Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 juni 2015


Mai

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Mai, An, Eline en de rest van de  Frummers,

 

Mai gefeliciteerd. 47 pas. Fijne dag.

Hoop dat Kaboutertje zich beter gaat voelen. Beterschap  :rose:

 

Het is trouwens maar weer winderig. Ben het wel zat eigenlijk dat het zo koel is. Nu wel een beetje warmte nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen!

Ik kon wel genieten van de regen bij het inslapen en net bij wakkerworden, word al zo blij van de mooie dagen in het vooruitzicht!

Nog 3 dagen leuke werkzaamheden en dan weer weekend.

Er kwam gister een mail voorbij voor een plek in een commissie onder de OR. Paar uren per week, mag ook ipv eigen werkzaamheden. Lijkt me tot ik ander werk heb wel leuk en leerzaam. Geen idee of je manager hier toestemming voor moet geven, ga het donderdag aankaarten.

edit; Mai, gefeliciteerd!

Kabouter, succes met je sonde straks.

Ietje, jullie ook

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen :sun:

Mai van harte gefeliciteerd met je 47e verjaardag. Wat een jonge meid ben je nog. Een hele fijne dag toegewenst. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

Kaboutertje vandaag weer een stukje herstellen en een dagje minder in het ziekenhuis. ;)

Zo hier gaat deze dame eens flink poetsen hiero want twee dagen 4 honden in huis waarvan er eentje a.d.h.d. heeft en constant van buiten naar binnen loopt terwijl daar een hoop puin ligt, is helemaal niet zo prettig.

Maar eerst zo naar de tandarts op 9.40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Thee als je zelf al heeeeel oud bent vind je 47 erug jong ;)  maar goed dat vinden mensen van 90 jaar ook als je 63 bent :D

 

't Is allemaal zo betrekkelijk... Toen ik een aantal jaar geleden in een verslavingskliniek zat was daar in onze groep een man die we allemaal

opa noemden. Kaal koppie, stok bij het lopen, rolstoel bij de dagelijkse wandeling, altijd pantoffeltjes aan. Hij vond het wel leuk om opa genoemd te worden en een beetje als een opa vertroeteld te worden.. Maar na ruim een week bleek dat ie op één na de jongste van de groep was. Die jongste was dan ook echt jong,

net twintig..

Die man (opa dus) was totaal versleten door een leven vol zwaar physiek werk en overmatig alcoholgebruik.. nog geen vijftig jaar.

Hij was erg aardig, dat dan weer wel. Echt een opa zoals ik me die altijd gewenst had. Een jaar jonger dan ik. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neussondes, mijn ex was leerling verpleegkunde. Ik was vaak proefkonijn bij dingen die ze moest leren. Toe heeft ze op mij geoefend met sonde zetten. Nee dat viel me behoorlijk tegen. Maar een ervaren vpk kan met je laten slikken en goede timing het veel minder pijn laten doen dan iemand met haast. Hoop voor je Kabouter dat het deze keer minder pijnlijk is.

 

Vraag eens in het ZH of oraal emla creme (lidocaine) een optie is zo een kwartier voor het inbrengen of dat dit de slikreflex zou storen....ik denk nu hardop hoor maar wellicht kan je het vragen Kabouter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...