Spring naar bijdragen

Zondag 24 Mei


Aanbevolen berichten

Kaboutertje! Getver, ik hoopte dat het klaar was.

Heel veel sterkte. Het is inderdaad een kleine ingreep, zegt men altijd, maar als je dan zelf moet ...

Hoelang moet je dan blijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo'n onderhandelaar spuddie, maar ik heb in een opruimwoede al mijn oude boeken daar naar toe gebracht. Dus ik weet wat de prijs is die ze standaard geven. En als zo'n boekenmannetje onder de prijs gaat zitten, dan ga ik er boven zitten. En ja voor een mooi verhaal willen ze nog wel wat extra geven. Dus bij elke boek een verhaaltje verzinnen ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Kaboutertje wat een ellende weer zeg. Heel veel sterkte met alles, ook voor je dochter. :heart: :heart: :lips:

Ik merk dat ik niet zo goed weet wat ik op moet schrijven, het is zo veel wat je mee maakt. Ik blijf aan je denken en hier dadelijk een kaarsje aansteken voor je

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje misschien kun je beter maar even wachten i.p.v. je voornemen om morgen al weer te vertrekken. Ik begrijp best wel dat je nu het liefst thuis bent in je eigen omgeving, maar probeer ook te luisteren naar het advies van de doktoren. ik heb nog nooit gehoord dat je na een blinde darm operatie, de volgende dag al naar huis mag. Je dochter is in goeie handen, en misschien kunnen ze je wat meer medicatie geven voor een paar dagen zodat je een beetje tot rust komt in het ziekenhuis.

Weten ze daar van de situatie af ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond…Strand was heerlijk, veel vitamine D getankt, voel me lekker rozig.

 

Kabouter, je zal wel geschrokken zijn. Hoop dat als je dit leest alles goed is verlopen en dat je spoedig herstelt.  :rose:

 

Plof, ben benieuwd of het gelukt is met de aardappelen. Ik heb het ook zo geleerd toen ik werkte als assepoester bij een gezin in Zuid-Europa. Mijn ervaring is dat het erg afhangt van het soort aardappel. Als het niet lukt kun je ook een vork in de gekookte aardappel steken en met behulp van een aardappelmesje en je duim de schil eraf trekken. De vitaminen blijven sowieso beter behouden als je ze in de schil kookt, maar dat wist je vast al.

 

Fruit, een wijnende date. Tja, wat moet je ermee? Ik denk dat het wel aangeeft dat ze er in een eventuele gezamenlijke toekomst ook geen moeite mee zal hebben om alleen te drinken. Aan jou de vraag of je dat zou kunnen handelen. Ik zou het niet willen, een partner die regelmatig alleen thuis drinkt. Zegt natuurlijk meer over mij dan over die partner, I know.

 

Gun gemist gisteren, jammer. Gunn  :lips:

 

Goed, ik ga opslomen… Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even afmelden

Hard gewerkt vandaag, nu aardig afgedraaid, net thuis

Zorgt voor de nodige afleiding en is goed.

 

Kabouter;

Sterkte,

Niet te geloven, wat jou allemaal overkomt, en zo plotseling he

Wens je heel snel, veel beterschap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een volle dag

heerlijk gevolleyed eerst

(en 1 set met dochter samen tegen drie goeie mannelijke spelers gewonnen, lekker kicken dus)

daarna zij terug naar huis en studeren en ik naar t strand en voor 2 genieten. Nog een avonddienst er achteraan

en nu heb ik een bordje maischips verdiend, vind ik zelf.

Met het mooie weer lijkt het even over helaas, dus binnen-klusjes morgen.

slaapwel frummers :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...