Spring naar bijdragen

zondag 14 juni 2015

eline

Aanbevolen berichten

Heel bericht aan Kabouter gestuurd maar geen bevestiging dat het verstuurd is..... Kabouter heb jij iets ontvangen? Zo niet, sorry, dan moet ik je bezoeken, bellen of stalken, nee serieus ik had een heel serieus bericht en ook best uitdagend naar je hulpverlener..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jeetje Agnieta, wat een dag :( Sterkte

Kabouter, hoe is het met jou nu?

Hier drukke maar fijne dag gehad. Mooi weer, heerlijk in de tuin en blije gezichten

Nu moe maar voldaan in de tuin nog met een nieuw e-book.

Nu neefje met waterpokken hier te logeren, morgen dus dagje met baby van 10mnd. Weer even schakelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Agnieta

"Sometimes the best thing you can do is not think, not wonder, not imagine, not obsess. Just breathe, and have faith that everything will work out for the best"  Soms heb je teveel in een te korte tijd....dan is het niet te begrijpen en te overzien. Ademen, eten, omvallen van de slaap en weer verder..... Heel veel sterkte. Goed dat je hier je verhaal even kwam doen. Ik zou idd toch proberen te eten en iets doen wat je rustig maakt.....wandelen, praten, stom TV kijken.....iets wat voor jou werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond lieve mensen,

Moet en wil nog even terugkoppeling geven op mijn date van gisteren, maar het lukt me niet om de juiste woorden te vinden zonder het hele verhaal hier op te pennen zoals het is. En dat kan ik niet doen. Misschien is dit genoeg: serieus daten als ex-verslaafde die zichzelf heel (te?) serieus neemt, is geen sinecure. Ik loop snoeihard aan tegen mijn eigen beperkingen en issues die te maken hebben met mijn codependency. Kortom: ik weet het even niet. Misschien kan ik toch beter voorlopig alleen blijven zodat niemand pijn krijgt.

Alles goed verder hoor, alleen een tikje van de wat rauwere werkelijkheid gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pink, er is nu zoveel voor geschreven. Ik ontkom er niet meer aan. Ik dacht nog misschien verdwijnt het, maar nee. Ik ben bang dat het nog heel lang meegaat.

yo, zolang je een leuke avond hebt gehad is er toch niets aan de hand?

Jeetje kaboutertje, heftig. Maar eerst beter worden. Stap voor stap. Je kunt de pijn niet in 1x binnen laten en verwerken. Beetje bij beetje. Nu komt alles tegelijk. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kabouter, ik word hier spontaan misselijk van emotie

(Emoties die ik hervoel van jaren terug)

Wat een heftige stap ineens, wat een opluchting..maar ook een zware deksel die van de put gaat misschien

Sterkte,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...