luna1961 Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen.Doet een mens ook goed. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen Luna, Hier ook heerlijk geslapen, wat is dat toch een rijkdom... Koffie en thee inmiddels ook klaar, laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen, wel geslapen maar ook een soort nachtmerrie.....nou ja slaap ik vannacht vast goed, nu aan de wandel met de zonnebril op, niet dat de zon al schijnt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen Eline, Waarom een zonnebril op dan? Dan lijkt alles toch veel somberder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen, Wat spatjes regen gevallen hier. Goed voor de tuin. Vandaag lange dag met veel vergaderingen. Blehhh... Dan toch liever op mijn fietsje door de regen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 goedemorgen allemaal zo direct maar wat visjes halen voor de kat voor in de vriezer. Maar eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 morgu Blondie, Plof en Gerrit. Fijn dat je je koelkast nu eindelijk hebt Plof, laat nu de hitte maar komen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen Dagpact: Blondie Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Blondie Jani jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen, was warm vannacht... eind van de week weer 13 graden vandaag lekker rommelen enzo fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen, ja lekker, inderdaad warm vannacht. Ik had zoiets van ...joepie...de zomer komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goeie morgen mensen Sportschool Fruithapje????? Dat heb jij toch niet nodig?? Spannende dag vandaag voor Wijfie. Hoop echt dat ze gaat slagen bij de H.a. Straks naar de tandarts. Even twee tanden laten verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 goeiemorgen frummers gelijk met de zon op hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 get Bol en dan, kronen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Yvonne, beetje last van lichtgevoeligheid in een oog, vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Hier trouwens regen en absoluut geen zon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Hé die Jane Nee kronen zetten ze toch op een stukje tand? Nee dat wordt een gebitje. Maar alles beter dan het niet goed kunnen bijten omdat dat pijnlijk is. Vandaag niet naar het strand hé? of wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Goedemorgen frummers, Na vier nachten slecht geslapen te hebben vanmorgen opgestaan na 8 uur slaap en zonder hoofdpijn. Hoera! Bolletje, succes bij de tandarts en Wijffie bij de doc! Fruit, maar even langs de drogist om je magnesium aan te vullen. Ik ben druk met mantelzorgen. Dat vind ik niet erg nu ik zelf in een goede periode zit. Ben blij dat ik wat voor een ander kan doen. Maar ik denk wel eens: de lamme leidt de blinde. Weer een mooie zonnige dag in het vooruitzicht. Voor jou weer een stranddag Jane? Geniet er van mensen, voor zover mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Ik zie Skip online. Hoi Skip, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) ik dub nog PM te koud voor het strand te korte dag voor de sjieke sauna maar heb ook nog een kaart voor een simpel saunaatje, dus die wordt het denk ik. Eerst moet de CV man komen tussen 8 en 9u 12 mei 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Ook altijd fijn, die klussen in huis. Maar niet heus. Veel plezier in de simpele sauna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 Doe je het mantelzorgen alleen Marie? Zwaar hoor. Vaak geef je veel te veel om te proberen iemand toch een beetje gelukkig te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 (bewerkt) Nee Bollie, gelukkig kan ik het delen met familie, maar dan nog blijft het een zware klus. Het is een complexe situatie. Vooral geestelijk vind ik het enorm zwaar. Het voelt vaak als tegen de stroom in roeien. Het is een rupsjenooitgenoeg. *Aanvulling 12 mei 2015 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 ....... een simpel saunaatje, dus die wordt het denk ik. Eerst moet de CV man komen tussen 8 en 9u een simpel saunaatje.. betekent dat dan voor de centrale verwarming gaan zitten?? ProudMary en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2015 En momenteel ondersteun ik mijn zieke zusje ook. Dat is minder zwaar, maar ik maak me erg zorgen. Vandaag met haar naar het ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden