jowan Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goedemorgen Jowan en Lucide en de andere frummers die de mooie ochtendzon nog moeten zien. Gewoon een fijne werkdag. Ik ga er weer tegenaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goedemorgen, hier nog frisjes maar de lucht ziet er goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 (bewerkt) Nee, Luna, alleen in mijn dromen. Gelukkig goed geslapen, niks vreemds gebeurd. Vandaag met aangenaam gezelschap wandelen in Zuid-Limburg, eigenlijk net over de grens in België, Moresnet. Ik heb er zin in! Edit: Gipsy en Luna.... 15 mei 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Lees ik net dat het bewolkt blijft, even een binnenactiviteit plannen, geen film in ieder geval.... In ieder geval maar eens beginnen met de ramen zemen, dat kan goed zonder zon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Net even de hond uitgelaten op slippers en met een korte broek aan maar dat is potverdorie nog behoorlijk koud! Bbrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Voor de duidelijkheid: ik had slippers en een korte broek aan. De hond niet ;-) Yogajuf, wimmelt en luna1961 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goeiemorgen. Vandaag weer lekker werken. Grijs en grauw hier, maar vooralsnog geen drup gevallen. Nu maar hopen dat het vandaag zo blijft. Koffie... Dagpact: jowan Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 (bewerkt) Murning, Alcoholdroom gehad; de tweede deze week. Beide keren was het het eerste glas sinds droog. In de eerste droom dronk ik het - geloof ik - vannacht pakte ik het op en gooide ik het leeg. Grappig, nooit last van gehad, van die dromen. Monster begon erover een paar dagen terug en hoppa, ik heb ze. (En nee, dat ligt uiteraard niet aan Monster). Toen M erover schreef dacht ik, boeien zo'n droom, wat betekent dat nou? Nu denk ik toch, oh jee, wat gaat er mis, wat doe ik verkeerd, ligt het aan mij, is dit voorspellend? Bladibladiblah. Dat dus. Maar goed: we gaan goed, we doen het niet, we zijn weer wakker. Fijne dag allemaal. 15 mei 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Lucide, wilde nog even zeggen dat ik heel veel respect heb voor jouw oprechtheid en openheid n.a.v. je posting van gisteren. Ik dacht altijd dat ik andere mensen niet zo had gekwetst of benadeeld tijdens mijn gebruik, maar ook ik moet eerlijk toegeven wel vergelijkbaar manipulatief gedrag vertoond te hebben. Het allerergste wat ik heb gedaan komt voort uit een andere verslaving, van veel langer geleden. Is een beetje smerig verhaal op de vroege morgen maar heeft iets te maken met een ander persoon - een oud en ziek persoon - de schuld geven van rotzooi door mij veroorzaakt in een toilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goeie morgen kanjers. Hier even een voor al die gene die het vandaag nodig hebben. Lief Kaboutertje ik wens je toch een paar prettige dagen waarin je ook wat plezier kunt hebben ondanks de zware tijd. Ook hoop ik dat, als je het moeilijk krijgt, je dat kwijt kan. :heart: Zo ik ga vlug aan de gang. Vandaag wil ik een hoop plantjes gaan zetten want er is nu veel ruimte. maar eerst even boodschappen doen. Das hard nodig. Maar????? eerst ff een lekker bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goedemorgen.... behoorlijk frisjes buiten fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Yogajuf, dank je wel. Het open zijn is iets wat ik de laatste weken veel oefen. Ook naar mijn omgeving. En ook bedankt dat je het toilet verhaal mooi beknopt hebt gehouden. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Goedemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Morgu mensen. voor Bol En natuurlijk voor een ieder die trek in een bakje heeft: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Hm, thee vergeten.. Goede morgen Plof. Kabouter al startklaar en eind van de ochtend weg... Ik hoop dat je straks terug zult kunnen kijken op mooie dagen. Ik denk dat je vast veel verdrietige momenten zult hebben. Maar hopelijk ook genoeg momenten van terug kunnen kijken met vertedering. En misschien ook een beetje genieten zo tussendoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Ook ik hoop dat het weekend voor kabouter en familie een goed weekend zal zijn, mooie herinneringen, oud en vers verdriet, genieten met een lach en een traan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Ietje straks ook een weekendje weg geloof ik? Hoop dat jullie gezellige dagen zullen hebben Ietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Ha lekker Von. dank je wel. Nu kan ik er weer tegenaan. Ietje geniet er van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Pffff, nu koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Mogge frummers, Gisteren een welbestede dag gehad. Fijn dat de zon weer schijnt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Dagpact:jowanLucideBlondie KaboutertjeIetjefietjeSmile Jani Woensdag gedronken, heel weinig, dacht dat ik het geleerd had en gisteren weer meer dan 1 fles. Terug bij af dus en weer op het dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Ramen schoon Eline? plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2015 Oei Jani. Opkrabbelen en weer verder gaan dan maar. Sterkte! jani reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden