Lucide Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen, Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 goeiemorgen vroege vogels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 zeker niet zo goed geslapen kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ja, je bent vroeg kaboutertje. Hoe ist nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Gordemorgen. door de nachtdienst gewekt Kaboutertje ? Dagpacht :Lucide :Kaboutertje :amandel Knetterende hoofdpijn vandaag . bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Ellendig zo'n hoofdpijn Amandel, hoop dat het afzakt in de loop van de ochtend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Lucide Kaboutertje amandel BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen, Redelijk geslapen vannacht. Gaat de goede kant op met de "kies" Effe doesjen en daarna snel bloed laten prikken. Nuchter... Verlang naar mijn bakkie koffie . Dagpact : Lucide Kaboutertje amandel BillyBob Blondie 28 mei 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Dat is een heeeeeel goed plan, dat rustig en kalm doen Kabouter Ik hoop dat je nu inderdaad morgen naar huis mag dan. Maar neem alsjeblieft je tijd om te herstellen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen ook Blondie en Billy. Fijn dat het de goede kant op gaat met je kies Bondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 28 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Ik hoop voor je dat je lekker opknapt vandaag, kaboutertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen, aan de wandel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Yoga, las jouw vraag over recepten... Googel eens op alkalische recepten. Of op 'Ross Bridgeford'... die heeft heel veel recepten, wel in het engels. Deze link geeft ook leuke recepten: alkalinedieet4health.blogspot.nl/p/recepten.html En ik heb het boek Honestly Healthy, staan ook heel lekkere recepten in, gewoon in het nederlands. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact : Lucide Kaboutertje amandelBillyBob Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 jowan wel thuis straks n goeie reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen Wat een drukte hier dat is niet iedere ochtend zo Kaboutje het allerbeste. Ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Fijne dag allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen Luna, nou, drukte?? Vind het nog wel meevallen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goedemorgen.. beetje somber weer buiten koffie... fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 (bewerkt) Goedemorgen beste mensen! In de ziekenboeg lijkt het wat beter te gaan. Ik hoop dat het zich doorzet, Blondie en Kaboutertje. Fijne dag voor iedereen, tot later. *typo 28 mei 2015 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goeiemorgen allemaal, Denk dat ik toch maar gelijk ga stoppen met roken, niet afbouwen, maar gewoon kappen, en wel nu… Dit klinkt nog twijfelachtig, ik weet het, maar ik heb er nu wel een nieuwe ondersteunende overtuiging bij: "Dit gaat echt helemaal nergens over." Ik probeer nu zo gezond te leven, alcoholvrij, met yoga, meditatie, biologische groenten en fruit, geen suikers, geen vlees, geen kaas, met budwigpapjes, lijnzaadolie, keltisch zeezout, zuurkoolsap en de hele mikmak en oh ja: ook nog een kakelvers nieuw beroep waarbij ik anderen ondersteun bij een gezonde leefstijl. EN DAN ROOK IK?!?! Dat slaat toch echt nergens op?! Poeh hee, dat moest er even uit. Nu naar de Ekoplaza want mijn ahornsiroop is op Vol, lady jane, jowan en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 ik heb mok 2 al achter de kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 en 2 boterhammen en 1 choc.truffel uit de bonbonpot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 strak plan yoga... heb je de tips gelezen... moet er vandoor mensen.... laterrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Yvonne, voor als je weer terug bent: welke tips doel je nu op? Die van Plof gisteren die schreef dat ik mijn eigen boontjes moest doppen? :-) Nee, als je een linkje hebt, graag. Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2015 Goeie morgen mensen Hier vandaag al het hout van de afgebroken schuur weg brengen. Dat is me toch een partij zeg. pffffttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden