Mai Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen allen Ik open de draad 47 vandaag Maak er wat moois van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 https://youtu.be/zaLpCUSJVg8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goede morgen dagpact: amandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 mai 47 jaar? Verjaardag? Proficiat dan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Mai gefeliciteerd Ik ben wel niet jarig maar heb vannacht wel wat cadeautjes gekregen, 4 muggenbulten... Kabouter hopelijk een rustige nacht gehad...... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen Mai, An, Eline en de rest van de Frummers, Mai gefeliciteerd. 47 pas. Fijne dag. Hoop dat Kaboutertje zich beter gaat voelen. Beterschap Het is trouwens maar weer winderig. Ben het wel zat eigenlijk dat het zo koel is. Nu wel een beetje warmte nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Luna, ik ben t weer ook zat. Herfst lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen Allemaal Dagpact: amandel Kaboutertje BillyBob Sterkte Kaboutertje Gefeliciteerd Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: amandel Kaboutertje BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen, Redelijk geslapen. Zo weer aan het werk. Grijs,grauw,winderig en nat hier. Afijn dan eerst maar een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Dagpact: amandel Kaboutertje BillyBob jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Herfststorm hier, echt het giert hier door huis.... Kabouter, pittige dame.....ik moet er wel om lachen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Arme Kabouter, een neussonde is t ergste wat er is. Sterkte maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen, Van harte gefeliciteerd Mai Dagpact:amandelKaboutertjeBillyBobjowanBlondie Agnieta Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 (bewerkt) goedemorgen! Ik kon wel genieten van de regen bij het inslapen en net bij wakkerworden, word al zo blij van de mooie dagen in het vooruitzicht! Nog 3 dagen leuke werkzaamheden en dan weer weekend. Er kwam gister een mail voorbij voor een plek in een commissie onder de OR. Paar uren per week, mag ook ipv eigen werkzaamheden. Lijkt me tot ik ander werk heb wel leuk en leerzaam. Geen idee of je manager hier toestemming voor moet geven, ga het donderdag aankaarten. edit; Mai, gefeliciteerd! Kabouter, succes met je sonde straks. Ietje, jullie ook 2 juni 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen allen Ik open de draad 47 vandaag Maak er wat moois van! Ikke wel. Jij ook? Van harte gefeliciteerd in elk geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 ........... (laat het please zaterdag zijn) Je wens zal worden verhoord. Nog vier nachtjes slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Dagpact:amandelKaboutertjeBillyBobjowanBlondie Agnieta Joris Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goeie morgen mensen Mai van harte gefeliciteerd met je 47e verjaardag. Wat een jonge meid ben je nog. Een hele fijne dag toegewenst. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Kaboutertje vandaag weer een stukje herstellen en een dagje minder in het ziekenhuis. Zo hier gaat deze dame eens flink poetsen hiero want twee dagen 4 honden in huis waarvan er eentje a.d.h.d. heeft en constant van buiten naar binnen loopt terwijl daar een hoop puin ligt, is helemaal niet zo prettig. Maar eerst zo naar de tandarts op 9.40. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Wat fijn om te horen dat je 47 nog een jonge meid vindt, Bol Proficiat Mai! Kabouter.....sterkte....niet fijn! Maak er wat van vandaag sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ja Thee als je zelf al heeeeel oud bent vind je 47 erug jong maar goed dat vinden mensen van 90 jaar ook als je 63 bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Ja Thee als je zelf al heeeeel oud bent vind je 47 erug jong maar goed dat vinden mensen van 90 jaar ook als je 63 bent 't Is allemaal zo betrekkelijk... Toen ik een aantal jaar geleden in een verslavingskliniek zat was daar in onze groep een man die we allemaal opa noemden. Kaal koppie, stok bij het lopen, rolstoel bij de dagelijkse wandeling, altijd pantoffeltjes aan. Hij vond het wel leuk om opa genoemd te worden en een beetje als een opa vertroeteld te worden.. Maar na ruim een week bleek dat ie op één na de jongste van de groep was. Die jongste was dan ook echt jong, net twintig.. Die man (opa dus) was totaal versleten door een leven vol zwaar physiek werk en overmatig alcoholgebruik.. nog geen vijftig jaar. Hij was erg aardig, dat dan weer wel. Echt een opa zoals ik me die altijd gewenst had. Een jaar jonger dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Kohtje je wordt vaak bedrogen door wat je denkt dat de werkelijkheid is, maar vergeet vaak dat dat jouw werkelijkheid is. Mensen ik ben naar de tandarts, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Goedemorgen, wat een hondenweer buiten... regen - wind - donker brr.. vrijdag zomer, eindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2015 Neussondes, mijn ex was leerling verpleegkunde. Ik was vaak proefkonijn bij dingen die ze moest leren. Toe heeft ze op mij geoefend met sonde zetten. Nee dat viel me behoorlijk tegen. Maar een ervaren vpk kan met je laten slikken en goede timing het veel minder pijn laten doen dan iemand met haast. Hoop voor je Kabouter dat het deze keer minder pijnlijk is. Vraag eens in het ZH of oraal emla creme (lidocaine) een optie is zo een kwartier voor het inbrengen of dat dit de slikreflex zou storen....ik denk nu hardop hoor maar wellicht kan je het vragen Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden