naast me aan de rode wijn. Als ik de trek toen een cijfer moest geven was het een 9. Enfin, ben weer thuis.\Binnen, nog lekker warm, buiten een stuk kouder, wind en regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2015 Wat zal dat weer netjes bij je worden Blondie. Ja, kabouterje,denk er ook vaak aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden