Spring naar bijdragen

Woensdag 3 juni


Aanbevolen berichten

Klinkt goed, Ietje. Nu hopen dat er voor je zoontje ook een goede oplossing komt.

Cluster 4 lijkt me inderdaad heftiger voor hem dan 2. Leek het net zo mooi voor elkaar.

Hier werklieden om het huis. Ik ben nu op de bovenverdieping, dan kunnen ze me niet zien.

Kan er ook niet goed tegen, dat onvrije, net als Agnieta.

En die ene zat zo vet (vies) naar me te knipogen. Ik geef ze lekker geen koffie.

Dat hebben ze vast zelf allemaal wel bij zich in hun bus.

Boven maar wat klusjes doen en lekker lummelen een dagje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen...

 

Ik heb ook emoticons ontdekt. In de characterset van utf-8.  :)     ⚽

 

Kaboutertje, het niet willen eten ken ik nog uit mijn depressieve periode. Toen wilde ik ook geen zorg van hulpverleners en wist ik dat ik geen medicijnen nodig had. Het schijnt er bij te horen, bij een sombere periode, zulk gedrag. Nou zorgt het verlies van een kind voor een uiterst verdrietige, sombere periode. Dus ik ben niet verbaasd over je eetgedrag en tegendraadsheid.

 

Ietje, veel koekjes bakken dan maar met je dochter. Leuke dingen doen enzo. Er zijn wel ergere plannen van aanpak. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen bollie :)

 

Erik, misschien kan je je vriendin vertellen de gedachten over suicide niet al te letterlijk te nemen. Het zijn vooral fantasieën om het oude ik, het ego, te vernietigen en opnieuw geboren te worden met een nieuwe ik.

 

Tenminste zo heb ik het zelf ervaren. Zodra de weg ingeslagen wordt voor een nieuwe ik wordt een negatieve energie enigzins omgebogen tot een positieve.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, het klinkt niet onlogisch wat er tegen je (jullie, eigenlijk) gezegd is over je dochter.

Misschien confronterend. Ik hoop dat jullie er handen en voeten aan kunnen geven.

 

Kaboutertje, je voelt je misschien als een balletje in een flipperkast; iedere keer een onverwachte zet in een richting die je zelf niet voor ogen had.

Je lijkt de eerste reactie (je verzet, opstandigheid) nu wat uit te stellen; knap hoor! Ik hoop dat je snel wat opknapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een lippenstift, jurk en pump.

oh gatsie, daar heb je die spuit.

Zo dan maar ❤

Kate heeft de emoticons op de ipad ontdekt, naast de lettertoetsen staan ze op het toetsenbordje.

Op mijn iPad werken ze wel/ niet?

Even proberen

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ijblokjes fijnmalen in de blender, blokken watermeloen en een klein beetje citroensap erbij maken samen een heerlijk drankje :)

En gezond amandel!

Zit hier aan de Jillz 0%, om mezelf toch maar een beetje te verwennen, want heb erge trek in wat anders.

Maar dit voldoet ook wel aardig, zeker in een wijnglas.

Ziet het er toch nog een beetje feestelijk uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...