Spring naar bijdragen

Donderdag, 14 mei 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Wat leuk om te lezen over eendjes die nog kunnen rijden. Ik had 10 jaar geleden een kever uit 1970. Als ik daar een uurtje in had gereden, kwam ik er gebroken uit: alsof ik een marathon had proberen te lopen. :)

 

Ik probeer een beetje mijn talen te leren. En als ik een woord niet ken, dan vertaal ik het naar een andere taal. Zo vertaalde ik het franse woord voor weelderig "somptueux" naar het duits. En wat kwam er uit? "üppig". lol, als weelderig een klank zou hebben, dan zou ik nooit komen op "üppig". ;)

 

how adorkable, inoubliable :P

bewerkt door ploffie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

jOwan, we gaan ook alleen via kleinere weggetjes.

Langere remweg wordt weer enigszins gecompenseerd door lager gewicht en lagere "snelheid"..

Rijden in zo'n soort autootje vergt niet alleen een bepaald soort moed, maar ook gevoel voor humor.

Bovendien was de geluidsproductie van dien aard dat de meeste zichzelf respecterende wezens allang een veilig heenkomen opgezocht hadden.

(Meen ik me te kunnen herinneren, maar voor mij is dat al een paar dagen geleden....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trots op ons ADB 

Dankbaar voor alles wat ik heb.

Ga zo nog even op de bank liggen, hopelijk blijft de kleine ook nog even doorslapen. 

Lijstjes gemaakt met dingen die ik moet doen. Overzichtelijk.

Mieren in huis, moeite om de anti mieren doosjes neer te zetten die de buurvrouw heeft gegeven.. Liever met de stofzuiger dan heb ik t idee dat ze in de zak nog verder kunnen leven, maar dan blijven ze wel terug komen  :blush:

Hier nog frisjes buiten, vind het wel wat hebben alles zo rustig op straat.

 

Kaboutertje waar ga je heen van het weekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Suiker, je hondje. Ze is ook al oud. Ik hoop dat ze weer opknapt, beterschap en een knuffel voor jullie beiden.

 

Ik zag net een dik donzig mereljong op de rand van het nest zitten. Zou hij het al durven?

Zijn broertje zat nog onder hem te koekeloeren.

 

Straks een eindje fietsen samen, het is er mooi genoeg voor.

Wie weet onderweg nog een capu op een terras.

 

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel willen Kaboutertje, maar lukt niet en heb me daar mee verzoend.

 

Kan niet tegen stilte buiten, maar aan andere kant heb ik ook sociale fobie. Kijk drukte graag van een afstand.

 

Agnieta, na Pinksteren is het weer wachten tot kerst met feestdagen.

 

Klink wel negatief he, maar heb vervoer voor tandarts 1 juni, dan nieuw gebit. Hoe gaat het met jou Toine, Ik heb al tig keer mogen happen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer terug van landgoed en inmiddels gedouched en wel in mijn jogging op de bank in de tuin met een boek.

Probeer een boek te lezen, maar inmiddels al 3x dezelfde bladzijde overnieuw gelezen.

Zo maar effe de fiets pakken en effe een blokje om de polder fietsen.

Hoezo vervelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha gelukkig Sugartje. ja soms maak je je om niets druk. ;)

 

Zo hier stoppen we met werken en gaan dadelijk bowlen. Dat hebben we verdiend. ;)  Wat is er weer veel gedaan zeg niet meer normaal, wat kan Jan werken. En hij blijft maar doorgaan.

Mensen tot later. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van weggeweest. Helemaal heel.

Leuke meeting met citro-kennissen die we al vijftien jaar niet gezien hadden. Ze zijn inmiddels getrouwd en hebben

twee zoons, waarvan de jongste vandaag 12 werd. Koffie en gebak dus. Over met je neus in de boter vallen gesproken..

 

Die eendenmeetings zijn onderhand wel veranderd, hoor. Toen wij zo'n vijftien jaar geleden voor het laatst gingen

kampeerde iedereen -inclusief wijzelf- nog in (piepkleine)  tentjes. Nu staat zo'n meetingterrein vol met caravan(netjes) en campers..

Maar gelukkig nog wel veel eendjes en eend-achtigen.

 

Het weer begon er in de loop van de dag steeds zomerser uit te zien en aan te voelen.

Op de terugreis dakje open, mooie route over de veluwe en langs de kronkeldijkjes van Hattem naar Deventer.

Toch halverwege dakje weer dicht gedaan, want het was, vooral onder de bomen en als de zon even "wegviel" best koud.

Maar prima dagje gehad zo..

 

Ben zo blij dat ik niet meer, zoals destijds, van (stiekem) alcoholmoment naar alcoholmoment hoef te leven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, ik ben met gerrit en kaboutertje eens. Voor 200 euro heb je een leuke nieuwe.

Liefst eentje zonder harde schijf (die zijn langzaam en worden warm) maar met flash geheugen zoals een usb stick dat heeft.

Daar wordt ie supersnel van, zuinig, minder lawaai, alleen is 32GB niet zo groot natuurlijk. Maar je kunt er altijd een usb stick er in doen.

Intern geheugen liefst 4GB. Nu zijn ze nog vaak uitgedost met 2GB, maar dat zal in de toekomst snel veranderen.

Dus iets met een leuk schermpje, 4GB intern geheugen en 32 GB SSD schijf en dan voor 200 euro.

Zodra die er is. Ga ik er zelf eentje aanschaffen tegen die tijd. Hopelijk kan ik het geld missen.

Het merk Asus zit er dichtbij met 2GB intern geheugen, 32GB ssd voor een prijs van 220 euro.

Nog niet helemaal. Even wachten dus :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...