Yvonne Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer. Na de hitte van gisteren (waar ik overigens niets van heb meegekregen omdat ik moest werken) nu frisjes en bewolkt buiten. Eerst maar even koffie en thee zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 goedemorgen, ja het ziet er buiten nog frisjes uit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen Eline en Kabouter. Lees dat het stapjesgewijs een beetje beter met je gaat Kabouter? ! Dat is fijn. Mooi ook om te lezen dat dochter en jij één en ander hebben kunnen uitpraten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Eigenwijs is ook wijs meis, Geeft niks, die kleine stapjes, en misschien komen er ook nog wel stapjes achteruit daar tussen door. Als je maar een beetje vooruit blijft gaan. Ben blij voor je. Blij dat je wat vooruit gaat en blij dat je weer een beetje 'gewoon' eigenwijs bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik ben financieel adviseur Kabouter. En ja, dat gaat ook op zaterdagen door. Dus..... even een beetje vaart maken nu. Koffie en thee staan links op het aanrecht. Maak er iets moois van vandaag mensen. Of anders gezegd: probeer ook vandaag iets moois te zien, hoe klein ook. Dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Mogge Dagpact: Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen Yvonne, Eline, Kaboutertje Oh inmiddels ook Lucide ook wakker. Koffie staat er al. Heerlijk.Vandaag een drukke dag.Sowieso een druk weekend. Ben zo benieuwd naar morgen. Sommige ken ik en sommige nog niet. Eerst 2 wijken lopen. Dan een soort van feest via mijn andere werk. Half werk half genieten. Wel lekker droog en niet te warm. Heerlijk.... 6 juni 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen, Zo eerst even bij mijn landgoed langs om aan te melden dat 1 Juli mijn tuinkas geplaatst gaat worden. Daarna een leuke dag tegemoet in Zeeland, verjaardag van vrienden. Mag ik met gepaste trots mijn zorgvuldig gekozen cadeautjes aanreiken. Benieuwd naar hun reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) Dagpact: Kaboutertje Lucide Agnieta Blondie 6 juni 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen eindelijk een beetje afgekoeld.. fijn dag allemaal koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 goeiemorgen frummers met zon weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen beste mensen! Fijne dag iedereen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Kaboutertje Lucide Agnieta Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ja, goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik heb een medische vraagje. Ben er al jaren mee aan het tobben. Ook al onderzoeken gehad maar er komt niets uit. Ik fiets naar mijn werk in de ochtend geen probleem. Maar terug en vooral met tegenwind dan ergens aan het eind val ik zowat flauw. Drijfnat. Tril ik. Ik weet dat mijn bloedsuikerspiegel enorm naar beneden gaat. Ook als ik genoeg gegeten heb. Ik heb het gemeten en is ver onder de 2. Gisteren ook. En ik heb ladingen zoet weg zitten eten. Echt niet normaal meer. Kent iemand dit misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goeie morgen mensen. Goh ik geloof dat ik nog uren zou kunnen slapen. Ik ben me toch een partij duf zeg, niet meer normaal. Vandaag maar eens wat gaan schoffelen tussen mijn tabaksplantjes. Ziet er dan weer mooi uit na de regen van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Morning Frumevillers! @Blondie: ben wel benieuwd naar je kas. Plaatje straks? Ik ken dat niet @Luna. Kan het nu nog lezen, want heb pas straks m'n ontbijt Dagpact: Kaboutertje Lucide Agnieta Blondie jowan Joris Fijne zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Luna, misschien je Hb? En anders de huisarts maar bezoeken, onze tips slaan misschien wel nergens op. maar het klinkt wel als iets structureels dus neem het en jezelf serieus. Ik heb besloten er een saunadagje van te maken. uitrusten van een hectische week. fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen! Op naar weer een mooie dag, fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, 2e nacht op mijn nieuwe plek. Goed geslapen, zelfs stuk langer dan normaal van vrijdag op zaterdag. Voelt nog steeds raar, ik hier en mijn kinderen niet, maar dit voelt wel meer als MIJN plek, dan het huis waar ik de afgelopen jaren heb gewoond. Dagpact: kaboutertje Lucide Agnieta Blondie jowan Joris BillyBob Prettige dag! luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) @Ietjefietje, dat is wel een lastige. Je man had er dus niet zo'n last van van jouw alcoholprobleem. Dan lijkt het wel of hij er dan ook niet volledig met zijn bewustzijn bij betrokken is. Ik heb ook zulke vrienden die maar blijven bagatelliseren dat mijn 'drankprobleem' er niet echt is. Dan maken ze een opmerking van 'Je hebt toch geen trillende handen de volgende dag?' Nee, zeg ik dan en dan volgt 'Nou dan ben je ook geen alcoholist'. Het zijn mijn beste vrienden hoor en daarom laat ik ze maar. Ik weet beter, maar moet wel alert zijn met zulke opmerkingen in mijn omgeving. *van van 6 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 @LunaDat het ver onder de 2 zakt heb ik geen verklaring voor en dit is opzich genoeg redenen om naar HA te gaan. In algemene zin, snelle suikers laten snel je suiker stijgen maar daarna daalt het snel. Eet je brood oid dan moet zetmeel worden afgebroken tot suikers en komt suiker langzaam vrij. Dan dus geen piek en dal maar stabiliteit. Ik zou voor de zekerheid op de fiets altijd een blikje/flesje cola meenemen. Suiker in een drank neemt sneller op dan bijvoorbeeld een hap suiker. Maar eet dan daarna ook een boterham oid. Maar nogmaals 2 is te laag. Ga daarmee naar HA, Mijn suiker kan ook sterk dalen, ik weet dat ik moet ontbijten om 11 uur eten lunchen 15 uur weer iets en dan avondeten. Plan eens 5 a 6 eetmomenten waarin je een dosis zetmeel binnen krijgt. Je hoeft niet meer te eten wel meer te spreiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Hey Erik, een wijs advies aan Luna. Nu je toch online bent, wat zijn je plannen voor morgen? Ga je nog en heb je vervoer en kun je nog een paar lifters via A'dam meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Alcoholist is geen zware term, het is een adequate beschrijving voor iemand die compulsief, dwangmatig en onmatig met drank omgaat. Als je eerst vindt dat je daar bij hoort maar later je weer wat terugtrekt, bagatelliseer je wellicht het probleem. Een uitermate gekend beeld voor een alcoholist, tenminste als ik voor mezelf spreek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 @Ietjefietje: helpt dat nou echt? Schiet je er veel mee op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden