Mai Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen! Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen en AR wat een mooie dag om jarig te zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Straks naar het ZH voor controle........gelukkig vroeg op de dag, vandaag genieten van het mooie weer en de tuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag voor idereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ben voor mijn doen vroeg op en dat op mijn vrije dag. AlbertRemmo gefeliciteerd! Kaboutertje, heb je een beetje geslapen? Hoe voel je je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen Frummertjes Wat een heerlijke dag vandaag.Ik ga fietsen.... 3 kwartier heen en 3 kwartier terug. Kijken of ik daar vrolijk van wordt. Kaboutertje ik wens jou een rustige dag vandaag. Na al die onderzoeken en toestanden je eindelijk even mag uitzieken. Aan mag sterken. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Dagpact: Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Kaboutertje, het is er wel een hele lekkere dag voor om even buiten te zijn. Dat wordt de eerste keer dan in? bijna twee weken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Kabouter, lekker even de zon op je toet.....probeer maar te genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen, Gefeliciteerd Albert! Ik mis je hier. Dagpact: Kaboutertje Lucide Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen... zomer.......!!! fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 goeiemorgen frummers op deze mooie rokjesdag! Albert; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen ! Fijne dag allemaal..goed insmeren he ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen, Eindelijk een dag opgestaan zonder oorpijn. Zou dan nu eindelijk het lek boven zijn met die rotkies? Afijn, lucht is blauw. Het zonnetje in voor de vitamientjes. Dagpact: Kaboutertje Lucide Joris Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Albert, gefeliciteerd! Kom je ons vandaag nog even een stukje taart brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Gefeliciteerd Albert Remmo! Fijne blotebenendag! (Dat geldt natuurlijk alleen voor vrouwen en sportende mannen. En mannen die dagelijks in stringetjes lopen ook nog… en hele jonge mannen… en mannen op het strand… nou ja, voor iedereen dan maar!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goedemorgen frummers. Ook hier al een heerlijk zonnetje. En koffie en thee En slingers. Van harte Albert, ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Iets heel anders: ik was al een tijdje van het alcoholvrij bier af, omdat het een beetje dwangmatig begon te worden. Nu eergisteren en gisteravond weer gedronken omdat ik uit ging (3 kleine blikjes) en ik word met lichte hoofdpijn en verstopt hoofd wakker. Het voelt licht katerig. Nu vermoedde ik dit al eerder eigenlijk, maar omdat ik het een tijdje niet had gedronken voel ik nu duidelijker het verschil. Ik heb niet meer gerookt dan anders en ben ook niet later naar bed gegaan. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Zit dit 'gewoon' in mijn hersenen, of zit er iets in av-bier dat hoofdpijn veroorzaakt? 5 juni 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goeiemorgen deze zonnige morgen, Alweer bijna weekend. AR Proficiat, fijne dag gewenst. Kabouter, lekker even vitamine D opdoen in het zonnetje! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Yoga, Ik heb dat ook wel eens gehad. Na het drinken van avb. Heb geen idee...wellicht andere stoffen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Huppatee, naar het UMCG... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 geen idee met bier of dat de alco daaruit gehaald wordt of er nooit inzat. Ik las ooit dat dat bij koffie/cafeine wel zo gaat en dat hele chemische proces maakt dat cafeine vrije koffie veel ongezonder is dan mèt. Wie weet hoe dat met bier gaat? Maar ikzelf ken dat fenomeen niet, en heb mijn eerste jaar toch best veel 0% gedronken. Maar je kunt idd ook gewoon voor een bepaald stofje gevoelig zijn en het kan ook tussen de oren zitten zelfs. Of die TIQs die getriggerd worden? Nou ja, kies maar haha, of gewoon niet meer nemen, kan ook. Fijne dag ik ga ballen, strand, weer ballen en vanavond feesten. pffffffffffffft nu al moe☺☺☺ Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 sterkte Eline! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Iets heel anders: ik was al een tijdje van het alcoholvrij bier af, omdat het een beetje dwangmatig begon te worden. Nu eergisteren en gisteravond weer gedronken omdat ik uit ging (3 kleine blikjes) en ik word met lichte hoofdpijn en verstopt hoofd wakker. Het voelt licht katerig. Nu vermoedde ik dit al eerder eigenlijk, maar omdat ik het een tijdje niet had gedronken voel ik nu duidelijker het verschil. Ik heb niet meer gerookt dan anders en ben ook niet later naar bed gegaan. Heeft iemand enig idee hoe dit kan? Zit dit 'gewoon' in mijn hersenen, of zit er iets in av-bier dat hoofdpijn veroorzaakt? Hoi YJ, het is aan te bevelen om op de kleine lettertjes van AV te kijken, want soms zit er toch nog 0,5% alcohol in. En anders, ja zit het 'tussen de oren' *oren 5 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Haha...ja er zit heel veel tussen de oren...... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Kaboutertje Lucide Joris Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden