lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 maar misschien vul jij nu ook wel in voor hen Joris☺ Laten we blij zijn met hoe we het zelf doen en als we niet tevreden zijn daarmee het anders doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Zoooooo herkenbaar! Maar tegenwoordig zie ik steeds meer de voordelen van het alleen zijn (niet eenzaam!) in, met veel stelletjes zou ik niet willen ruilen. Ik deel meer met vriendinnen en vrienden dan veel koppels die ik ken........... Ik geef die stelletjes ook steeds minder reden dergelijke houding tegen me aan te nemen. Ik leef vol op en dat is aan de buitenkant goed te zien kennelijk! Goed voornemen jowan, ik was gisteravond echter niet in mijn kracht. En dat kwam natuurlijk door de twee missers eerder die week. Gaat een volgende keer echt wel anders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 intussen zit ik in min zwarte jumpsuit alweer onder de witte katerharen, pfffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ja, misschien wel Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 mooi Iet al ben ik ervan overtuigd dat mijn kids er vandaag beiden niet eens aan denken. Ik heb het jaren geleden al afgeschaft en merk nu dat ik stiekem toch steeds op de mail kijk haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 ik ben wel blij dat ik nu zelf de keus heb om straks naar het strand te gaan, eindelijk mooi weer. Bol, Fruit en Jopie; ook voor jullie prachtig sloopweer en na dat slopende werk, een heerlijke BBQ van Bollewops. heb het goed daar in het Brabantse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Voor Kaboutertje en alle anderen 'moeders' die vandaag een beetje extra aandacht en liefde nodig hebben. ProudMary en Lucide reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 (bewerkt) en als je de moeder in jezelf ziet Joris, ook voor jou 10 mei 2015 bewerkt door lady jane Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goedemorgen.. Dagpact:Blondie AnetteKaboutertjeLucide jowan Joris Agnieta Ietjefietje Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goeiemorgen lieve allemaal, Mooi gedichtje Ietje. Vandaag ga ik naar het graf van mijn allerliefste oma. Maar nu eerst snel naar de dierentuin met mijn neefje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 misschien de 4 mijl in Groningen ter voorbereiding Pinkman? bij het draadje leuke dingen doen samen kun je je aanmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Mooi plannen Yogajuf! Hier schoonmaken ....., wandelen ......, bios.. ..., studie.. .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 7 km in 35 minuten. Poeh daar droom ik van. Dan loop je toch hartstikke hard ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 58 Jaar geleden viel moederdag op 12 mei. Ik gaf mijn toen nog spiksplinternieuwe moeder toen voor het eerst een cadeautje. Een vaasje dat door een keramieken hondje werd ondersteund met daarin een bosje gele fresia's met van die groene "dingetjes" erbij. Dat had mijn toen nog spiksplinternieuwe vader voor me gekocht. Ik denk van een voorschot op mijn latere zakgeld, want ik had zelf nog geen rooie cent. Straks ga ik bij mijn onderhand oude moeder langs met een bos bloemen zonder vaas. Vaasjes en vazen heeft ze meer dan genoeg. Bloemen heeft ze nooit genoeg... Ook dat eerste vaasje heeft ze nog, met een geplakt hondenpootje. Straks krijg ik te horen dat ze dat op haar eerste moederdag van me gekregen heeft. Goh... van mij?? ja ja... Een goede en/of leerzame dag gewenst voor jullie allemaal. lady jane, huttula en Burchill reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik ben ook verwend met een ontbijt op bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goedemorgen, Mooi Kastanje. Wat een attente dochter heb jij. Ik word vanmiddag meegenomen door mijn kinderen voor een voor mij geheim gehouden activiteit. Ik ben benieuwd. En de zomerjurk aan. Wat heerlijk dit mooie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Wat een lieve dochter heb jij Kaboutertje. Volgens mij lijken onze 2 dochters behoorlijk op elkaar. Veel meegemaakt en toch zichzelf kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Il capitale umano daar ga ik vanavond heen, en kijk nu even naar woonruimte in Adam.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goeiemiddag. Ik heb mijn moeder ook een keer een vaas gegeven. Die gaf ze later aan me terug, want ze gebruikte hem toch nooit. Inmiddels kan ik wel om zulke streken van haar lachen, het was me er 1. Vanmorgen even lekker in het zonnetje zitten lezen bij mijn vijvertje terwijl manlief zijn vertrouwde rondje weer liep. Vanmiddag gaan we samen koffie drinken, taartje eten op een terras. Met zijn 2en bijpraten over zijn reis. Dat vind ik fijn, met zijn 2en, zonder schoonfamilie erbij die hem het hemd van het lijf vraagt. Gewoon even rustig. Ik ben de laatste tijd wat egoistischer geworden en dat bevalt best goed. Ruimte. Oh, en of je nu wel of geen relatie hebt, je bent al helemaal goed van jezelf! Fijne dag mensen. Zet hem op, ploeg bij Bol en geniet ervan. Bol zal jullie vast verwennen. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goh, mensen het dak van de grote en van het kleine schuurtje ligt er al af en ze zijn nu bezig met het hout slopen. Wat wordt er gewerkt zeg. En wat is Fruithapje een lekker ventje en ja Jopske die heeft aan body building gedaan, kan niet anders. Die heeft me toch een paar spierballen poeh, om janlours van te worden. En ik? Ik ben bezig om de inwendige mens straks te voorzien van een heerlijke barbecue, met alles erop en eraan, want dat hebben die harde werkers dik en dubbel verdiend. Mensen hier zit een heel gelukkige Bol. :lol: :lol: plof, Yogajuf en Lieselot reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 fruit lekker ventje....wat zeg je nu Bol, ben je op het cougarpad? nog een tip, Joris mag er ook wezen..... Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ach Ietje, als jij je best hebt gedaan laat het dan maar aan je voorbijgaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 En Bolwat hebben jullie mazzel met het weer.....bofkonten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Nou dan ga ik maar eens boodschappen doen.......de verveelde, heb het koud als ik buiten zit, in Adam wil wonen, zin in patat hebbende, alles heeft uitgezocht en opgeruimd de laatste maanden, even niet goed kan lezen, geen leuke film op NF kan vinden, kortom, zichzelf in de weg zittende......pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ja Eline ik ken Joris. Is inderdaad ook een sleurp smikkeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden