plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 (bewerkt) Wat leuk om te lezen over eendjes die nog kunnen rijden. Ik had 10 jaar geleden een kever uit 1970. Als ik daar een uurtje in had gereden, kwam ik er gebroken uit: alsof ik een marathon had proberen te lopen. Ik probeer een beetje mijn talen te leren. En als ik een woord niet ken, dan vertaal ik het naar een andere taal. Zo vertaalde ik het franse woord voor weelderig "somptueux" naar het duits. En wat kwam er uit? "üppig". lol, als weelderig een klank zou hebben, dan zou ik nooit komen op "üppig". how adorkable, inoubliable 14 mei 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 goedemorgen iedereen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 jOwan, we gaan ook alleen via kleinere weggetjes. Langere remweg wordt weer enigszins gecompenseerd door lager gewicht en lagere "snelheid".. Rijden in zo'n soort autootje vergt niet alleen een bepaald soort moed, maar ook gevoel voor humor. Bovendien was de geluidsproductie van dien aard dat de meeste zichzelf respecterende wezens allang een veilig heenkomen opgezocht hadden. (Meen ik me te kunnen herinneren, maar voor mij is dat al een paar dagen geleden....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Dagpact: jowan Lucide Blondie Kaboutertje Smile Ietje Anette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Trots op ons ADB Dankbaar voor alles wat ik heb. Ga zo nog even op de bank liggen, hopelijk blijft de kleine ook nog even doorslapen. Lijstjes gemaakt met dingen die ik moet doen. Overzichtelijk. Mieren in huis, moeite om de anti mieren doosjes neer te zetten die de buurvrouw heeft gegeven.. Liever met de stofzuiger dan heb ik t idee dat ze in de zak nog verder kunnen leven, maar dan blijven ze wel terug komen Hier nog frisjes buiten, vind het wel wat hebben alles zo rustig op straat. Kaboutertje waar ga je heen van het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Goedemorge, ik voel me wel goed, nou dat gevoel vasthouden! Fijne dag allemaal ProudMary en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Goede Hemelvaartsdag gewenst allen. Hondje ziek, eet niet en ze sliep slecht, nu slaapt ze alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Oh jee Suiker....heb je haar al getemperatuurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Nee, geen benodigheden voor JaNina, maar komt wel goed denk ik, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Ach Suiker, je hondje. Ze is ook al oud. Ik hoop dat ze weer opknapt, beterschap en een knuffel voor jullie beiden. Ik zag net een dik donzig mereljong op de rand van het nest zitten. Zou hij het al durven? Zijn broertje zat nog onder hem te koekeloeren. Straks een eindje fietsen samen, het is er mooi genoeg voor. Wie weet onderweg nog een capu op een terras. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Oei Sugartje, drinkt ze nog wel wat of ook niet meer? Ja en anders toch naar de dierenarts kerel. Doen hoor? JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Ze is nog wel dartel als ze uit mag, geen zorgen. Ik eet vaak genoeg dag niet, behalve wat brood. Verveel me, waarom nu weer feestdag. Zo stil hier buiten, kan ik slecht tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Zou wel willen Kaboutertje, maar lukt niet en heb me daar mee verzoend. Kan niet tegen stilte buiten, maar aan andere kant heb ik ook sociale fobie. Kijk drukte graag van een afstand. Agnieta, na Pinksteren is het weer wachten tot kerst met feestdagen. Klink wel negatief he, maar heb vervoer voor tandarts 1 juni, dan nieuw gebit. Hoe gaat het met jou Toine, Ik heb al tig keer mogen happen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Weer terug van landgoed en inmiddels gedouched en wel in mijn jogging op de bank in de tuin met een boek. Probeer een boek te lezen, maar inmiddels al 3x dezelfde bladzijde overnieuw gelezen. Zo maar effe de fiets pakken en effe een blokje om de polder fietsen. Hoezo vervelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Sterkte met Odie, Suikertje... Als ik wat voor jou en je doggie kan doen hoor ik het wel, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Dame heeft gegeten hier, alles ok. Krijg op Hemelvaartsdag mail bewindvoerder, doen ze expres zodat je niet kan bellen, aaargh. Maar verder wel goed hoor, tukkie gedaan en nu fietsen kijken op tv. Bella Italia. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Wijfie, goed gedaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Ha gelukkig Sugartje. ja soms maak je je om niets druk. Zo hier stoppen we met werken en gaan dadelijk bowlen. Dat hebben we verdiend. Wat is er weer veel gedaan zeg niet meer normaal, wat kan Jan werken. En hij blijft maar doorgaan. Mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 81 zal ik vast niet worden Agnieta, maar wie weet. Niet van plan om tot zolang alleen te blijven Maar moet maar geen vrouw als wijfie treffen, laat me niet weg sturen Doe mijn beentjes wel omhoog. Hier pizza vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Op zoek naar 2de hands laptop, iemand idee/tips/adviezen. Verkeerde draadje, maar weet even goede draadje niet te vinden. Misschien plof advies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Misschien marktplaats suikertje? Hier weer terug van een fikse rit door de polder. Heerlijk... Onrustige gevoel weer verdwenen. Nu kokkerellen. Couscous, rundvleescurry, Broccolicurry en salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Terug van weggeweest. Helemaal heel. Leuke meeting met citro-kennissen die we al vijftien jaar niet gezien hadden. Ze zijn inmiddels getrouwd en hebben twee zoons, waarvan de jongste vandaag 12 werd. Koffie en gebak dus. Over met je neus in de boter vallen gesproken.. Die eendenmeetings zijn onderhand wel veranderd, hoor. Toen wij zo'n vijftien jaar geleden voor het laatst gingen kampeerde iedereen -inclusief wijzelf- nog in (piepkleine) tentjes. Nu staat zo'n meetingterrein vol met caravan(netjes) en campers.. Maar gelukkig nog wel veel eendjes en eend-achtigen. Het weer begon er in de loop van de dag steeds zomerser uit te zien en aan te voelen. Op de terugreis dakje open, mooie route over de veluwe en langs de kronkeldijkjes van Hattem naar Deventer. Toch halverwege dakje weer dicht gedaan, want het was, vooral onder de bomen en als de zon even "wegviel" best koud. Maar prima dagje gehad zo.. Ben zo blij dat ik niet meer, zoals destijds, van (stiekem) alcoholmoment naar alcoholmoment hoef te leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Eigenlijk zou ik gewoon hulp willen wie belt me. Yep nobodey Alles goed verder. Anette69 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 Suikertje, ik ben met gerrit en kaboutertje eens. Voor 200 euro heb je een leuke nieuwe. Liefst eentje zonder harde schijf (die zijn langzaam en worden warm) maar met flash geheugen zoals een usb stick dat heeft. Daar wordt ie supersnel van, zuinig, minder lawaai, alleen is 32GB niet zo groot natuurlijk. Maar je kunt er altijd een usb stick er in doen. Intern geheugen liefst 4GB. Nu zijn ze nog vaak uitgedost met 2GB, maar dat zal in de toekomst snel veranderen. Dus iets met een leuk schermpje, 4GB intern geheugen en 32 GB SSD schijf en dan voor 200 euro. Zodra die er is. Ga ik er zelf eentje aanschaffen tegen die tijd. Hopelijk kan ik het geld missen. Het merk Asus zit er dichtbij met 2GB intern geheugen, 32GB ssd voor een prijs van 220 euro. Nog niet helemaal. Even wachten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2015 An, wat is er mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden