eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Heel bericht aan Kabouter gestuurd maar geen bevestiging dat het verstuurd is..... Kabouter heb jij iets ontvangen? Zo niet, sorry, dan moet ik je bezoeken, bellen of stalken, nee serieus ik had een heel serieus bericht en ook best uitdagend naar je hulpverlener.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Terug van de film "The Dark Horse", een aanrader. Shoarmareepjes, pitabroodje, babysla en zelfgemaakte knoflooksaus. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 En is Yogajuf al een bruidsjurk aan het uitzoeken? Yogajuf en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Zuurkool met rookworst, gebakken uien en baconreepjes. Echt zomers, vond mijn vrouw ook, maar ik had er trek in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 noedels, bloemkool en vleesreepjes met een boemboe, prei en knoflook, alles in de wokpan en veel seroendeng erover. wel weer de maaltijd van morgen ook op plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 etenstijd voorbij Joris? Wat fruit toe?http://www.telegraaf.nl/tv/opmerkelijk/24155147/__Spin_kruipt_uit_banaan__.html?vp=31 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 LadyJane! Etend heb ik gekeken. Nu zal ik mijn galia-meloen nog es goed bestuderen vóór ik verder eet........ lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Vandaag overleden drs. P, een waar taalkunstenaar. Hieronder zijn alfabetrijm: Al bakt Charlotte dagelijks een friet, Grof happen in je keuken ligt me niet. Ook peuzelt Quinten rauwe suikerbiet, Te Utrecht, vaak, waar Xerxes yoghurt ziet. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) ja bijzonder he.https://www.youtube.com/watch?v=rAaL1pO3qAw ik bedoelde deze dus:https://www.youtube.com/watch?v=X7V09Tmsu-0 14 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 zorg voor jezelf Agnieta drinken zou nietrs toevoegen dus waarom daar zelfs maar aan denken. sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Heel goed Agnieta. Veel stress en moeheid.. Voordat er te veel van HALT op geel/oranje of rood springen, wel iets in je maag. Neem even wat tijd voor jezelf met bijv. wat rustgevende thee ☕️ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 jeetje Agnieta, wat een dag Sterkte Kabouter, hoe is het met jou nu? Hier drukke maar fijne dag gehad. Mooi weer, heerlijk in de tuin en blije gezichten Nu moe maar voldaan in de tuin nog met een nieuw e-book. Nu neefje met waterpokken hier te logeren, morgen dus dagje met baby van 10mnd. Weer even schakelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Tot morgen en alvast een goeie nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Veel sterkte agnieta... hopelijk dat je vogeltje je nog even kan opfleuren. Fijne avond kruidje en iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 @Agnieta "Sometimes the best thing you can do is not think, not wonder, not imagine, not obsess. Just breathe, and have faith that everything will work out for the best" Soms heb je teveel in een te korte tijd....dan is het niet te begrijpen en te overzien. Ademen, eten, omvallen van de slaap en weer verder..... Heel veel sterkte. Goed dat je hier je verhaal even kwam doen. Ik zou idd toch proberen te eten en iets doen wat je rustig maakt.....wandelen, praten, stom TV kijken.....iets wat voor jou werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goeienavond lieve mensen, Moet en wil nog even terugkoppeling geven op mijn date van gisteren, maar het lukt me niet om de juiste woorden te vinden zonder het hele verhaal hier op te pennen zoals het is. En dat kan ik niet doen. Misschien is dit genoeg: serieus daten als ex-verslaafde die zichzelf heel (te?) serieus neemt, is geen sinecure. Ik loop snoeihard aan tegen mijn eigen beperkingen en issues die te maken hebben met mijn codependency. Kortom: ik weet het even niet. Misschien kan ik toch beter voorlopig alleen blijven zodat niemand pijn krijgt. Alles goed verder hoor, alleen een tikje van de wat rauwere werkelijkheid gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 pink, er is nu zoveel voor geschreven. Ik ontkom er niet meer aan. Ik dacht nog misschien verdwijnt het, maar nee. Ik ben bang dat het nog heel lang meegaat. yo, zolang je een leuke avond hebt gehad is er toch niets aan de hand? Jeetje kaboutertje, heftig. Maar eerst beter worden. Stap voor stap. Je kunt de pijn niet in 1x binnen laten en verwerken. Beetje bij beetje. Nu komt alles tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Kabouter, ik word hier spontaan misselijk van emotie (Emoties die ik hervoel van jaren terug) Wat een heftige stap ineens, wat een opluchting..maar ook een zware deksel die van de put gaat misschien Sterkte, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) 2x hoeft nou ook weer niet 14 juni 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) YJ ik proef teleurstelling ? Ik meld me droog af. Welterusten voor straks. *plaatjes van troostvoedsel lukten niet 14 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Poeh lieve kabouter... Even echt geen woorden voor jou, maar wel een enorme dikke knuffel ❤️ 14 juni 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Nee hoor joris, geen teleurstelling, juist niet. Alleen geconfronteerd met de werkelijkheid en die is wat minder zoet dan ik soms wil denken. Verslaving is gewoon echt ka uu enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Dikke hug voor Kabouter en voor Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden