Kate Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Goedepinkstermorgen, Ja het heeft wat aandacht en moeite nodig, de kleine j van jowan, grinnik. Oh Yvonne, ik hoop dat je boodschap nu eens doorkomt. Grinnik. GEEN LABELS MEER TOEVOEGEN BIJ HET STARTEN VAN EEN DRAADJE! Jopie, ik denk het wel te begrijpen, even afstand. Ik ga eens voelen hoe warm het zonnetje al is. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Geniet er van, Pinksterman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Een beetje kunnen slapen Rapske? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Het voorgenomen klussen is een ritje op de motor geworden; mijn vrouw wilde ergens koffie drinken ... op de motor. Dat is in eeuwen al niet gebeurd. Ruim 11 kilometer heen en ook weer terug. Een aangename verrassing voor mij op deze manier. Nu eens kijken wat ik verder nog ga doen. Vlieg, hoe was je 'date'? Ik wil er alles over horen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Ja Fruit, wat was haar passie? Werk of Formule 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Terug van landgoed. Nu tuinkas bestellen. Kost wat maar dan heb ik ook wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Proest. Oh jammer dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Administratie bijgewerkt. Ik ga weer eens wat in de tuin doen, het is lekker nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Witte wijn geloof ik... Zoveel dat het vraagtekens bij je opriep? Kennelijk wel, jammer is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Terug uit de natuur . normaalgesproken zou ik nu een fles wijn open trekken en die in de tuin opdrinken. Zit nu aan de spa. Moet toch iets anders verzinnen. Water is niet zo lekker.. heb mezelf wel op een grote doos aardbeien getrakteerd. duur! . tja . wilde toch wat plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Amandel, de aardbeien zijn vast niet duurder dan een fles wijn en zeker gezonder! Frisdrank houd ik niet zo van, water wel. Af en toe perensap of soms een of ander rood sapje van van alles en nog wat. Meestal doe ik een glas dan halfvol en vul aan met water. Ach, je gaat wel wat vinden voor jezelf. Goed bezig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 haha wat een mooie vergelijking die prijs van aardbeien en wijn. Raar eigenlijk dat ik er nooit bij stilgestaan heb dat wijn best veel kost...*shame on me * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Ik heb er ook last van amandel, voorheen had ik al lang een biertje open getrokken. Het veroorzaakt een soort onrust... Maar een beetje bezig blijven, dat helpt nog t meest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
amandel Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Ha Anette. ik proost met spa op jou ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Poeh...heb net twee uur liggen slapen op de bank..da's pas zonde van het mooie weer Nog omschakelen denk ik...voel me niet helemaal fit..hoop niet iets onder de leden te hebben. Iets tropisch meegenomen? Ik ga in ieder geval aan de thee, kruiden natuurlijk. Dat is ook erg lekker, kan het de hele dag drinken. Er zijn goede te koop in de natuurwinkel of speciaalzaak...verse munt, gember, citroen melisse uit de tuin....allemaal goed. Verandering van patronen...als je gewend was om.... Prikwater met citroensmaak heb ik ontdekt...is ook erg lekker. En ook goedkoop Ga toch maar eens naar buiten...zon schijnt hier ook volop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 lieve lezers hier heb ik ook enorme trek. mooi weer en in mijn eentje. normaal had ik al minstens 6 halve liters op om mijn ellende te verdrinken. ik ga maar wat afleiding zoeken door wat in de tuin te doen denk ik. ik loop nu vaak tegen dit soort problemen aan, hoort erbij denk ik maar, maar makkelijk is het allerminst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Zet m op wisse, wij kunnen dat best!!!' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Sterkte wisse en anette met stoppen, het weer werkt inderdaad niet mee. En er is een soort vakantiesfeertje door pinksteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Ik ben vanmiddag buiten wat aan de klus geweest en sta nu eten te koken. Een mooie dag was het. Mijn vrouw zit buiten in de tuin met ... jawel. En ik, ik heb ook trek. Maar ik heb dat alleen nog heel af en toe en eigenlijk is het zo weer weg. Vaak moet ik er even om lachen, tegenwoordig. Moraal van dit verhaal? Het wordt makkelijker! Wisse, ook jij volhouden, dan is dit de laatste keer dat je door die eerste lastige weken heen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 (bewerkt) Anders breng je die boeken weg naar de Slegte als je toch een keertje in Amsterdam bent, spuddie. Krijg je tenminste een paar centjes voor en ben je er in 1 keer vanaf. Ik wil je wel helpen daarmee en meegaan, zodat ze niet kunnen zien voor wie die boeken ooit bestemd waren. 24 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Spud, HALT: Hungry-Angry-Lonely-Tired, dat zijn ze die je bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Het viel me op in de supermarkt vanmiddag, de mensen die veel te dik gekleed waren en die in het alcoholpad het bier stonden uit te kiezen. En naast te dik gekleed, zag de kleding er een beetje achenebbisj uit. Ik heb me voorgenomen om te leren sokken stoppen. Zo hoef ik sokken niet weg te doen als er klein gaatje in zit. Dan kan ik het zelf repareren. Daarna ga ik leren hoe ik zelf mijn broek op de juiste lengte kan verstellen. Mijn moeder kan dat goed en heeft me een steek geleerd die ze zelf heeft bedacht. Misschien dat ik zelf een overhemdje kan maken. Stof is niet zo duur. En dan zonder naaimachine. Want die heb ik niet. Op de hand. Met mijn moeders steek. Dure stropdassen zijn soms ook op de handgestikt. Ik weet niet of een overhemd makent heel moeilijk is. Een sok stoppen en een broek op lengte maken in ieder geval niet. Misschien wil ik wel teveel en is het veel te moeilijk. Maar ik leer in ieder geval iets over stoffen en hun kwaliteit. Eerst maar eens gewoon sokken stoppen. Ik heb er drie met een gaatje. Het enige wat me tegenstaat is dat naaien en kleding maken echt iets lijkt voor vrouwen. Het is nog net niet zo dat alle websites met een roze kleur zijn uitgevoerd. Er bestaan toch een heleboel mannelijke "tailors"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 ow kaboutertje, wat is er aan de hand? Wat moet er geopereerd worden? Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 ja hoor wil ik wel voor je doen, spuddie En dan ga ik heel psychotisch dat boekenmannetje aankijken en ga ik onderhandelen op de prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2015 Oef gelukkig kaboutertje, ik schrok al. Beterschap alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden